Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, listopada 20

Katalog ras: Koń doński

Cześć! Ponieważ ostatnia notka przypadła Wam do gustu, postanowiłam zrobić serię postów o koniach spoza polskiej wersji Howrse. Dziś zajmiemy się kolejnym gościem z International, a jest to Russian Don Horse, czyli koń doński.
Gatunek: koń
Wysokość: od 155 cm do 165 cm w kłębie (15.1-16.1 dłoni)
Ranking popularności ras: 38. miejsce, na dzień dzisiejszy ponad 47 tys. osobników
Najbardziej rozwinięte UM: skoki, wytrzymałość, galop
Najlepsza specjalizacja: western
Przoduje w: barrel racing
Koń o takim samym wyglądzie na Howrse PL: holenderski koń gorącokrwisty, hunter irlandzki, koń hanowerski, koń holsztyński
Liczba maści: 11
Najpopularniejsza maść: kasztanowata
Najrzadsza maść: jasnosiwa


Koń doński w realnym świecie


Wbrew nazwie Russian Don Horse jest to rasa ukraińska, mimo że Don znajduje się na terenach Rosji. Powstała w wyniku krzyżowania przez kozaków koni żyjących na stepach ze szlachetniejszymi odmianami - koniem turkmeńskim, arabskim, a nawet pełnej krwi angielskiej. Dzięki temu konie dońskie odznaczają się piękną budową. Osiągają także dobre wyniki w zawodach z biegów wytrzymałościowych - to zasługa surowych warunków, w jakich kształtowała się rasa.

Mi osobiście ten koń bardzo się podoba. 
A Wy, co sądzicie?
Lionette

10 komentarzy:

  1. na Howrse ogólnie ta rasa mi się nie podoba. W realu-jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super seria, szkoda, że nie ma koni dońskich nie ma na polskim Howrse....

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że wciąż ta seria jest nieprzydatna...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wciąż uważam, że każda z ras na Howrse znajduje się katalogu i do tej pory jeszcze nikt nam nie zarzucił, że seria jest nieprzydatna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam- nie chciałam być nieuprzejma, ale ile razy jest okres próbny, tyle razy pojawiają się posty, które nic nie wnoszą do gry, a tym razem są 3 posty praktycznie takie same. Są o koniach, których i tak u nas nie ma lub o takich, których w ogóle nie ma.
    Wiem, że każda rasa znajduję się w katalogu, ale to nie znaczy, że jest to pomocne.
    Może jakby było jeszcze napisane jak je trenować czy coś takiego to miałoby to sens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może według ciebie... Kto wie może kiedyś będą na polskim Howrse? Mi ta seria bardzo się podoba fajnie wiedzieć coś więcej :) Jest bardzo fajna ciekawa i Jak najbardziej życzę szybkiego przejścia okresu próbnego na stały :)

      Magdzia

      Usuń
    2. Jak trenować dońskie, można łatwo wywnioskować z podanych danych - jeśli mają najlepsze skoki, wytrzymałość i galop, nawet ja, która hodowlami mało co się interesuję, wiem, że to je trzeba pogrubić przez przejażdżki i trening c; Sama czasem w ten sposób wchodziłam i sprawdzałam, w jakiej specjalizacji dany koń jest najlepszy, bo tak było szybciej - więc tak całkiem nieprzydatne to to nie jest.
      A konie w katalogu spoza Howrse PL traktowałabym jako ciekawostkę.

      Usuń
    3. Zrozumcie, że ja nie chce nikogo obrażać, tylko wypowiadam swoje zdanie...

      Usuń
    4. Dzięki naszym informacjom mogłabyś szybko rozpocząć hodowlę, kiedy nowa rasa wchodzi do gry. Jednym to się spodoba, drugim nie...

      Usuń
  6. Ale ona to podaje tez dlatego aby ulatwic gre Polakom na innych serwerach.

    OdpowiedzUsuń