Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, września 8

WW czas zacząć!

Już od dziś można się starać o nowego boskiego w WW.
Jeśli dobrze policzyłem to już 7 Wyzwanie.
Dzisiaj do gry weszły także zapowiedziane zmiany.

Zapraszam do dyskusji w komentarzach na tematy:
Czy Wielkie Wyzwanie nie stało się dla Was po prostu nudne?
Kolejne zmiany - korzystne, czy nie?
Adencjo

23 komentarze:

  1. Jak dla mnie tylko te pierwsze WW miały sens i naprawdę dobrze się bawiłem rozwiązując zadania. Teraz to po prostu flaki z olejem. Dlatego milą niespodzianką były karty, które uwielbiam. Co do zmian - są plusy i minusy, ale przeżyję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Nudne się zrobiło. nawet zauważam że czołówka która kiedyś miała po parę tysięcy podków teraz tylko paręset. fajnie było kiedyś. duuużo częstych, ciekawych promocji.

      Usuń
  2. WW jest nudne jak nie wiem co, mam szczerą nadzieję, że zostanie kiedyś usunięte. Zmiany? Jezu.. Mój OJ straci prestiż, właściciele nie chcą przedłużać pobytów a ja sam nie wiem jak mam teraz karmić moje konie..Masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji, myślałam, że skończą na koniach pór roku. A cd. OJ to nie ogarniam nowych zmian, ale wiem , że trzeba kupić duże jałowe łąki:)

      Usuń
  3. Moim zdaniem boski nie zachwyca urodą, do tego nie daje żadnych specjalnych bonusów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy stworzycie poradnik jak teraz trenować źrebaki, żeby zdobyć 60 UM?

    Linoone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki. w stronach um +60

      Usuń
    2. Chodzi mi o taki który działa po zmianach. Teraz już nie ma rzep.

      Linoone

      Usuń
    3. a no tak zapomniałam :( kochane rzepy :(

      Usuń
    4. Postaram się taki zrobić. :) Wkrótce wszystko powinno być dobrze. ;)

      Usuń
    5. Dziękuję ^.^

      Linoone

      Usuń
  5. A mi to WW wisi, uzbieram sobię na RO bądź OM, a potem sprzedaje i hajsik lecii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski ponadprzeciętnie mi się podoba, a WW? - już się znudziło.
    Co do zmian o wiele lepiej wyglądają w praktyce, niż w teorii ^^
    Widać, że Owlient przez ten czas dość dużo nad tym myślał i gra stała się bardziej praktyczna :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie WW już kompletnie nudzi. Ciągle to samo.. ileż można ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię WW, bo można dużo zyskać np. PD albo RO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany - na plus.
    WW - Przeżył bym jeszcze jedno, wiadomo zawsze jakiś CR wpadnie. A w RO można wygrać boskiego.
    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie WW jest nudne. Nie podoba mi się to, że będzie zawsze. Przecież ile można tracić equus, cennych koni itp. by zrobić zadania, za które dostanie się tylko PD( tylko raz zdobyłam ZJ). Po sprzedaniu koni miałam około 250 000 equus, a teraz mam tylko 150 000- oczywiście przez WW. Chyba po prostu oleję to i zajmę się odnawianiem funduszy, zanim nie będę miała już nic.
    Co do zmian- są dobre, oprócz zmian dotyczących karmienia koni. Kiedy pasza była na kg, było to o wiele bardziej realne, niż gdy koń je 12 jednostek paszy. W ogóle jak to brzmi: "Kupiłam jedną paszę..." ;-;

    ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. WW będzie już zawsze?! Tylko nie to...

    OdpowiedzUsuń
  12. WW przyznam szczerze, nienawidzę ich. Są nudne i co raz trudniejsze i monotonniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś były lepsze promocja na howrse. M.in. Szukanie kości (zapomniałam dokładną nazwę) konie wędrówne

    OdpowiedzUsuń