Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, września 26

Informacja o odejściu

Ostatnio z pozostałymi redaktorami (oprócz paru) nie układało mi się za dobrze i ogólnie nie szło najlepiej na blogu. Z tego oraz paru innych powodów postanowiłam odejść. Odeszła również Invi, część z Was już może wie, bo napisała to w odpowiedzi na jakiś komentarz pod ostatnim poradnikiem. W każdym razie, każda z nas ma pewne powody do odejścia; nie musimy ich ujawniać czytelnikom.
To chyba mój ostatni post, chociaż istnieje szansa, iż opublikowany zostanie jeszcze jeden, który napisałam wcześniej, żeby był ''na później''.
Nie wiem czy na tym blogu będa jeszcze spoilery, ale ja dalej kontynować będę ich znajdywanie i dzielenie sie nimi, jednak niestety już nie na tym blogu. Wiecejinformacji o tym znajdziecie na mojej prezentacji na Howrse.
Mam nadzieję że moje posty były ciekawe lub chociaż trochę przydatne.

Powodzenia i życzę wszystkim miłej gry.
novusia

Ja od siebie moge dodac, ze z redakcji odeszlam z powodu nieciekawej atmosfery i ciaglych klotni miedzy redaktorami o kwestie organizacyjne, takie jak np. przebieg nowego konkursu. Nie umielismy sie dogadac, a jednej osobie w ogole na tym nie zalezalo i to byl glowny powod mojego odejscia. Moze zaloze niedlugo innego bloga, o Howrse i tematach roznych. Jesli do tego dojdzie, to serdecznie na niego zapraszam i na pewno poinformuje o tym wiekszosc czytelnikow ILH - kto bylby zainteresowany, niech napisze do mnie na poczte Howrse. Gdy blog powstanie wysle mu wiadomosc z linkiem do nowej strony. Nie wiem, jak I-Love-Howrse dalej bedzie funkcjonowalo, ale musze przyznac, ze jest tutaj spory balagan i wiele nieaktualnych informacji oraz zaniedbanych spraw. Watpie, by udalo sie to naprawic, ale w koncu nie lezy to juz w mojej gestii. Wspaniale mi sie z Wami przebywalo, zwlaszcza w pewnym okresie na czacie. Dzieki blogowi poznalam swietnych ludzi, z ktorymi nadal bede miala kontakt na GG, Skypie czy Facebooku. 

Nie wierze, ze to juz "meta" mojej wspolpracy z Wami, ktora trwala ponad 2 lata. Jestem tu  najdluzej sposrod wszystkich redaktorow, ktorzy kiedykolwiek tworzyli bloga, to troche niewiarygodne dla mnie samej. Szkoda mi rozstawac sie z czytelnikami; tymi, ktorzy darzyli mnie sympatia, ale to byc moze nie koniec mojej przygody na bloggerze. Tak wiec, do "zobaczenia" :) ♥ 

Udanej gry, 
Invisible.♥

49 komentarzy:

  1. No cóż, praktycznie nie komentuję nigdy, a ILHa obserwuję z przyzwyczajenia (nie gram od dawna w Howrse).
    Invisible, masz rację, blog się rozpada. Powoli, od środka. Kiedy odeszły takie wspaniałe redaktorki jak joanne czy Mugi-chan, wiedziałam, że Wasza praca chyli się ku upadkowi. Nowe pokolenie widocznie nie jest tak dobre jak starsze. I tylko modlić się, że pojawi się ktoś, kto podniesie to na nogi, ale moim zdaniem to marzenia ściętej głowy. Ktoś taki musiałby mieć większą władzę, aby wprowadzić stosowne zmiany, a "niemądrzy" ludzie mają tą tendencję, że jak się złapali czegoś co było znane, popularne i dobre, nie puszczą aż uznają że stoczyło się na dno. Ten blog ma już takie doświadczenia...
    Właśnie dlatego ja nie zamierzam przekazywać swojej watahy komuś z neta, gdyż obawiam się że moja i mojej siostry praca pójdzie na marne.

    Jak to mówią gimbusy: "Czekam na hejty". :>
    Nininka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coz, nie chce rozpoczynac niepotrzebnych dyskusji, ale sila rzeczy musze odpowiedziec na ten komentarz. Juz od poczatku zaznaczam, ze nie mam zamiaru nikogo swoja wypowiedzia atakowac, wiec nie odbierajcie tego w ten sposob.

      Coz, przez dluzszy czas (praktycznie mniej wiecej od lipca 2013) bylam naczelna redaktorka ILH, z krotkimi przerwami. Przez ten rok probowalam caly czas zreorganizowac bloga, ale "podniesienie na nogi" czegos tak duzego jest bardzo pracochlonne i na pewno jedna osoba nie da rady tego zrobic, potrzeba wsparcia grupy. Czesto bylo natomiast tak, ze musialam bardzo mocno naciskac na redaktorow, by wzieli sie do pracy. Niektorzy bardzo dlugo nie dawali znaku zycia, az w koncu wycofywali sie. Samo pisanie postow nie jest problemem, sytuacja robi sie nieciekawa gdy trzeba to "ogarnac", aktualizowac. Moim zdaniem bardzo duzy balagan panuje w zakladkach - Kupie, sprzedam, wymienie; w Poomocy, w Waszych Sugestiach, w Howrse ABC... wiele informacji jest juz nieaktualnych, inne nie sa pisane na biezaco, jak np. plan UM. Sprawy te napietrzaja sie, w polaczeniu z aktualnymi, np. organizowaniem konkursu bardzo trudno jest je samemu ruszyc.

      Usuń
    2. Jej ;oo Nie wchodziłam na tego bloga już od dłuższego czasu, bo jakoś już nie znajduję czasu na howrse, ale gdy zobaczyłam ten post musiałam zobaczyć kto odchodzi i normalnie tak się zdziwiłam o.O i jeszcze jak przeczytałam, że nie ma już joanne ani mugi-chan to już konkret zdziwko i jak już zobaczyłam aktualne redaktorki to tylko "że kto?"
      mam nadzieję, że poinformujesz mnie o nowym blogu: sweet_dziewuszka@wp.pl

      Usuń
  2. Dwie najlepsze redaktorki odeszły :< Bez was ILH upadnie, taka prawda. Ja również temu blogowi podziękuję, raczej nie ma on już sensu. Novusia jako jedyna pisała o spojlerach, co było najbardziej tutaj przydatne, zaś Invi pisała wiele ciekawych, świetnych postów, które aż miło się czytało. Będę czekała z niecierpliwością na nowy blog. A przy okazji przydałoby się lepiej dobierać redaktorów, skoro tyle kłótni między wami wszystkimi się nazbierało, że odchodzicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zyciu nie spodziewalam sie, ze ktos nazwie mnie "najlepsza" redaktorka, poza osobami, ktore wiedza, jak wyglada wewnetrzna sytuacja ILH. Dziekuje, ale mysle, ze nie do konca zasluguje na to miano :)
      Rozsadna uwaga o redaktorach, ech :(

      Usuń
  3. Smutno...
    Chciałabym więc podziękować za czas poświęcony blogu i czytelnikom. Będziemy tęsknić, i to bardzo. Jeszcze raz dziękuję, dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dziekuję wszystkim za bycie czytelnikami ILH! <3 Bez Was blog na pewno nie istnialby tak dlugo ;) Tez bede tesknila ♥

      Usuń
  4. kurczę. Na prawdę jest gorzej niż myślałam.
    będę czekać na wasze blogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę Ci wiadomosc na Howrse, jak tylko napisze pierwszy post na nowym blogu :) Dzięki <3

