Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, października 4

Wielki przeglad przedmiotów z CR! - Róg Obfitości!

Poprzedni konkurs został rozstrzygnięty w tym poście, wiec od razu przejdę do sedna sprawy.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZSiuTpQpr8vjwAe0xf1uKThHgfxPt2vkceg5kfSCDV3Ydk9A3CARssw7bcEJltn0tO2pBbMA6bk2iznwyVf51MvrXAcuGMgDR9VFy-b0MXxuea9005qOhOa8Xl9dszzSSmL9w-dkT2Sw/s1600/Banner1.png
Autor - Fryzyjska. Jeden ze zwycięskich banerów.


Nazwa: Róg Obfitości
Skrót: RO
Dostępne na CR:
Tak
Cena:
1 kupon 
Średnia cena na wymianach:obecnie ok. 130 tys. Equus
Kategoria: Wynik
Zastosowanie: Pozwala wygrać ,,masę" ,,cudownych" upominków.
Opis na Howrse:

Róg Obfitości jest pełen niespodzianek...
Gdy go otwierasz, masz szansę znaleźć przedmioty z Czarnego Rynku, pieniądze i punkty dorastania, jak również inne przedmioty pomagające koniom w zawodach.
Spróbuj szczęścia i otwórz jeden już teraz!
Inne: Według większości są tam tylko śmieci. Musze po części przyznać racje - za 1 kupon dostałem np.: PP trochę Equus i mieszanki. Nie zawsze jednak tak jest.
 W mitologii: Dziś moglibyśmy powiedzieć, ze Zeus pochodził z trudnej rodziny. Ojciec bojąc się, że potomstwo odbiorze mu władzę zjadał je. Mały Dzeus (bo i tak można go nazywać) był szóstym dzieckiem. Jego matka Rea nie chciała, by kolejne z jej dzieci trafiło do żołądka Kronosa. Małego boga ukryła na wyspie, a sama dała mężowi zawinięty kamień. Maleństwem opiekowała się koza (w niektórych źródłach może być to Nimfa) Amaltea. Amaltea troszczyła się o dziecię jak tylko mogła. Jadnak była tylko zwierzęciem - po paru latach zdechła. Wtedy Zeus poświecił ja. Z jej skory stworzył niezniszczalna tarczę Egidę, a z rogu zrobił - Róg Obfitości (inaczej Amaltei). I tak właśnie powstał przedmiot, w którym znajdowało się wszelkie dobro. To jednak nie koniec fascynującej historii Zeusa. Jej dalsza część w następnych odsłonach serii.

Milo się czytało? To zapraszam na mini-konkurs. Zadanie - napisz krotki wierszyk używając słów - Zeus, Kronos, Rea, Amaltea, Egida, RO, upominki, historia; wyślij tekst do mnie na priv. Nagroda: nie mam (niestety) już RO, ale zaproponuję zestaw ,,jak w RO" tzn.:
1x Zestaw Harmonii
1x 3*** Siodło Klasyczne

5 000 Equus
Gratulacje przez tydzień

Wszelkie pytania wysyłajcie do mnie na Howrse.



Pytanie: Co Ty sadzisz o RO - przydatne, czy nie?
Adencjo

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że kolejny post z tej serii, ale w tekście występuje wiele literówek itp. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Jest to spowodowane moją zepsutą klawiaturą. Staram się jednak wszystko poprawiać (przynajmniej to co zauważę) :P

      Usuń
    2. Aha, jeżeli to przez klawiaturę to ok ;)

      Usuń
  2. Biorę udział!
    Swoją wierszykową propozycja dostarczyłam do Ciebie poprzez Prywatną Pocztę.
    pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie mam niestety już RO" Masakra... bez tego zdania miałabym całkiem inne wrażenie o tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  4. RO może nieźle wkurzyć, szczególnie jak trafiają się same śmieci. Zauważyłam jednak, że jeśli będąc na stronie ro zastanawiasz się godzinami, czy ryzykować, wychodzi jedno, wielkie G. Jeśli jednak kupujesz od razu-szczęście się uśmiecha. Tak trafiłam falabellę, om czy wt, właśnie w ro. Tak to wygląda u mnie-jak więc komuś nie wyjdzie, proszę mnie nie winić xD

    Co do konkursu-ile co najmniej słów trzeba użyć? I czas standardowo do następnego postu z serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie RO jest czasem szczęśliwe, a czasem nie.
      Wiersz nie ma minimalnej i maksymalnej ilości słów. Czas do następnego posta, ale proszę zdecydowanych o napisanie mi wierszy do piątku ;)

      Usuń
  5. Ja dopiero zaczynam grę, chociaż mam już 42 dni stażu... Ale nie wiem skąd mam znaleść osoby do znajomych. Jak mam kogoś znaleść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz np. poznać paru graczy na naszym czacie ;). Warto tez pozapraszać rożne osoby - może ktoś przyjmie :)
      Na przyszłość proszę pisać komentarze w dobrej zakładce/ w dobrym poście (w tym przypadku zakładka pomoc, lub post o znajomych)

      Usuń
  6. Mi najlepiej się otwiera Rogi Obfitości w promocjach typu eliksiry, puzzle, piniaty i konie wędrowne, bo nie patrze na nagrodę tylko na wykonanie zadania, a przy okazji wpadnie coś fajnego :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcecie mogę do następnej promocji, o ile będzie chodziło o przedstawiony przeze mnie przedmiot, a więc przejdźmy do rzeczy :) chciałabym zaoferować Objęcia Morfeusza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chcecie mogę do następnej promocji, o ile będzie chodziło o przedstawiony przeze mnie przedmiot, a więc przejdźmy do rzeczy :) chciałabym zaoferować Objęcia Morfeusza :)

    OdpowiedzUsuń