Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 15

Spoiler: Nowy Boski!

Oto najnowszy boski koń z chińskiej kolekcji, Longma.


Longmę będzie można zdobyć w następnym Wielkim Wyzwaniu a podczas uroczystości będzie ona dostępna w Rogach Obfitości. 
Nie wiem co ten koń oferuje ani jakiej jest płci jednak chodzą plotki że to klacz i po pokryciu z Tianmą urodzi jeszcze innego boskiego. 
Źródło - equideow.com

W chińskiej mitologii, Longma jest smokiem kształtem przypominającym konia. 

Podoba Wam się ten koń?
novusia

19 komentarzy:

  1. O ja! Chyba najpiękniejszy z tych wszystkich chińskich! (No, Shenma byla jeszcze śliczna). Muszę go/ją mieć ;D naprawdę ciekawe się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jakiś porządny koń ;) napewno będę się o niego starać. Bardzo fajnie by było jakby to była klacz ale na 100 %

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się całkiem fajnie w porównaniu z pokracznym Pixiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem spoko. Znajac zycie nie uda mi sie zdobyc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten nowy koń. Jak będzie w RO to może uda mi się ją zdobyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się osobiście nie podoba. Pixiu był nawet ładny, Shenma cudna, ale ten... :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to klacz to już jest moja.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie może Deszcz będzie w nastęnym Wielkim Wyzwaniu i zarazem w RO a Longma po Deszczu, w WT. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale oprócz Wyzwań są jeszcze inne promocje. W WW są teraz tylko konie z chińskiej kolekcji. Słyszałam, że następne w kolejce mają być konie wędrowne, może tam będzie można zdobyć Deszcz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ten jest śliczny, w przeciwieństwie do poprzednich koni z tej kolekcji :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten konik a nie to co tamte

    OdpowiedzUsuń