      Usuń
  5. Dwie najlepsze redaktorki odeszły z bloga :( szkoda :/ wy jako jednyne podtrzymywalyscie ten blog przy życiu. Może zdarzały sie czasem wzloty i upadki ale ogółem przez was ten blog wg istniał. Po naborze wiedziałem, ze nowi redaktorzy sa jacyś dziwni :/ mam nadzieje ze powiedzie sie wam w stworzeniu własnych blogów. Jak podeslecie link to bede waszym czytelnikiem. Ten blog schodzi na psy dlatego czekam na wasze nowe blogi ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znow dziekuje za uznanie.
      Nowi redaktorzy sa w wiekszosci bardzo milymi osobami.
      Jesli chcesz, podaj login na Howrse, a wysle Ci wiadomosc o moim nowym blogu, kiedy on powstanie :)

      Usuń
  6. Ten blog bez Was nie będzie miał sensu.Co z tego bloga, skoro jeden post będzie pojawiał się co 2 tygodnie i w dodatku typu ,,Jak wysłać wiadomość?'', ech...
    Novusia wykonywała bardzo pożyteczne spoilery, Invisible.♥ również nie próżnowała.
    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy się tutaj nie udzielałem w komentarzach, ale teraz mam wyjątkowego wkurw... Inv, Nov to jest Wasz blog!!! Byłaś naczelną, najdłużej tutaj piszesz posty... Wywal zbędny balast, którym są buntujące się "redaktorki". Po co zakładać nowego jak jest ten?! Macie większy staż tutaj, to wyście rekrutowały, jesteście BOSSAMI, nie dajcie się jakiejś zgrai. Trzymam za Was kciuki
    Johnny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już i tak są inne blogi... pewnie któreś z nich osiągnie taką popularność.

      Usuń
  8. Po przeczytaniu posta i tych wszystkich komentarzy żałuję, że nie mogę powiedzieć, że mnie to zaskakuje.
    Nadal mam nikłą nadzieję, że blog się jeszcze podniesie. A nawet jak nie, to zacytowałabym:
    "trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
    Niepokonanym".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Ciebie w 100%. Również mam nadzieję, na podniesie się bloga a jak nie - to po prostu będę dziękować, że blog w ogóle istniał.
      W każdym razie myślę, że każde wsparcie od czytelników, jest potrzebne dla polepszenia się atmosfery na blogu. :)

      ~Luna

      Usuń
  9. Właśnie przez te spoilery uwielbiałam tu zaglądać, poza tym trochę historii howrse też się przydawało. Kurczaki, dziewczyny, nie poddawać się, bo odwalałyście naprawdę kawał świetnej roboty, dzięki Wam grało się łatwiej i przyjemniej. Jako gracz z prawie czteroletnim stażem wiem co mówię! Trzymam kciuki, żeby jakoś to się poskładało.
    Ajwaho

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęsknie za starą ekipą.
    Pamiętam jeszcze czasy gdy była tu zabaykowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym Wam podziękować za tyle wkładu w bloga.
    Ale uważam, że nie powinnyście odchodzić, naprawdę UWIELBIAM wsze posty, tak jak wszyscy prawdziwi fani! Nie możecie odchodzić tylko przez głupie redaktorki, to tak jakbyście wyprowadziły się z miasta, bo sąsiad rozrzucił wam śmieci na podjeździe. To nie Wy tylko on powinien odejść! Jeśli to wina redaktorek/czytelników to niech wypchaja sie trocinami!
    Z życzeniami zmiany decyzji
    Alexsa007

    "Owszem, będzie trudno, lecz czas biegnie szybko... ani się obejrzymy, a znów się spotkamy. Wiem to. Czuję to. "
    -Nicholas Sparks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie będzie nikogo na ILH wyrzucał. To nie tak ma być i tak nigdy nie będzie. Nie będę jednak tolerować ludzi którzy siedzą na swoich czterech literach i czekają aż inni coś im podsuną żeby zacząć krytykować. Tak jak In napisała, część redaktorów nie daje znaków życia; dopiero jak inni coś wymyślą to wtedy tamci się budzą i wytykają wszystkie, nawet najmniejsze błędy. Dlaczego mam marnować swój czas? Wiecie co? poświęcałam się temu blogowi, na prawdę.
      Chciałam pomóc i zrobić coś pożytecznego. Niestety jednak nie da się z taką ekipą która chce żeby inni robili wszystko za nich. Z tego powodu zdecydowałam że nie będę się marnować, bo po co? Nie chcę aby ktokolwiek mnie obrażał i nie dopuszczę do tego. Nie wiem czy jest nadzieja dla tego bloga ale mnie nikt tutaj nie potrzebuje - to kolejny powód. Nikt nigdy nie zauważa że gdzies jestem lub że coś robię. Głównie po prostu siedzę i piszę posty aby potem zostać skrytykowana i poprawiona przez pewną osobę. Nie chcę tak, nie podoba mi się to. Prosicie mnie żebym została, albo może po prostu prosicie In, jeśli prosicie mnie to przepraszam ale nie chcę wracać. Jeśli miałabym zostać sama, bez Invisible i bez Adencja to nie ma sensu. Tu i tak nie chodzi o sam blog tylko o ludzi. Dlaczego nie można po prostu współpracować tylko trzeba ciągle się kłócić? Chcę, daj, zrób. Ja nie będe nikomu służyć, przykro mi jeśli was zawiodłam ale chyba nie ma żadnego powodu żebym miała wrócić.
      Nikogo w tej odpowiedzi nie chciałam obrazić, wyrażam tylko własną opinię.
      novusia

      Usuń
    2. My Cię potrzebujemy i doceniamy

      Usuń
  12. A Adencjo ani słowa nie napisał?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak inni powiedzieli blog schodzi na psy. Teraz bez Inv. i Nov. a także jeszcze jednego redaktora blog nie istnieje. Jeśli zmienicie zdanie, to będzie super. Jeśli nie, to podacie linki do Waszych blogów, które będę czytać z wielką przyjemnością. :)
    ina3

    OdpowiedzUsuń
  14. Adencjo, Inv, Nov byli najlepsi. Teraz bloga nie będę czyać, bo po co? To jedna wielka zgraja osób,które nie wiedzą, co ze sobą zrobić. Dość tego, ja też się na to nie godzę. Czekam na Wasze nowe blogi. ;) Sunny321, dawniej Irene46958

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Hiena, zapomniałam napisać. Dobre posty o grafice.

      Usuń
  15. Hiena też odeszła, bo jej nie widzę wśród redaktorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo tu z pewnością nie pobędę ;) Studia mi się od środy zaczynają, a i bez nich mam mało czasu.

      Usuń
  16. Jaka żenada... Nie potraficie nic zorganizować. Typowe gimbusy, które nie mają pojęcia o pracy w grupie... Ten blog od dawna w dół leci, ale to co się tu teraz dzieje, to masakra totalna. Posty do dupy, literówek dużo, że aż sie czasami ciężko czytało. Nic interesujacego, ani przydatnego nie napisala żadna z Was w ciagu ostatniego miesiaca.
    Możecie zakonczyc zabawę, usunąć bloga i zabrać się za naukę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mi w tym momencie da Twoja krytyka? Dzięki temu blogowi poznalam wielu wspanialych ludzi i to sie dla mnie liczy, wole to niz bycie anonimowym hejterem, ktory boi sie podpisac pod swoja opinia, mimo, ze nie zawsze bylo idealnie :) Tak, nie zawsze potrafilismy sie zorganizowac, masz racje, ciesz sie :) Spoilery i inne posty novusi (np. o Archimedesie) sa moim i wielu ludzi zdaniem ciekawe i przydatne. Literowki, nawet jesli wystepowaly, moim zdaniem nie byly liczne i nie razily w oczy, wiec bez przesadyzmu mi tutaj. Moim zdaniem ten blog jest na bardzo wysokim poziomie, jesli chodzi o poprawnosc tekstow pod wzgledem skladni, gramatyki, etc. Dziekuje za pozwolenie. :) Na pewno postapie wedlug wskazowek, o ile Ci to podwyzszy ego... Blog nie byl dla mnie zabawa, ale czescia mojego zycia i swietnym doswiadczeniem, z ktorego wynioslam same pozytywne rzeczy. Zapewne nie zostanie usuniety, bo jest na nim zgromadzony ogrom informacji, a juz na pewno nie dlatego, ze Ty tak chcesz :) Nauka - masz racje, w technikum weterynaryjnym jest jej sporo, teraz z pewnoscia bede miala wiecej czasu na to ;) I jak, dowartosciowales sie po napisaniu tego komentarza, bo watpie, by mial on jakikolwiek sens? Jesli tak, to sie ciesze :) Czekam na kolejny - spokojnie Andrzejku, lepiej, ze wyzywasz swoje negatywne emocje w Internecie, anizeli w realu.

