Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, września 30

Spoiler: Nowy przedmiot z Czarnego Rynku na Halloween

UWAGA!
Ten spoiler napisałam już na innym blogu który miałam zamiar prowadzić jednak został on usunięty po moim powrocie do redakcji ILH.

Nowy przedmiot z Czarnego Rynku już na wersji testowej!
The Seal of the Apocalypse, przetłumaczony przeze mnie na język polski jako Pieczęć Apokalipsy, trafił już na francuski serwer testowy i właśnie trwa jego test. Przedmiot ten pojawi się zapewne na Howrse z okazji nadchodzącego święta Halloween.
(Po prawej stronie, obrazek reprezentujący przedmiot)

Pieczęć Apokalipsy - Przedmiot ten podobny jest do istniejącego już 5-tego Żywiołu oraz Zaczarowanej Dyni. Jeśli podamy go koniowi, zwierzę otrzyma losowo wybraną maść; będzie to jedna z czterech wydarzeń/objaw sygnalizujących apokalipsę. Oto one:
Wojna
Twój koń dostaje bonus +3 do każdej umiejętności.

Głód
Poziom zdrowia Twojego konia nie spadnie jeśli będzie on zbyt chudy.

Śmierć
Zdrowie i morale konie nie wpływają na umiejętności zdobyte podczas przejażdżek, zawodów i treningu.

Epidemia / Plaga
Istnieje szansa że koń z tą maścią podaruje identyczną maść jednemu z swoich potomków z pierwszych pięciu pokryć.

Tylko konie powyżej 1 roku i 6 miesięcy mogą otrzymać przedmiot Pieczęć Apokalipsy.
Pieczęć Apokalipsy nie można być łączona z żadną inną specjalną maścią. Jeśli dasz Pieczęć Apokalipsy koniowi posiadającemu Złote Jabłko, straci on maść z ZJ.

Wojna



Głód



Śmierć


Plaga (oryginalna maść)



Plaga (maść podarowana źrebakowi)



Źródło: www.howrse.com


Podoba Wam się?
novusia

25 komentarzy:

  1. Tłumaczenie ostatniego konia jako plaga jest błędne, ponieważ jest to ogólne określenie na nieszczęścia spadające na ludzi. Zarówno głód jak i wojna są plagami. Mówi się w końcu "plaga głodu". Tłumaczenie powinno moim zdaniem brzmieć Mór albo Zaraza. Zresztą sama grafika na to wskazuje. Kiedyś epidemie określano jako morowe powietrze, a z tego konia unosi się coś, co można wdychać i co powoduje śmiertelne choroby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojna wygląda pięknie. Nie wiadomo za ile będzie na CR?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania. Nie znasz może ceny tego przedmiotu?

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że 2 kupony.

      Usuń
  3. Fajne te konie, nieco przerażające ale mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podacie stronę wersji testowej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale strona testowa jest chyba dawana najlepszym graczom.

      Usuń
    2. Tak, mogą z niej korzystać VIP-y, ale to raczej nie są ci z naszego serwera.

      ~ Demeter2001

      Usuń
  5. jak będzie można zdobyć ten przedmiot ? za kupony ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniejsze to wojna i śmierć (moim zdaniem) ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajne, ale mam nadzieję, że Zaczarowana Dynia też pojawi się na Halloween na CR.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy przedmiot i dość przydatny :3 a maści mrożące krew w żyłach xD najbardziej mi się podoba Wojna i Epidemia. Fajnie, ze przy drugiej jest szansa, ze spłynie na źrebaka, chociaż to jej jedyny atut...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te nowe maści koni. Jak to zwykle bywa na howrse ten przedmiot może być drogi albo trudno dostępny. Halloween nam pokaże. A i najbardziej podoba mi się Wojna i Plaga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ;)
    Najbardziej Wojna i Głód.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny, jednak grafika jakoś mi się nie podoba... z casem pewnie się do niej przekonam x3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to możliwe, że plaga ma maść na źrebaka, skoro można ten CR podawać dopiero od 1,6 roku życia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież novusia napisała, że źrebak może odziedziczyć tę maść.

      Usuń
    2. Pierwszemu zwierzęciu możesz dać po 1,5 roku. Ten drugi ją DZIEDZICZY.

      Usuń
  13. Przerażające O.O Ale ciekawe xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się , że wróciłaś ♥. Ten post cudowny , zarówno jak i maści na haloween :) Zaczynam zbierać kupony :) ♥.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie to pomyłka. Nazywa się ją Eidemią lub zarazą

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam pieczęć. Chciałam Plage ale trafiła mi się Wojna

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam mieć wojnę i ją mam <3

    OdpowiedzUsuń