Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, listopada 13

Wyniki naboru

Dnia 28.09 rozpoczął się nabór, trwał do 09.11. Po raz już szósty istniała możliwość wejścia do redakcji.

Dziś chciałbym przedstawić wam wyniki rekrutacji.

Ale zanim to...

Napiszę, jakie błędy popełnialiście najczęściej:
1. Post to nie wyliczanka. Krótkie rozpoczęcie, milion kropeczek i zakończenie, to najwyżej notatka, nie post.
2. Błędy, literówki i jeszcze raz błędy. Na naszej skrzynce nie znalazł się post bez co najmniej jednego błędu: ortograficznego, literówki etc.
3. Klepanie czystej teorii jest złym pomysłem...
4. O ile ktoś posta wysłał, bo tylko 1/3 zgłoszeń dopełniona była pracami. Cóż... Problemem była także wysoka częstotliwość mylenia maila, na który wysłać należało posta. Na szczęście jakoś sobie poradziliśmy.

Jeśli masz wątpliwości, co do naszej oceny- pisz,a odpowiem, co zrobiłeś źle.

W ostatecznym starciu przeszły 3 osoby.

Są nimi:
1. nadis

Wita Was nowa redaktorka ILH. Jestem dopiero na okresie próbnym. Mój login na Howrse to nadis.
Lubię czytać mangę, obserwować zwierzęta oraz uwielbiam arbuzy. Interesuję się grafiką komputerową, fotografią oraz jeździectwem. Mogę również powiedzieć, że jestem zwariowaną osobą, lecz tego nie okazuje. Bardzo często można mnie spotkać na forach, najczęściej na Rozgrywce, gdzie lubię pomagać graczom. Od kilku lat zajmuję się grafika, więc będę się starała wykonywać poradniki związane z grafiką.


2. anje

Cześć! Jeśli ktoś chce poczytać o mojej karierze na howrse, to odsyłam: http://i-love-howrse.blogspot.com/2013/07/cos-o-najbardziej-aktywnych.html Od tego czasu nauczyłam się nie stawiać przecinków w irracjonalnych miejscach (podobno ) i zaczęłam tworzyć ładne i zrozumiałe zdania (dobrze, że nie widzi tego moja polonistka). Coś o mnie w rzeczywisty życiu? Mam 13 lat. Ponieważ na dojazdy w jedną stronę wykorzystuję godzinę, podczas której gapię się bezmyślnie w okno, możecie spodziewać się postów koło 7.30. Znam w miarę dobrze angielski i uczę się francuskiego, więc możecie mieć nadzieje na newsy z innych serwerów. Lubię sobie porysować i poczytać. Ode mnie możecie spodziewać się aktualizacji postów o OJ i innych poradników (hmm... grafika w photoshop?). Czasem może ją wykonam, ale nie liczcie na to. 

3.Lionette

Mój nick to Lionette, choć sama często i chętnie używam skrótu Lio. Kiedyś już miałam konto na Howrse, na którym osiągnęłam ponad 400 dni stażu. Później ta gra stała się dla mnie głównie sposobem na nawiązanie nowych znajomości w sieci - najpierw zainteresowałam się watahami, potem grupami grafików. Poza Howrse mam cztery wielkie pasje: pisarstwo, grafika (o której już wspominałam), rysowanie i harcerstwo. Nie stronię od ludzi, ale wolę się nie narzucać. Uważam się za wytrwałą i dość ambitną osobę.

Osoby noszące powyższe loginy wdarły się na okres próbny, trwający 2 tygodnie.
Serdeczne gratulacje! :)

Pozostałym- powodzenia w kolejnym naborze.
dudek7894 wraz z redakcją 

25 komentarzy:

  1. Gratki, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Lio i Nadis :D
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi smutno, bo bardzo długo na ten nabór czekałam (poprzedni przegapiłam).
    No nic, mówi się trudno - może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz mniej dobrych grafików na howrse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dobry xd
      Tak w ogóle to gratulację!

      ~michu2341

      Usuń
    2. A jak to się ma do wyników naboru?

      Usuń
  5. Po raz kolejny się nie dostałam i chyba już nie będę próbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam 2 podejścia, zanim się dostałam, a to było moje trzecie :3

      Usuń
    2. Też miałam dwa podejścia. Nie łam się, z każdym podejściem masz co raz większe doświadczenie i kiedyś się dostaniesz ;)

      Usuń
    3. tyle, że już mi się nie chce...
      Ale będę czytać bloga, bo widzę, że fajni redaktory doszli ;)

      Usuń
  6. Fajnie, że Lionette przeszła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo Nadisełek.... Mój kochany downik 3

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedy wyniki konkursu z rysunkami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Rozumiem...
      A tak na poważnie- o co tobie chodzi? Jeśli o same wyniki, to mogę tym samym określeniem rzucić w drugą stronę.
      Jeśli zaś o brak postów- z tym się zgodzę.

      Usuń
  10. Trza było post napisać? O_o

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu się nie dostałam..? Smutam..

    Swiniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na Howrse, napiszę, co źle zrobiłaś. ;)

      Usuń
  12. A kiedy będzie kolejny nabór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to pytanie nikt odpowiedzi nie zna. Mam nadzieję, że potrzeba naboru szybko nie nadejdzie.

      Usuń
  13. Moim zdaniem, dwa tygodnie to zbyt mało na okres próbny. Czego w tak którkim czasie można się dowiedzieć... ?

    Aaliyan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już nieco wiemy o nowych redaktorach. ;)

      Usuń
  14. Gratuluję, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń