Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, listopada 14

Wyniki konkursu na rysunek redaktorów!

Witajcie!

W ostatnim czasie zorganizowaliśmy kilka konkursów. Jednym z nich był konkurs na rysunek redakcji. Waszym zadaniem było przedstawić nas wszystkich na jednym obrazku, wzorując się (lub nie) na załączonych opisach. Wysyłaliście do nas prace wykonane różnymi technikami. Wszystkie były oryginalne i piękne na swój sposób. Niestety - zwycięzca jest tylko jeden. Nie ukrywam, że łatwo było nam wybrać jeden rysunek, ponieważ bardzo wyróżniał się na tle innych - jest estetyczny, oryginalny i... sami zobaczcie!

Z wielką przyjemnością ogłaszam mam zwycięzcę, a jest nim/nią...


UNIPOP!

Oto jej piękna praca:


Rysunek jest zgodny z naszymi opisami - graczce udało się zgadnąć kto jest kim i w bardzo zabawny i oryginalny sposób przedstawić nasz wizerunek. Była to jedna z niewielu prac, która została wykonana na papierze. Widać, że włożono w nią wiele pracy. Efekt jest niesamowity!

Ja także narysowałam naszą redakcję... :)

 
(ale moja praca chyba niestety nie jest tak piękna)

Nagroda to... niespodzianka! :) Prosimy zwycięzce o kontakt ze mną lub z Novusią w celu ustalenia szczegółów.

Bardzo dziękujemy wam za udział, wszystkie prace były świetne! Możecie także nadsyłać wszelkie rysunki, nagłówki, wierszyki i wszystko co wam przyjdzie do głowy na e-mail i-love-howrse-mail@o2.pl, będzie nam bardzo miło.

Chcielibyście kolejną edycję takiego konkursu? Jak wam się podoba zwycięska praca?
Żywioł

7 komentarzy:

  1. Ładna praca ;3
    Moja była beznadziejnaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwycięzka praca nie podoba mi się ani troche.... A jeśli będzie następna edycja to bez wachania wezmę udział. Tylko szybko ją róbcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, może dlatego, że rysowana na szybko. xD
      Tak czy inaczej, zapraszam do lajczgowania mojego fp. :3
      http://www.facebook.com/pages/Edziorek/674555945926381?fr#_=_

      Usuń
  3. Ładna praca.. Moja była w paincie:) Bazgrołek...

    GRATULUJE UNIPOP!!
    Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  4. Edziu, czy Adencjo ma biustonosz? xDD
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten zabawny wzór na koszulce. Właśnie takie lubię :)

      Usuń
  5. Praca jest piękna, gratulacje dla Unipop. Tylko oczy mnie trochę przerażają...xD
    Twoja praca, Żywioł, też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń