Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, sierpnia 15

Wielki przegląd przedmiotów z CR! - Piorun Zeusa

 Seria o przedmiotach z CR powraca! Mimo, że miała powrócić we wrześniu postanowiłem przyspieszyć trochę ten okres. Mam nadzieję, że przynajmniej część z Was się cieszy :)
Jeszcze przed wakacjami ogłosiłem mini-konkurs na wierszyk o WM. Niestety zainteresowanie nim było bardzo małe, ale postanowiłem nagrodzić jedną osobę, która zaimponowała mi swoim tekstem.


edytka

 -Witaj piękna nimfo.Jam jest zagubiony wędrowiec poszukuję rzeczy świętej ,bo Wody młodości. Mam dziadunia kochanego,który jest u schyłku życia.Biedne chłopisko.Kocham go i bardzo szanuję więc Proszę Cię moja miła najado pomóż mi ją znaleźć ,aby mój dziadunio miły więcej wiosen przeżył i mógł wciąż pomaga ludziom.
-Jam jest nimfa Kleozi z chęcią ci pomogę ,lecz czy jesteś gotów poświęcić się dla biedaczyny starej?
-Tak jestem i to całym sobą,bo mój dziadunio wart jest tego.
-Musisz mój wędrowcze miły przebyć niebezpieczną drogę .przepłyń może Nuoriso co oznacza młodość.Tam wśród wzburzonej wody wyspa leży mała ,gdzie znajduje się źródełko życia,w którym płynie woda woda co ma moc ogromną ,gdyż każda nimfa czerpie z niej młodość.Idź wędrowcze powodzenia .Idź uratuj starca ,lecz pamiętaj w wodach morza potwór śpi w głębinach. Bądź ostrożny.
-Dziękuję panno młoda,nieskazitelnej urody.Słowa twoje do serca wziąłem. Nie obawiaj się o moje życie nic mi się nie stanie .Podążał będę z wiarą i miłością do dziadunia. Żegnaj.
*Poprosiłem ją o rozwinięcie swojej opowieści*
Wędrowiec co zwał się Kazio głęboko zamyślił się w słowach nimfy . A że był świetnym cieślą zaraz wziął się do roboty.Poszedł więc do lasy i z ciął największe drzewo.Wziął narzędzia i zaczął pracę.Długo dłubał,długo wiercił,aż zmajstrował małą łódkę razem z wiosłem.i.zaniósł na brzeg morza Nuoriso.
Płyną przez dwa dni i dwie noce, aż na horyzoncie ujrzał wyspę.Wnet woda się wzburzyła i pociemniała pod łodzią .Nagle z głębi się wynurzył potwór wielki. Kazio się przestraszył,ale przypomniał sobie że gdy nimfa ostrzegała go przed potworem wskazała na kępę kwiatów ,z których dała mu wianek ,by ją zapamiętał.Młodzieniec wyją z worka wianuszek i rzucił go na pożarcie stworowi .Potwór pożarł go ze smakiem i zanurzył się w głębiny.Kazio usiadł z ulgą i po chwili był już na wyspie.
Wyspa była piękna,wszędzie rosły kwiaty i biegały nimfy.Chłopak był nie pewien gdzie ma być źródełko.Jedna z najad powoli i ostrożnie podeszła do młodzieńca.I spytała:
-Kim jesteś i jak się tu dostałeś przecież nikt o tej wyspie nie wie?
-Jestem Kazio wędrowiec,a przysłała mnie tu nimfa Kleozi. Pragnę dostać chodź kropelkę Wody Młodości dla dziadunia mego.
-A więc dobrze ,ale musisz znaleźć coś w czym weźmiesz wodę.Na szczycie tej góry znajduje się jaskinia ,w której znajdują się flakony na wodę. Lecz musisz wybierać rozważnie bo tylko jeden z flakonów sie nadaje inne pękną na tysiąc kawałków a ty będziesz musiał je pozbierać a to wieki zajmie. Idź!
-Jak powiedziałaś tak zrobię.
Wspinał się Kazio długo na te górę ,gdyż co chwile jakaś nimfa podbiegała do niego.Wreszcie stanął na środku jaskini,rozejrzał się i zastanowił ,które naczynie się nada.Aż pochwycił jedno z nich i zamknął oczy.Gdy je otworzył poczuł ulgę że dobrze wybrał.Nimfę którą spotkał najpierw zaprowadziła go do źródła. Kazio nabrał wody i serdecznie podziękował.
-Nimfo droga bardzo Ci dziękuję ale zanim odpłynę mogę prosić o bukiecik kwiatów ,z których wasze wianki są zrobione.
-Nie będą ci one potrzebne.Płyń szybko i zanieś tę wodę ale zanim to zrobisz daj tę paczuszkę Kleozi. Nie otwieraj jej tylko.Idź Powodzenia.
Młodzieniec przepłyną morzę bardzo szybko.Powrócił do najady i oddał paczkę, w której tak naprawdę był amulet ,który Kleozi podarowała Kaziowi.
Chłopak szybko wrócił do domu,gdzie chory dziadunio leżał.Wnuczek szybko podał wodę starcowi.Po kilku dniach Kazio razem z dziadkiem przybyli do nimfy Kleozi spędzili tam trochę czasu a potem popłynęli na wyspę gdzie znajdowało się źródełko .Gdzie zamieszkali do końca.
Gratuluję! Otrzymujesz oczywiście 2x WM




