Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, grudnia 20

Spoiler: Kilka nowych zmian!

Wkrótce możemy spodziewać się kolejnych zmian w grze. Tym razem może spodobają się graczom bardziej niż te poprzednie.

Możliwość zmiany loginu
Możesz teraz zmieniać swój login!
Akcja ta przeprowadzana jest na stronie Moje Konto (zębate koło w prawym górnym rogu strony)/
Masz możliwość zmienić swoją nazwę użytkownika raz na sześć miesięcy. Wykonanie tej czynności kosztuje 5 kuponów.
Twój stary login będzie cały czas wyświetlany na Twoim profilu przez następne 2 tygodnie.
Jeśli zdecydujesz się zmienić login, zmienione zostanie także wszystko inne, gdzie Twój login pojawił się wcześniej w grze, np. w Twoich starych postach na forum.
Po zmianie loginu zachowasz wszystkie swoje konie, przyrostki, drużyny awatar itd.

Nowy wygląd wyboru długości pobytu na stronie rejestracji w ośrodku jeździeckim
Sposób, w który możesz wybrać długość pobytu Twojego konia w ośrodku jeździeckim podczas rejestrowania zwierzęcia został zmieniony
Zmiana ta sprawiła, że wybieranie ilości dni podczas kwaterowania konia jest teraz bardziej wizualna i czysta niż wcześniej.

źródło: www.equideow.com

Podobają się Wam te zmiany?
novusia

26 komentarzy:

  1. 5 kuponów ? To trochę dużo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo...ale i tak się cieszę, że będzie się dało to zrobić. :D Zawsze można uśmiercić kilka koni na kupon. A jako, że mam bardzo długi login którego nikomu się nie chce całego pisać (nawet mi xd) to z pewnością z tego skorzystam o ile ta zmiana wejdzie w życie.

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że będę mogła zmienić swój login. :'D Szkoda tylko, że za kupony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana loginu? Proszę? O tak! Zmienię ze swojego badziewia (Tukan14)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Mi się mój Login podoba , ale fajna opcja :) Ale te OJ zapowiadają się superowo ! Nie mogę się doczekać !

    Pozdrawiam Całą redakcje jesteście super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że będę mogła zmienić login ale za 5 kuponów? Trochę za dużo jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 kuponów?? no bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana loginu, całkiem fajne tylko te 5 kuponów, sporo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie! Ta zmiana loginu jest BEZNADZIEJNA! BEZNADZIEJNA! BEZNADZIEJNA! Nie ma mowy! Mam nadzieję, że to tylko plotki! BEZNADZIEJA!
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie chcesz, to nie zmieniaj loginu. ;)

      Usuń
    2. Jej może chodzić o to że zna graczy a jak oni zmienią nazwę tto ich nie będzie mogła znaleźć i to jej utrudni grę

      nelka2002

      Usuń
    3. Akurat, moja droga, łatwo Tobie tak mówić. Większość graczy nie przemyślała sprawy z loginami, i teraz może je zmienić.
      A, i jeszcze jedno: wątpię, że nie rozpoznasz swoich znajomych. Na pewno da się poznać, ponieważ widać jaki był poprzedni, a więc zdążysz się przyzwyczaić.

      Usuń
  9. Nie wiem dlaczego narzekacie na to że będzie trzeba płacić 5 kuponów, w końcu zmiana loginu będzie raz na 6 miesięcy. W tym czasie da się je łatwo uzbierać, np. co miesiąc można kupić 1 kupon za Equus, albo uśmiercać konie po 30 latach (1 miesiąc = 10 kuponów).
    Co do drugiej zmiany:
    Nareszcie nie będę musiała wybierać na ile dni chce kwaterować konie, tylko od razu klikać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie dramat. 'Takiego typowego oszusta każdy kojarzył z nicka, chyba, że usunął/zmienił konto, a teraz jak będzie ta opcja, to wystarczy 5 kupsów, aby znów stać się anonimowym. Super, jestem za.
    ~Samantha Fisher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram cię! Po prostu zmieniam login i już jestem kimś innym. NOWYM złodziejem.

      nelka2002

      Usuń
    2. Przecież pisze jaki był poprzedni login.
      Nowa promocja: o nie, jaka nudna
      nowy konkurs: o nie, jakie słabe nagrody
      nowe opcje: o nie, jakie bezużyteczne
      Wam nic nie pasuje. Przecież i tak nikt nie reaguje na oszustów, bo wymiany są na własną odpowiedzialność. Polecam się wymieniać graczami z pierwszej setki rankingów i ogólnie rozbudowanymi kontami.

      Usuń
  11. Ostatnio ciągle na was narzekałam, bo nic się tu ciekawego nie działo.
    Teraz widzę, że pracujecie i obydwa posty są bardzo przydatne i ciekawe.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana loginu? Pierwsza zmiana z której się cieszę :D 3 lata czekałem na tą opcję :D (ponad 4 lata stażu, tylko rok akceptowałem swój nick)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się skuszę na zmianę loginu. Stary mi się znudził :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana loginu? Przecież potem trudno się połapać, kto co napisał... Beznadzieja. Już pomysły im się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Zmiana loginu:
    a) super wreszcie sb zmieię login,
    b) przerąbane nie znam teraz loginów oszustów
    2. OJ - zmiana: wreszcie przemyślana i pożyteczna! Super!
    ~Wiktoria00~

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Bardzo się cieszę z tych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogo za zmianę tego loginu, ale z drugiej strony gdyby było taniej ludzie co chwile by go zmieniali.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ok, zmiana loginu. Ale jeśli ktoś chciałby ściągnąć od kogoś podobny, a właściciel by sobie tego nie życzył?.. Niezbyt mnie to przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
  19. 5 to dużo. .. zbieram na boskiego lub jakiegoś championa.
    A poza tym będzie problem bo często jestem na forum i
    nie vbedzie można rozpoznać spamerów.
    A ja lubię swój nick.
    Nalka09
    Ewentualnie jakieś serduszko czy coś ale to znów by był problem bo niektórzy nie unia ich pisać.
    Ja coraz częściej jestem na telefonie wiec dla mnie to nie problem. ♥♡☆★

    OdpowiedzUsuń
  20. Powinna być jedna darmowa zmiana loginu, a później za kupony...

    lisek1326 to wcale nie jest zły nick.

    Natomiast zmiana wyglądu strony jest extra.

    OdpowiedzUsuń