Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, września 6

Nowe WW - nowy boski koń

Na niektórych serwerach już można zdobywać podkowy w WW. Tym razem do zdobycia jest boski koń Huanglong.

Kim jest owy ogier?

Huanglong jest boskim koniem należącym do grupy chińskich boskich koni.

Od czasu do czasu aktywowany jest bonus: 100% energii dla koni, które obudziły się między jego aktywacją, a następną aktualizacją.

Każdego innego dnia Huanglong otrzymuje punkty umiejętności, które możesz przydzielić wedle uznania.

Jakie inne zyski daje ten boski?

Dla każdego gracza:
+50 dodatkowych podków podczas każdego Wielkiego Wyzwania
100% energii dla koni, które obudziły się między aktywacją bonusu i następną aktualizacją.

Dla VIPów:
Wygraj 10% dodatkowych pozycji za każdym razem, gdy wygra jakąś konkurencje (nie kumuluje się).

Ten koń nie może zostać sprzedany.




Jak można go zdobyć?
Jako kumulacja w loterii
Jako nagrodę za zdobycie największej liczby podków
Jako nagrodę za zdobycie ostatniej podkowy
W Rogach Obfitości



Podoba Wam się ten boski? Mi bardzo
Hiena
 


25 komentarzy:

  1. Nie bardzo podoba mi się ten nowy boski koń.Tianma i Shenma były ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba. Wiadomo - każdy ma inny gust, no nie? Jak dla mnie konik jest suuupcio ;)

      Usuń
    2. Mi Tianma w ogóle się nie podobał. Nawet się o niego nie starałam. Za to Shenma... jest śliczny i go zdobyłam. Huanglong również mi się podoba, ale wiem, że mi się nie uda. Do RO szczęścia nie mam. Szkoda, że nie jest on w WT, bo tam mam większe szanse :)

      Usuń
    3. A tak w ogóle to mi się wszystkie chińskie podobały

      Usuń
    4. Mi niektóre tak, niektóre nie. Wolałabym jakieś konie z Hinduizmu :p

      Usuń
  2. Z wyglądu jest fajny, ale ma słabe kożyści.

    OdpowiedzUsuń
  3. to była najkrótsza loteria jaką pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo ładny, ma fajne to poroże i kolor... Ale skoro będzie w ro to pewno go nie zdobędę. Chyba, że za rok lub dwa będzie na sprzedaży zarezerwowanej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jest przecudowny :D Bardzo przypomina chińskiego smoka <3 Chciałabym go miec, ale ponieważ mało gram to nie wiem, czy mi się uda :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest bardzo ładny, nie podobają mi się tylko jego brwi xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jest przecudny <3
    Chcę go, bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Smoko - lew? xd
    Ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh, nadal nie rozumiem o co chodzi w tym bonusie dla VIPów ;/
    Czuję się jak w szkole - "Co autor miał na myśli"? I wiem, że to nie wina tłumaczy, że nie rozumiem - sama próbowałam zrozumieć angielski opis Huan-cośka, ale nie bardzo wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie za bardzo wiem. Przetłumaczyłam najlepiej jak umiałam.

      Usuń
  10. Może, go zdobędę. Mam 4 RO. Zdobędę jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz szczęście 4RO wystarczą. Jeśli nie masz, to nawet 30 Ci nic nie da :p

      Usuń
  11. Ja ten bonus dla Vipów, przetłumaczyłam tak:
    Wygraj 10% dodatkowe pozycje ile razy wygrasz konkurs z rzeczami...tym bardziej nie rozumiem. Chodzi o GP?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo kiedy będzie WW?
    W sensie dzisiaj czy później?

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam wolne 6 rogów, jak zazwyczaj nie udaje mi się nawet przy 20 tak teraz wyszło. ;) Bonus VIP: wygraj 10% dodatkowych przedmiotów za każdym razem, gdy wygrywasz zawody z przedmiotami (nie sumuje się)

    Ktoś widział gdzieś zawody z przedmiotami? Może chodzi o podkowy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to chodzi o podkowy. Ale troszkę dziwne bo jak kon zdobędzie 1podkowe to 10 % z tej podkowy to.... No właśnie ile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń