Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, listopada 20

Chińskie boskie konie na sprzedażach

Od dziś do 25.11.2014 na sprzedażach spotkamy chińskie boskie konie. Dzięki nim uzupełnimy swoje kolekcje.

Poszczególne konie boskie znajdziemy:
- 20.11-21.11 Tianma (10 kuponów), Longma  (20 kuponów)
- 22.11-23.11 Huanglong (15 kuponów) i Qilin (15 kuponów)
- 24.11-25.11 Shenma (20 kuponów)  i Pixiu (10 kuponów)

Macie w zamiarach kupno boskiego?
dudek7894

21 komentarzy:

  1. Marzy mi się Longma i Pixiu, ale... No mam tylko 2 kupony ;c
    Jakby był jakiś za 5 to może by mi się udało. Choć w to wątpięXD
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj kupuję ^^ pierwszy boski :* wiadomo po ile będzie Shenma? bardzo mi się ona podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpewniej 20 kuponów... Tez miałem na nią chrapkę. :(

      Usuń
  3. Tianma zakupiona, czekam aż się pojawi Qilin *zaciera łapki*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Dziś mamy 20.11.2014r.
    2. Dość dużo błędów ortograficznych.

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Pomyłka
      2. Żadnego nie zauważyłem. Widzę tylko literówki, które są pomimo zmian w czasie tworzenia, czasem Blogger się buntuje.

      Następnym razem sprecyzuj wypowiedź.

      Usuń
    2. No tak, może źle napisałem. Zwracam honor :)
      Znam ten problem z Bloggerem, bardzo wkurzające :)

      ~michu2341

      Usuń
  5. Mi się bardzo te konie nie podobają :/
    Czekam aż będzie można kupić wodne lub kosmiczne :D poczekam sobie raczej xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę jeszcze trochę pozbierać jeszcze tylko 4 do najtańszego :) Mam już 6... Długo zbierałam , ale jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie zamierzam kupować.. Może i niektóre są ładne, ale korzyści które dają nie są zbyt zadowalające.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojawił się błąd.
    Longma za 20 kuponów, Tianma za 10 ;)
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Takie skutki szybkiego pisania. Dziękuję. :)

      Usuń
  9. Dudek.. Masz błąd Longma kosztuje 20 a Tianma 10 ;)
    /Julien19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julien... Ja widzę już od jakiejś 21:00 poprawne informacje. ;)

      Usuń
  10. Chyba sprzedam Księżyc dla Qilina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie opłaca Ci się.

      Usuń
    2. W tej sytuacji chyba Ci nikt go nie kupi..Ale próbuj.:)

      Usuń
  11. A Wiosna? Kieeeeedy Wiosna :C
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  12. Pixiu wąsacz mi się podoba.. Ale z 2 kuponami nic nie zdziałam..
    Wrrr..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie identyczna sytuacja.
      Pixiu się marzy, a tylko 2 kupony...
      /Koniaraaaa

      Usuń
  13. Ja kupiłam Pixiu:) miałam 2 kupony ale sprzedałam moją falke za 8 i już miałam 10 :)

    OdpowiedzUsuń