 

Nazwa: Piorun Zeusa
Skrót: PZ
Dostępne na CR :
tak
Cena :
1 kupon

Średnia cena na wymianach*: 30 tysięcy equus
Kategoria : reprodukcja
Zastosowanie:
zmienia płeć konia
Opis na Howrse:
Piorun Zeusa umożliwia zmianę płci twego konia. Klacze w ciąży oraz wałachy nie mogą korzystać z tego przedmiotu.
W mitologii :
Zeus (lub Dzeus) to  bóg nieba, błyskawic i piorunów, najmłodszy syn Kronosa i Rei, brat Posejdona, Hadesa, Hestii, Demeter i Hery. Zeus miał trzy żony m.in. swoją siostrę Herę. Słynął z dużej ilości kochanek. Dla Greków był głównym bogiem uważanym za idealny przykład władzy i najpotężniejszego bóstwa. Jest opiekunem praw, przybyszy proszący o pomoc, posłów i heroldów. O jego dzieciństwie i latach późniejszych napiszę przy okazji innego przedmiotu z CR. Jego symbolem władzy był piorun, którym rzucał w śmiertelników. Pioruny były ogólnym symbolem jego niezadowolenia, wściekłości. Nie kojarzą się więc ze zmianą płci. Dlaczego jednak ten przedmiot ma takie właściwości? Możemy tylko zgadywać.

Powraca także mini-konkurs. Wyjątkowo do współpracy zapraszam grafików (i nie tylko!). Seria już trochę trwa, ale nie ma swojego banerka/logo. O to właśnie Was proszę. Nagrodą jest oczywiście PZ. Termin - do następnego posta (wrzesień). Prace wysyłajcie jako komentarz do tego posta.

*Może ulegac zmianie. 

Ten przedmiot jest często wykorzystywany w hodowlach. Jak Wy często z niego korzystacie?
Adencjo

17 komentarzy:

  1. Tekst zawiera tak wiele błędów interpunkcyjnych, że mimo iż byc może ma ciekawą zawartosc merytoryczną już na wstępie odechciało mi się go czytac - mowa tu o pracy Edytki. Niemniej jednak dziewczyna napracowała się, to jej należy przyznac.

    Co do samego przedmiotu to spełnia on ważną rolę w hodowli jednorożców. Ogiera możemy kupic taniej niż klacz, a następnie użyc na nim PZ i miec źrebaki. Mniejsze znaczenie ma Piorun w zwykłej hodowli, niemniej jednak dzięki niemu możemy zmienic klacz w ogiera i wykastrowac go, aby miec bonus do treningów. Tak samo ogiera z wysokim pg możemy zmienic w klacz rozpłodową.

    OdpowiedzUsuń
  2. I na odwrót - gdy już mamy klacz i urodzi nam się druga, możemy zmienic ją w ogiera i następnie pokrywac konie krzyżowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super powrót! Lubie tą serię, a mini-konkurs jest super i wezmę udział na 90%.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój nick na howrse: Ktosieek
    Moja praca (sama rysowałam Owa ;_;) :http://iv.pl/images/96425479536774849509.jpg
    Nie jest w ogóle ładna. Ale się starałam ;)
    Pozdrawiam.
    Wspaniale że wróciła ta seria! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że seria wróciła :3
    Nick: BulwanekAsia
    Praca: http://s3.ifotos.pl/img/ilhpng_esqpper.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że znowu powrócił Przegląd Przedmiotów z CR. :) Ja używam PZ zazwyczaj wtedy, gdy urodzi mi się ogier, a ja potrzebuję klaczy (i na odwrót). :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piorun Zeusa to strasznie pożyteczny przedmiot, gdy ktoś posiada hodowlę jednorożców ;) Czesto go używam.
    Pozdrawiam MagicznaPL

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick : Demonaa
    Banner : http://i58.tinypic.com/2n0vu3d.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że seria wróciła ^.^
    nick: Kamila1005
    Praca jest straszna, wiem, (hejty proszę słać na pw.) ale nikt nie zabroni spróbować ^.^
    http://images70.fotosik.pl/89/2af6029aa3eda298.png

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najczęściej na rogach ale zależy ale rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://oi60.tinypic.com/2vab634.jpg
    Nick: Siranes
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://oi60.tinypic.com/t9t7hz.jpg
    Login: Fuzja
    Spółka Graficzna New View Graphic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedak Poprawiłam Banner: http://files.tinypic.pl/i/00570/goasxkga39jv.png
      Przepraszam za zmianę, ale Zainstalowałam GIMPa

      Usuń