Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, września 12

Konie boskie ponownie na sprzedażach zarezerwowanych

Trochę czau minęło od ostatniej możliwości zakupienia boskiego czy dzikiego konia za okazyjną cenę. I oto ona! Ponowna możliwość uzupełnienia swojej hodowli. Tym razem mamy możliwość zakupienia koni z serii kamieni szlachetnych. Na pierwszy ogień poszedł Onyks (w cenie 10 kuponów), Kwarc (w cenie 15 kuponów) oraz Szmaragd (w cenie 20 kuponów. Dla przypomnienia - po pokryciu z Szafirem da nam kolejnego boskiego konia - Topaza).




Cieszycie się na tę okazję?
Zastanawiam się nad kupnem Onysku. Zawsze mi się podobał :)
Hiena

15 komentarzy:

  1. no koniki fajne, kupiłam sobie Szmaragda. Ale chciałabym jeszcze rubinka i szafira. Ale pewnie ceny beda mega mega wysokie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafir i rubin będą po 20 kuponów. Ow o tym pisał na forum. Przydałoby się również zamieścić taką informację na blogu, dla leniwych :)

      Usuń
  2. Kupuję Szmaragd, opłaciło się długo oszczędzać kupony <3

    OdpowiedzUsuń
  3. *kupnem, nie kuponem

    Co do koników... i tak nie mam tylu kuponów, ale może kiedyś tam uzbieram i kupię jeżeli będzie jeszcze taka możliwość.

    Linoone

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie post z CR z wynikami? Doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię Jadeita. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniki śliczne tylko szkoda, że akurat teraz nie mam tylu kuponów ... Za rok bym uzbierała ale do tego czasu może już się nie pojawić taka promocja xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię Onyksa, bo jest piękny :). Muszę czekać do jutra, bo trzeba kupon za staż wykupić. Dobrze, że mogłam staruszki do nieba wysłać, bo inaczej byłaby lipa.
    Poza tym jak na razie to moja ulubiona kolekcja koni boskich :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podjęłam wyzwanie zdobycia 10 kuponów w dwa dni. I jestem już blisko :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się pochwalić. Dokonałam tego, co sobie zamierzyłam. Zebrałam 10 kuponów w 2 dni i kupiłam Onyksa! Mój pierwszy boski :')

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuję Onyksa i zastawiam się między Perłą, a Ametystem. Co byście wybrali na moim miejscu? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perła często diamenty daje (przynajmniej mi), ale Ametyst moim zdaniem ładniejszy =D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwar jeszcze jest całkiem fajny, ma takie ładne uszy. :]

    OdpowiedzUsuń