Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, września 30

Zmiana planów

Wiem że za dużo się tutaj dzieje ale tak już na ilh jest i będzie. Po rozmowie z dwójką aktywniejszych redaktorów, postanowiłam że powrócę do redakcji i będę kontynuować pisanie postów i spoilerów. Mam nadzieję że to nie wpłynie zbyt negatywnie na moją reputację na tym blogu jednak wydaje mi się że głupio trochę było wobec mnie zostawić pozostałych redaktorów bez większego namysłu.

Dziękuję za zrozumienie,
novusia

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że wróciłaś twoje posty są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Chyba tylko ty wiesz jak szukać nowości.

      Usuń
    2. Sorki, ale nie tylko novusia wie, jak ich szukac :)

      Usuń
  2. Nowości dostępne są na forum Howrse.com, więc to nie problem je znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ktoś powiedział że to jakieś wielkie wyróżnienie móc je znaleźć? Ja po prostu je piszę tutaj dla osób które nie znają angielskiego / nie mają lub nie chcą mieć konta na howrse.com i po prostu dlatego że te rzeczy dotyczą howrse a właśnie tej grze poświęcony jest ten blog.
      novusia

      Usuń
  3. Jej novusia gratuluję!
    To znaczy, ze howrse-info usunięte :c
    Taaaa... Adencjo znowu bezrobotny. Ciekawe, czy jest jakiś blog, który przyjąłby mnie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prowadzę bloga :) jak chcesz pogadać to zapraszam na howrse mój login slotka.lukrecja

      Usuń
  4. No, to teraz zaufałam bardziej temu blogowi! Sunny321

    OdpowiedzUsuń