      Usuń
  17. Nadal pamiętam czas gdy była jeszcze zabaykowa, vernille, joanne, Mugi-chan. Pamiętam wszystkie kłótnie. Pamiętam czat, na którym siedziało zawsze około 30 osób. Pamiętam jak wszyscy marudzili i smucili się, gdy odchodziła Vernille i zabaykowa, wszystko to pamiętam. Nie chcę nikogo urazić, ale blog, chociaż i tak był dobry, to nawet rok temu nie można było go porównać do ILH latem 2012- może wcześniej. Teraz wchodzę tu raz na 2 tygodnie, na tydzień? I co widzę? Nie ruszone posty. Wiem, rok szkolny się zaczął, ale po co komu ludzie, którzy zgłaszają się do redakcji, a następie udzielają się w niej raz na ruski rok?
    Szkoda, że Nov odeszła, bo była naprawdę profesjonalną osobą. Gratuluję osiągnięcia takiego poziomu.
    Inv, nie oszukujmy się. Czasem widać było, że się rządziłaś, ale wiem, że byłaś/ jesteś dobrą osobą. Tak trzymaj.
    Wszystkich redaktorów pozdrawiam. To jest tylko moja opinia, więc proszę mnie nie hejtować :')
    Liczę na nowe blogi. I na następce ILH.

    OdpowiedzUsuń
  18. A Hiena i Adencjo? Też odeszli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poważnie się zastanawiam, gdyż
      a) zaczynam studia i b) ten blog długo nie pociągnie

      Usuń
  19. ILH powoli się rozpada, a gdy wy odchodzicie nastąpi to jeszcze szybciej, In mam nadzieję że będziemy utrzymywać kontakt na fb,hwr czy asku co? Bo na chat wchodzić chyba nie będziesz. C odo nov, szkoda że odchodzisz, bo to ty dawałaś spoilery, no cóż. Teraz razczej z ILH się niedowiem jakie boskie wchodzą, jakie będą promocje... Szkoda tego wszystkiego.

    ~Terro

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy stworzycie nowego bloga poinformujcie mnie, jeśli możecie <:

    ~lakedima

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiecie przez co blog się rozpada?
    Przez gadanie, jaki to on podupadły, beznadziejny i schodzący w dół.
    Lenistwo redaktorów to tylko część syfu.
    Novusia - naprawdę przykro mi że odchodzisz. Byłaś jedną z tych osób, które naprawdę miały ciekawe pomysły i wiedziały co zrobić z blogiem.
    Inv. - bez wątpienia kontrowersyjna i niezbędna osoba :) Cóż, dużo ludzi sądzi tak czy inaczej o Invi, ale mimo wszystko, dla mnie to jedna z tych osób, które ubarwiały blog od środka :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Kontroweersyjna - jak j kocham to słowo <3 Caetti, w pełni podpisuje się pod Twoja wypowiedzią i dzięki za słowa skierowane w mym kierunku, są one w 100 % prawdziwe ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto w takim razie zostaje z redaktorow sprzed naboru? Tego ostatniego?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyw, nie robisz żadnego bałaganu, ani syfu. Jesteś bardzo pracowitą redaktorką, miłą i pomocną. Nikt nie ma prawa Cię obrażać i myślę, że nikt nie podkreśla, że jesteś gorsza od innych. Nie czytałam jednak wszystkich komentarzy, więc nie wiem. Ale pamiętaj, że Ty jak i reszta redaktorów jesteście wspaniali. W Was jest nadzieja na dalsze "życie" bloga.
      Jeśli będziecie potrzebowali jakiejkolwiek pomocy, mogę w czymś pomóc.
      Trzymam za Ciebie i resztę kciuki.

