Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, września 27

Poradnik na pożegnanie

Tak, wiem co sobie pomyślicie, ale trudno. Jak zapewne większość wie, studenci zaczynają naukę od 1-ego października. Z radością mogę się pochwalić, iż zaliczam się do owej grupy. Wiem, że ostatnio mnie nie było mimo, iż wróciłam. Naprawdę przepraszam, ale mam dla siebie mało czasu. Nie jestem w stanie zajmować się bratem, pracować, pomagać w domu i jeszcze szukać spoilerów. Wiem, że teraz zachowuję się nieadekwatnie do mojego wieku - przychodzić tylko po to, żeby po miesiącu odejść. Nieco dziecinne, rozumiem. Ale spójrzmy prawdzie w oczy - ILH się rozpada i zbyt długo na hostingu blogger raczej nie pobędzie. Powstają coraz to nowe blogi, które powoli zaczynają osiągać sukces. Są prowadzone przez osoby, które znają pojęcie 'współpraca'. Nie mówię, że inni redaktorzy z ILH nie wiedzą co to jest, ale z pewnością nie dają z siebie 100% (żeby nie było, ja również nie jestem zadowolona z mojego wkładu w tego bloga). Tym razem odchodzę naprawdę, bez dawania nadziei na powrót. Bo, powiem szczerze, ten blog już jest bez sensu. Kiedy pierwszy raz wkroczyłam w szeregi redaktorów było zupełnie inaczej, o wiele lepiej. Mam nadzieję, że Adencjo jakoś podtrzyma ILH, ale wątpię, żeby jedna osoba dała radę.

Tyle mam do powiedzenia. Na pożegnanie i w ramach podziękowania za czytanie i komentowanie wpisów (czasem miłych, czasem wyprowadzających mnie z równowagi) wykonałam poradnik z prezką, o której wykonanie ktoś prosił pod jednym z postów. Znajdziecie go tutaj.

Kochani, DZIĘKUJĘ. I pamiętajcie, że jeśli chcielibyście utrzymać ze mną kontakt, to ja nie gryzę - połykam w całości ;)

Hiena

6 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci Hiena za współpracę, bo jesteś wspaniałą redaktorka i osoba. Moim zdaniem na blogu byłas najlepsza. Twoje poradniki i inne posty, a także praca i zaangażowanie to cos.. niezastapionego. Przyjecie Cie do redakcji i Twoje posty wielokrotnie uratowaly bloga od upadku. Za prace na blogu bardzo Cie cenie, bo bylas najlepsza, zaraz po zabaykowej i vernille, które do tej pory są moimi blogowymi autorytetami. Ponadto jesteś wspaniałym człowiekiem - dobrym, pomocnym, beinteresownym, szczerym, pracowitym.... W dzisiejszych czasach takich ze świecą szuka. Podziwiam to i rzecz jasna chciałabym utrzymywać z Toba kontakt. Luv mu olwejs.

    OdpowiedzUsuń
  2. HIENA, NIE ODCHODŹ!

    Dziękuję za poradnik i mam jedno pytanie : zkąd jest ta pierwsza piosenka? W teledysku był jakiś film ale nie wiem jaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * skąd ;)

      Piosenka jest z płyty Charil XCX, a w teledysku pojawiają się fragmenty 'The Fault in Our Stars' ponieważ piosenka powstała pod jego kontem ;)

      Usuń
    2. Tyle tam Gusa <3
      Hienciu... pa, pa :')
      Będzie mi ciebie brakować, naprawdę. Zwłaszcza po tym ostatnim cyrku...

      Usuń
  3. Szkoda,poraz kolejny blog schodzi na psy i po raz kolejny to sie potwierdza.

    OdpowiedzUsuń