Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, września 29

Dalsze losy bloga

Witajcie!

W związku z tym, że ostatnio z naszej paczki odeszło kilku redaktorów niektórzy z was mogli pomyśleć, iż blog może się rozpaść. Ten post został stworzony, aby rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości.

1. Blog zostaje! Kilku redaktorów także. Ostatnie wydarzenia niektórych z nas zmobilizowały. Abyście nie poczuli braków wśród załogi, będziemy starać się utrzymywać dotychczas obowiązujący próg: 1-3 postów na 3 dni.

2.  Naboru na razie nie planujemy, ponieważ musimy się sami ogarnąć.
Kiedy zajdzie taka potrzeba postaramy się poinformować Was o nim. Proszę więc o to nie pytać w komentarzach- każdy tego typu nie będzie publikowany.

3. Od dziś możecie mówić do mnie redaktorze! Otrzymałem awans według decyzji innych redaktorów.

4. Nadeszła jesień, czas więc na zmianę wyglądu. Postanowiliśmy nie robić konkursu na nagłówek ze względu na przykrą sytuację, która nas niedawno spotkała.

5. Postaramy się uaktualnić bloga, pousuwać niepotrzebne obrazki, teksty itp. I tu prosimy Was o pomoc! Napiszcie w komentarz pod tym postem lub w zakładce Wasze sugestie co Waszym zdaniem wymaga poprawy. Czekamy! :)


dudek7894 wraz z redaktorami

Zauważyłam że wiele osób zrzuca winę za odejście kilku osób na nowych redaktorów. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego. Bardzo mnie to boli, kiedy czytam, że to ja jestem tą złą mimo że nic nie zrobiłam. Zawsze starałam się robić wszystko jak najlepiej, robię dużo grafiki,  sponsorowalam konkursy, pisałam posty. Przypominam że chcieliście nabór, była duża liczba zgłoszeń. A teraz nagle nowe osoby są złe? Proszę, jeśli nie znacie sytuacji to się nie wypowiadajcie. W wielu oskarżeniach się mylicie. W dodatku nie widać wsparcia z waszej strony. Chcemy doprowadzić blog do porządku i prowadzić go dalej. Potrzebujemy też waszej pomocy, dlaczego w nas nie wierzycie? 

Żywioł

12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że nadejdą zmiany i mam nadzieję, że ulepszenia również.
    Czekam na nabór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ileż razy trzeba komentować, żebyście zrozumieli, że naboru nie będzie?!
      ~caetti

      Usuń
    2. Czekać może, ale pytać nie. :D

      Usuń
  2. Ulżyło mi, bo już się bałam, że mój ulubiony blog się rozpadnie.
    Trzymam za was kciuki żeby udało się wam doprowadzić wszystko do porządku na blogu :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dudek, gratuluję awansu! :) Na pewno świetnie się spełnisz w tej roli. Trzymam kciuki za całą redakcję. Dacie radę. Co ja gadam - Wy już dajecie ^^.
    Żywiołek, tak jak już pisałam w komentarzach pod poprzednimi postami, czytelnicy nie są świadomi wielu rzeczy. Rozumiem co czujesz, ale pamiętaj - nie liczy się to co mówią inni, a liczy się to co wiesz Ty. Liczy się prawda. Więc nie ma co się przejmować.
    A Wam czytelnikom radzę nie naskakiwać na redakcję jak na zło z piekła rodem. Jeśli chcecie się wypowiedzieć na temat nowych redaktorów, to róbcie to delikatnie i nie przesadnie. To nie jest miłe uczucie być oskarżanym o coś czego się nie zrobiło. Jak Wy byście się czuli na miejscu Żywioła? To nie jest pouczenie - to jest rada na przyszłość, by wszystko szło w zgodzie ze sobą.

    ~De Lune

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, a to do nagłówka będzie oddzielny post? Czy po prostu teraz tak po prostu graficy mają się wziąć za robotę? A i jakie są wymiary nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie będzie konkursu na nagłówek? Jaka była sytuacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek wykonany przez graczkę naruszał prawa autorskie, nie chcemy , aby sytuacja się powtórzyła, więc jesteśmy na razie ostrożni. By może wraz z nadejściem zimy to się zmieni.

      Usuń
  6. redaktorzy odeszli bo nie dogadali się z resztą, robili za nich. Miło że teraz te osoby mówią że są niewinne itp. Ciekawe w która wersje mamy wierzyć, pojawi sie trzecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tylko ja się w tej sprawie odezwałam, mamy także innych ''redaktorów''.

      Usuń
  7. Na razie wśród redaktorów bloga jedyną, zaufaną osobą jest novusia, ale mam nadzieję, że kiedyś nowi redaktorzy też zyskają nasze zaufanie
    Powodzenia w podtrzymywaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Oh i wreszcie taki post, na który czekałam, Waszą zachętę do czytania bloga. Soreczki za zamęt, ale zacznę znowu tu wchodzić codziennie. Sunny321
    PS Przepraszam, że wcześniej nie pisałam.

    OdpowiedzUsuń