Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, października 6

Urodziny Howrse!

Cześć!

Pewnie wielu z was wie, że 6. października w kalendarzu Howrse, to magiczna data. Obchodzi ono dziś swoje czwarte urodziny!

Według corocznej tradycji znaleźć można UFO w postaci gwiazdek. Jeśli mamy szczęście, złepiemy Róg Obfitości, Objęcia Morfeusza, 5-ty Żywioł, a nawet Zestaw Nyks. Jeśli zaś nam go brak- możemy liczyć na jabłka, Equus, punkty dorastania itp.

Gwiazdki wyglądają tak:


Złapaliście już urodzinowe UFO?
Jeśli tak, co się pod nim kryło?
dudek7894 

32 komentarze:

  1. Nie wierze zlapalem gwiadzke i wygralem zestaw nyks jej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gwiazdki można znaleźć jeden czy kilka razy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od szczęścia. Można złapać nawet kilka razy. :)

      Usuń
    2. Klepsydra kronosa 2 razy :) Jeeej...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. ;-;

      Usuń
    2. Żółwik :D
      Miałem nadzieję, że coś więcej będzie, ale cóż...

      Usuń
    3. Kilka minut po dodaniu komentarza- drugie 3000 equus...

      Usuń
    4. nie jestem jedyna, 2 razy miałam 3tysie ;-;

      Usuń
  4. Jabłko i marchew.Po prostu bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, złapałam aż marchewkę. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Zestaw Hery i 5x dupne eq i jabłka

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 tysiące, słabiutko :( Muszę się jeszcze wysilić na szukanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie - to tylko dzisiaj te gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro urodziny są przez jeden dzień, gwiazdy będą latały tylko dziś. :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja to samo :) A na koniec jeszcze marchewkę ;)

      Usuń
  10. KK a ile razy mozna wygrac?

    OdpowiedzUsuń
  11. A co dają gwiazdki jak się złapie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Złapałam gwiazdkę, już miało mi pokazać co wygrałam i co? I brak internetu ;-; I straciłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja przyjaciółka złapała róg obfitości na mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A to tylko wczoraj było czy dzisiaj też będze?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedną, jedyną, jedyną ze wszystkich: marchewkę. -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za pierwszym razem wygrałam Zestaw Hery a za Drugim Objęcia Morfeusza. '3'
    A jeżeli o wilku mowa to jest ktoś chętny na wymianę KF za OM?
    -joshie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mialam jablko a potem nic wiecej....

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw Hery i Nyks :D
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  19. RO i jablko ;-; na howrse bella11111

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw nyks i jabłko. :)

    OdpowiedzUsuń