Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, września 27

Czas i na mnie...

Witajcie. Na początku chciałem szczerze przeprosić tych, którzy czekali na post z serii przedmiotów z CR. Mam nadzieje, ze pojawi się on na blogu, jednak nie z mojej klawiatury.

Jak pewnie się większość z Was domyśla - odchodzę. Po wspaniałym roku i paru miesiącach. Powód? Było ich kilka i nie chce ich ujawniać przed Wami. Najważniejsze, ze moja decyzja jest przemyślana i mam pełną świadomość co robię.

Teraz czas na podziękowania. Oczywiście dziękuję wszystkim osobom, które przewinęły się podczas mojej "pracy" na tym blogu. Nie sposób Was wszystkich wymienić. Dzięki za wspólne chwile spędzone na rozmowach, za możliwość pracy z tak utalentowanymi ludźmi i za możliwość kształcenia swoich umiejętności. Na moje szczególne podziękowania zasługują jednak dwie osoby:

Invisible.♥ - Dzięki za wszystko. Dużo Ci już pisałem na FB, wiec wiele nie muszę dodawać. Profesjonalistka i po prostu ciepła osoba. Kłaniam się nisko.

Hiena - redaktorka wspaniała, a człowiek cudny. Nigdy nie znalem osoby tak cierpliwej, wyrozumiałej , a jednocześnie tak pomocnej. Dzięki tobie nie tracę nadziei w ludzkość. Pamiętaj jednak o alimentach :*

No i oczywiście dziękuje CZYTELNIKOM. Za to, ze po prostu byliście. Czasem pochwaliliście mnie, a innym razem byliście kubłem zimnej wody. Bo to co ten blog ma w sobie prawdziwego to na pewno Wy!

Pozostaje pytanie: Co dalej? - z blogiem i ze mną. Fakt na blogu źle się dzieje i na chwile obecna pikuje mocno w dol. Ale ja wierzę. Wierzę w nowych redaktorów i ich potencjał. Teraz potrzebny jest nabór! Może to nie koniec...
A co ze mną? Na razie nie zmierzam "pracować" nigdzie, ale pamiętajcie ,,Nigdy nie mów nigdy". Może gdzieś, kiedyś będziecie mogli przeczytać mój post. Może i na tym blogu...



Nie przejdziemy do historii i literatury
Nie będziemy stali strojni w brązy i marmury
świat się nagle jak kołyska wokół zakolebie
I znajdziemy naszą przystań, nim zgubimy siebie
Adencjo

37 komentarzy:

  1. No nie czyżby jedyny blog, który miałam ochotę czytać się rozpadł ? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, ze raczej nie u mieliśmy się dogadać i często się sprzeczalismy, również Cie polubilam. Byles dobrym redaktorem, w dodatku nie poddawales się i "wytrzymales" na blogu bardzo długo, a sadze, ze pociagnalbys o wiele dłużej, gdyby nie moje odejscie. dziękuje Ci bardzo za współpracę i mile słowa, mam nadzieje, ze nie stracimy ze sobą kontaktu :) Plusik za cytat (Niekryty Krytyk) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapomne tych wszystkich chwil i rozmów rodem z mody na sukces xDD Ech, kocham Was. Wszystkich redaktorów i czytelników ILH, dziękuje za to, ze byliscie ze Mna tyle czasu! :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. To wydaje mi się dziwne. Nagle 3 redaktorów ILH odchodzi w "nieznane". Ale to przecież jest najlepszy blog ;-;. Aduś wracaj! Twoje posty były boskie. ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak niby jeszcze tak nie dawno tu trafiłam. A teraz koniec tego wszystkiego... Na chacie też pustki 😣

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, że zdecydowaliście się odejść. Nie czepiam się. Mam tylko małe pytanie. Czy usuniecie tego bloga? Bo znajduje się n nim wiele przydatnych porad i instrukcji. Tworzyliście je przez ostatnie lata i poświęciliście swój czas. Chyba szkoda byłoby to tak teraz usunąć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, blog pozostanie. Są w nim dalej redaktorzy, którzy będą dla Was pracować.

      Usuń
  7. Ten blog się rozpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozpada się. Owszem odchodzi wiele redaktorów, ale jeszcze inni są. Nic się nie rozpada. Jeszcze nie.
      ~Luna

      Usuń
    2. Szczerze? Według mnie ten post świadczy o oficjalnym zgonie ILHa.

