Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 8

Prawda czy fałsz?

Wcześniej tę serię pisała Elancja, jednak niestety odeszła ona z redakcji podczas okresu próbnego. Zdecydowaliśmy aby ją dokończyć i na chwilę obecną, zajmę się tym ja oraz żywioł1.
Mam nadzieję że to Wam nie będzie zbytnio przeszkadzać i cały czas będzie chętnie czytać te posty.
W tym poście, przedstawię dwa mity, oba teoretycznie związane z źrebakami i ciążą klaczy. Mam nadzieję że te informacje okażą się przydatne.

1. Po podaniu klaczy różdżki płodności, mogą się urodzić bliźniaki o różnej płci.
Fałsz!
Nie ma takiej możliwości, aby urodziła się jedna klacz i jeden ogier. Jeśli damy klaczy RP, urodzą się bliźniaki ale zawsze będą one tej samej płci i maści.









2. Istnieje przepis na klacz / ogiera.

Fałsz!
Nie ma przepisu ani sposobu który sprawi że urodzi się wybrana przez nas płeć. To w pełni losowe i nic nie ma na to wpływu. Szanse że urodzi się klacz to 50%, takie same jak na narodziny ogiera.






Mam nadzieję, że ten post się Wam podobał. 
Znacie jeszcze jakieś inne mity?
novusia

13 komentarzy:

  1. Gracze z kontem VIP mogą wybrać płeć drugiego źrebaka, jeżeli klacz ma ZHe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę jest możliwość urodzenia się źrebaków różnych płci - VIP'y dzięki Lilii Hery mogą zdecydować o płci jednego z nich, więc powinno zostać to dodane w tym tekście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie pisałam tu o żadnej Lilii Hery ani VIPach tylko o zwykłej różdżce płodności :)

      Usuń
  3. To teraz dziewczyny wstajo rano i robią nam screeny, że nie ma o 4:00 nasion kuponów.
    Elancja ccc:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież był screen i okazało się, że wcale się nie pojawiają.

      Usuń
  4. Jeśli dam lekcje przed USG to bynajmniej u mnie rodzi się w 80% ogier

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby przepisów nie ma, ale u mnie one się sprawdzają, 99% moich koni (jeśli robię je z "przepisem") to klacze. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno jak się pokryje klacz jednorożca ogierem o wysokim blup jest o wiele większa szansa na jednorogiego źrebaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Szansa na ogiera jest nieco większa. Tak samo jak w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń