Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, grudnia 19

Przypomnienie dla uczestników Loterii Świątecznej!

EDIT: Osoby z poniżej 30 dni stażu nie otrzymają kodu!!! To dlatego że jeśli wygracie konia, to nie będziemy mieli jak go Wam od razu przekazać a sponsorzy nie będą czekać. Dziękuję. 

Witajcie,

Bardzo cieszymy się z ogromnego zainteresowania naszym konkursem i dziękujemy za branie udziału. Chcielibyśmy przypomnieć jednak że jednym z warunków udziału w konkursie jest wklejenie banneru na swoją prezentację na howrse. Podczas sprawdzania profilów gracz oraz wysyłania kodów, zauważyliśmy że wiele z Was ignoruje ten fakt i nie wstawia banneru na prezentację. Informujemy więc że te osoby zostały zignorowane i nie wzięte pod uwagę kiedy to ja generowałam i wysyłałam kody. Jeśli cały czas chcecie wziąć udział, proszę wkleić banner na prezentację i dodać komentarz pod postem z loterią oraz dopisać ''druga szansa'' żebym wiedziała że jesteś jedną z tych osób i żebyś nie został pominięty po raz drugi. Drugiego takiego przypomnienia nie będzie, a osoby bez bannerów nie otrzymają kodu i tym samym nie będą mogły wziąć udziału w losowaniu.
Jeśli jednak macie już banner na prezentacji a nie otrzymaliście jeszcze specjalnego kodu, bądźcie cierpliwi bo już niedługo go otrzymacie!
Kod HTML do banneru znajduje się w poście z loterią.

Dziękujemy  za zrozumienie i Wesołych Świąt!
Redakcja

16 komentarzy:

  1. Wkleiłam swoje i aż nie mogę się doczekać! c,Będę siedziała na komputerze od 15 . 55 by wpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ,że mnie pomineliście!!!
    Będę was promowałą ae nie powiem gdzie :)
    Pozdrawiam mo123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. A ominęliśmy ze względu na staż- wówczas nawet konia kupić nie mogłaś.
      A jeśli będziesz nas "promowałą ae nie powiem gdzie", to niech Ci to na zdrowie wyjdzie.

      Usuń
  3. ja chcę wziąść udział :) Można jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam cały czas wklejony banner i nie dostałam kodu!
    Foxy the Pirate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz poniżej 30 dni stażu. Jeśli wygrałabyś konia, nie mielibyśmy jak Ci go przekazać. Dlatego nie dostałaś kodu.

      Usuń
    2. Ok, dzięki za wytłumaczenie. Może innym razem :)

      Usuń
  5. Dlaczego nie zrobicie tego w 2 drugi dzień świąt? ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie pytanie.

    Jak mam poniżej 30 dni stażu a kod już zdążyłem otrzymać to co? Jestem wycofany z loterii?

    - Oriental.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że osoba która Tobie wysłała kod nie sprawdziła dokładnie. Ale nie martw się, bierzesz udział.

      Usuń
  7. Mam banerek cały czas wklejony a kodu jeszcze nie dostałam
    GniewnaDrużyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wkleiłam, a komentarza mojego jeszcze nie ma zaakceptowanego.. :(
    nick: ApplePie

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak ktoś nie ma 30 dni starzu ale kupił KB?

    OdpowiedzUsuń
  10. Weszłam równo o 16 a prezentów już nie ma :')
    Majkeluś

    OdpowiedzUsuń