Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 1

Te rozstania, te powroty...

Siemanko! Napisze krotko, bez zbędnych slow. Wracam :) Wiem, ze wygląda to co zrobiłem bardzo nieprofesjonalnie i dziecinnie - jednego dnia odchodzę, a kilka dni po tym powracam, ale na moja decyzje wpłynęła przede wszystkim powrót novusi. W skrócie straciłem u niej prace. Wiec jeśli mnie lubiliście możecie jej za to podziękować. A druga kwestia to taka, ze napisaliście mi tyle ciepłych slow, że aż żal Was opuszczać <3

Postanawiam Wam zadośćuczynić i już niedługo pojawi się kolejny post z serii o CR!
Już dziś, jednak przedstawie Wam wyniki konkursu na nagłówek do mojej serii. Sprawa jest prosta - wszyscy zrobili tak piękne prace, ze każdy otrzyma po 2xPZ! Nagłówków (Link do posta z konkursem) będę używał zamiennie. Obdarowywać Was będę od poniedziałku.




Adencjo

15 komentarzy:

  1. Kocham tego bloga :D <3
    Teraz tylko wróci In i Hiena, bo cośtam i wszystko będzie po staremu. (A już była stypa na czacie xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie po staremu, bo ja nie wrócę, ale nobody cares :D *czeka na falę hejtów jak to beznadziejnie prowadziła bloga*

      Usuń
    2. Hiena nie wróci. Zaczęła studia

      Usuń
  2. Super ;) i tak wiedzialam ze min. 2 redaktorow jednak wroci .. Nie zdziwie sie jak ktos jeszcze zmieni zdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyrk, istny cyrk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhm, kiedy ja zgadzam się z anonimem? Cholernie rzadko, więc to jakiś ewenement, że podpisuję się pod tym komentarzem :3

      Usuń
    2. I ja się zgadzam, ale jeśli to ci nie pasuje to podyskutujmy :) Zapraszam na priv, bo nie ma sensu zaśmiecać posta ;) Masz odwagę?

      Usuń
    3. Tak. Cyrk to genialne określenie.

      Usuń
    4. In w sumie do wszystkich wielbicieli cyrków, ale głownie do anonimka ;)
      Cyrk to naprawdę trafne określenie. Ale w cyrku tez może być fajnie. Jeśli komuś nie odpowiada zapraszam do wyjścia i kupienia pamiątkowego znaczka. Jeśli zostajecie - to teraz zacznie się show :)

      Usuń
    5. Cyrk jest zły, znęcają się tam nad zwierzętami i zabraniam Ci tam chodzic, a zdecydowanie robic z niego bloga! D:

      Usuń
  4. #Adencjo
    #comeback
    Witamy ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw wszyscy strzelają focha i odchodzą, a pięć minut potem im mija i wracają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje przyczyny powrotu opisałem i nie ma tam nic o fochu. Radze przeczytać post jeszcze raz ;)

      Usuń