Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, grudnia 19

Spoiler: Nowe boskie konie wodne

Chciałabym przedstawić Wam nowe boskie konie wodne które już wkrótce zawitają na howrse! Są nimi Rosa (Kropla?), Fala oraz Woda. Możliwe że pojawi się jeszcze jeden nowy wodny boski. Na razie posiadam grafiki tylko Rosy oraz Fali. Oto one:

Rosa:


Fala:


Umiejętności tych koni zmieniają się codziennie. Płeć nieznana. Najpewniej zostaną wprowadzone w Styczniu, podczas nowej promocji o której więcej już wkrótce.

źródło: www.equideow.com

Podobają Wam się? 
Mi bardzo.
novusia

25 komentarzy:

  1. oj , fala piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fala jest cudna <3

    (myślę że to klacz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fala to ogier (jest na już na Howrse)

      Usuń
  3. Wiadomo jak je zdobyć? W Wyzwaniu czy jakiejś innej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fala? OMG. Po prostu grafika tego konia jest nieziemska. Moim zdaniem to jest najładniejszy boski koń, który powstał na Howrse..

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
  5. Rosa? Rosa jest podobna do mgły, ale trochę ładniejsza : )

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam się bardziej Rosa podoba....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie uwielbiam wodne boskie, chciałbym Falę ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda boskie wodne , wiatru i niektóre szlachetne są ogólnie wspaniałe.

      CHOCIAŻ JA NAJBARDZIEJ LUBIE WIATR. I TO NIE TYLKO ZA WYGLĄD , ALE TEŻ ZA TO CO DAJĄ.

      Usuń
  8. Będzie rzucanie się śnieżkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w Fali <3 Cudo!

    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rosa... Jaka ona piękna ♥
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Rosa jakaś taka gruba... Ale Fala piękna, naprawdę się postarali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba tylko mi się nie podoba Fala, ale Rosa jest piękna. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie kochani redaktorzy - jesteście cudni za zdobywanie dla nas nowinek o grze. A konik Fala jest piękny. Pozdrawiam wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Fala ? Źródło dla mnie lepsze <3

      Usuń
    2. Nie wiem co wy macie z tom falą ?! ona nie jest taka ''fajna''

      Usuń
  15. Z wyglądu źrebaka najładniejsza jest Fala , a z dorosłego konia Rosa. Źródło też jest ładne jako źrebię , ale jako duży koń nie za bardzo , a właściwie liczy się wygląd dorosłego konia , bo źrebaka masz tylko kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fala to ogier niestety

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi strasznie podoba się źródło piękny koń

    OdpowiedzUsuń
  18. Fale da się sprzedać? Bo obiecałam koleżance a mam 2 Rosy w ciąży

    OdpowiedzUsuń