      ~Luna

      Usuń
    2. A czego się spodziewałaś? Że będziemy Cię wychwalać, kiedy nowa redakcja, w tym Ty, nie zna znaczenia słowa ,,współpraca"? Nikt nie jest idealny, ale to już przesada.
      Możecie hejtować, ale ja zdania nie zmienię.

      Usuń
    3. Drogi anonimie, jeśli zamierzasz obrażać redaktorów mimo, że nie wiesz o nich wszystkiego, po prostu się nie wypowiadaj. Tak się składa, że mimo mojego szybkiego odejścia z redakcji bloga, mam jakieś pojęcie na temat tego jak współpracują ze sobą poszczególni redaktorzy. Żywioł jest odpowiedzialna i bardzo sympatyczna. Unika kłótni. Wiem, że nikt nie chciał kłótni w redakcji i nie porozumień ale wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Ja osobiście mam nadzieję na powrót bloga do dawnej świetności. Czy Żywioł chce by ją ktoś wychwalał? Czy tak napisała? Nie. Ale prawda jest taka, że naciskacie na Nią jakby była jakimś szatanem, który doprowadził ILH do stanu rozpadu.
      Nie chcę obrażać czytelników, ale nie czuję wsparcia dla ILH z Waszej strony, mimo aktualnej sytuacji.
      Wierzę w załogę ILH i wiem, że dadzą razem radę.

      ~Luna

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Niewiedza zmieszana z wymądrzaniem się jest jedną wielką masakrą. A taka mieszanka zadomowiła się w czytelnikach tego bloga. Żyw, nie bierz tych komentarzy na poważnie, a raczej po prostu nie bierz ich do siebie. Może nie traktują ją (Novs) jako osobę z ostatniego naboru, po pomagała w spoilerach już wcześniej? Albo brzydko mówiąc - niektórzy czytelnicy zanim pomyślą już napiszą komentarz. Ale dla mnie jest najdziwniejsze to, że mało tu widzę czytelników, którym zależy na blogu - którzy wspierają pozostałą załogę ILH.
      Drodzy Czytelnicy! Czy to oznacza, że nie chcecie już tego bloga?
      Bo ja to tak rozumiem :(.

      ~De Lune

      Usuń
    6. Wtrącę się i powiem króciutko. Jeśli przejrzę historię z ostatniego miesiąca bloga, to widzę zaledwie jeden post od ciebie Żywiołku :'). Nie że się hejtuję, bo każdemu się zdarza brak czasu, ale to że nie piszesz swoich postów jest nie tylko winą innych, ale również twoją. Jeśli nie chcesz by inni cię hejtowali, to weź się do roboty :') Albo po prostu wstawiaj częściej te posty, bo masz ciekawe tematy. Wykorzystaj to, DO JASNEJ ANIELKI.
      I Nov czytelnicy nie obrażają, bo według nich robi/robiła bardzo dużo dla bloga. Nawet przed tym jak dołączyła do redakcji (:

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  25. Nov przynajmniej pisała posty ciekawe i dosyć często ;) jakoś nie pamietam twojego ostatniego postu SoLoveHorses :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Na szacunek trzeba sobie niestety zasłużyć, od tego zacznijmy.

      Usuń