Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, października 12

Prawda czy fałsz? Schronisko i maści

Hej!
Oto kolejny post z serii Eli: Prawda czy fałsz? Serwuję wam kolejne 2 mity by rozwiać wasze wątpliwości. Zapraszam!

1. Koń w schronisku po lewej stronie został oddany przez ciebie.
PRAWDA!
Przyznam, że czasami z nudów przeglądałam sobie konie ze schroniska, patrzyłam jakich mieli przodków. Zauważyłam kiedyś, że koń po lewej ma takie imię jakie ja kiedyś nadałam! Sprawdziłam i rzeczywiście okazało się, że był to mój koń. Od tamtej pory zawsze przeglądałam schronisko i wszystko się zgadzało. Wiedzieliście o tym?


2. Kiedy dasz KM koniowi z ZJ będziesz mógł wybrać nową maść dla pegaza.
FAŁSZ!
Jeśli chcemy to zrobić wyświetla nam się taki oto komunikat:
Tak więc po podaniu KM koń jest pegazem, jednakże maść zostaje taka sama.


Znaliście wcześniej te mity? Może znacie inne?
Żywioł

8 komentarzy:

  1. 2gi znałam, ale o pierwszym nie miałam pojęcia. Nigdy nie oddawałam koni do schroniska. Wolę sprzedać albo zostawić do jakiegoś zadania, typu "przekaż jednego ze swoich koni OW" ;)
    Na głównej stronie bloggera mam informację o notce zatytułowanej "jak zrobić skillera", ale kiedy chciałam ją wyświetlić okazało się, że jest usunięta. :( Dlaczego? Temat wyglądał ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Będziecie tu umieszczać takie idiotyzmy? Ten blog kiedyś był czymś wielkim, a teraz to...nic wielkiego. Treści dla nowicjuszy z jednym stażem... Zero wywiadów z godnymi uwagi graczami (Barsonka, shaitan).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jedną z podanych graczek nawet na nabór wywiad przeprowadziłem. :D
      A co do treści... To od was zależy, co będziemy dodawać. Chętnie czytany każdą propozycję. Tylko te trzeba wyjawić. :) Postaramy się o coś dla starszych graczy.

      Usuń
  3. O koniach ze schroniska sama zauwazylam. A do masci nie spotkalam sie z mitem-to dla mnie oczywiste.
    Moja propozycja to obalic mity:
    Petycje-100 podpisow zmieni howrse
    Trzeba wydac kupe kasy na wytrenowanie konia do rozet
    Ciezko miec dobry OJ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nazywa się ta piękna maść leżącego konia? Da ktoś link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=22867358

      Gdy koń był jeszcze u mnie, dałem mu tę maść, bo szybko miała się zmienić w straconą. :)

      Usuń
  5. Podobno dzikie konie mogą dostać OM. Tak mi się wyświetla

    OdpowiedzUsuń