      Awokado (Wściekłe, jakby co).

      Usuń
    3. Jak kto uważa. Według mnie odeszli najlepsi w świecie redaktorzy, którzy byli bardzo ale to bardzo doświadczeni. Bez nich blog będzie zupełnie inny. Nie wiem czy gorszy czy lepszy, ale będzie inny. Ale nie mówmy o żadnym zgonie. Przecież blog istnieje nadal :).

      Usuń
  8. A nie zrobicie żadnego jakiegoś naboru? Żeby ten blog jeszcze istniał? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można mieć taki tupet żeby pytać w takim okresie o nabór! Po prostu żałosne!
      Cały czas są tutaj redaktorzy którzy będa pisać posty. Jestem z jedną z tych osób w kontakcie i obiecałam że pod pewnym warunkiem który jest prywatną sprawą, zastanowię się nad powrotem.
      novusia

      Usuń
  9. Adek, to ty pamiętaj o alimentach. Nie zapominaj, że nasze 50 dzieci jest ze mną ;p

    Co do Twoich podziękowań... ile razy mam Ci powtarzać? Jestem człowiekiem jak każdy inny. Nie ma we mnie nic wyjątkowego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodziłam tu codziennie i nawet jak by wszyscy mieli odejść to nadal będę tu wchodzić i czekać na kolejne posty ( nawet jak nigdy nie nadejdą )

    slotka.lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  11. pozostaje wierzyć w pozostałych redaktorów,
    jeszcze nie wszystko stracone ♥
    Aduś będziemy tęsknić ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. I tym postem blog upadł w pięknym stylu. Przez dłuższy czas byliście najlepsi. Teraz nadchodzą czarne dni. Może się uda… a może nie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Może nabór? Żegnaj Ad. Szkoda że o CR nie dokończysz. Może daj nam ostatni na pożegnanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki nabór, ludzie, ogar. Był już nie tak dawno z resztą.
      Jest 5 redaktorów. Przed naborem było 3 i wszyscy żyli szczęśliwie.

      ~Luna

      Usuń
    2. Pożegnalny post? Raczej nie, ale może...

      Usuń
    3. Prosimy Aduś ;) Chociaż pokarz wyniki na banner CR ;)

      Usuń
  14. Każdy ma powód dla którego odchodzi z bloga, ale czemu te powody są takimi tajemnicami? Niewiadomo czemu blog się rozpada i nie wiadomo też kto zostanie, kto odejdzie a po kilku tygodniach z powrotem wróci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszmar,po prostu tragedia w bialy dzien,Aduś odcjodzi, Hiena odchodzi,In też ! Ludzie oszaleliscie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam w zwyczaju komentowania różnorakich blogów, ale teraz zrobię mały wyjątek, bo sprawa jest ciekawa.
    Skoro sytuacja na na blogu wygląda tak źle, że odchodzi aż czworo redaktorów to proponowałbym objaśnić sprawę czy to na blogu, czy to na fb, a nie spławiać komentujących zdaniem "Ty nie znasz sytuacji wewnątrz redakcji, więc się nie odzywaj".
    Tak to z mojej strony wygląda, ale być może to dlatego, że czterdziestu stopniowa gorączka zaburza mi percepcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy teraz pewna sprawę. Za 24 godziny wszystko się wyjaśni i wtedy opiszemy wszystko od początku do końca

      Usuń
  17. Dziękuję za to co zrobiłaś dla bloga.
    Ten blog stracił już nadzieję, ale fajnie było.
    Do zobaczenia (mam nadzieję ;) )
    XXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adencjo to facet ;-; Samiec alfa ://

      Usuń
    2. #adrianthepawian #czytelniknieznaplciredaktorow

      Usuń
    3. Hahahah XD I ten mój kolaż XDD ♥ #adrianmałpa #samiecalfa

      Usuń
    4. O kurde muszę znaleźć link do tego XD To było genialne XDD
      #mlecznypawian

      Usuń
    5. #thebigmistake
      #hashtagparty

      Usuń
    6. Ja to jeszcze mam na kompie XD #hashtag #hashtag #Adencjotobaton

      Usuń
  18. Mam wrażenie, że z tym blogiem dzieje się to co z Zespołem Szkół im. Cecylii Plater-Zyberkówny...

    OdpowiedzUsuń