Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, grudnia 21

Spoiler: Midas

Howrse planuje już kolejnego konia mitologicznego. Jest nim Midas.

Midas jest postacią wielu greckich mitów. Istnieją jednak dwa najpopularniejsze. W jednym z nich, Midas poratował zabłąkanego Sylena z orszaku Dionizosa zmierzającego do Indii. Dionizos postanowił nagrodzić Midasa i zgodził się spełnić jedno życzenie króla. Midas poprosił boga aby każda rzecz której dotknie zamieniała się w złoto. Wkrótce jednak zdał sobie sprawę że grozi mu śmierć z głodu, ponieważ nawet jedzenie oraz napoje które chciał spożyć stawały się złotem przy jego dotyku. Wybłagał zatem Dionizosa aby ten odebrał jego dar; musiał tylko umyć ręce i głowę w rzece Paktol. Od tego czasu rzeka ta stała się złotonośna.

Midas jest też bohaterem drugiego popularnego mitu w którym miał on być sędzią w zawodach muzycznych pomiędzy Appollinem a Marsjaszem. Midas stwierdził że to Marsjasz grał piękniej za co bóg ukarał go oślimi uszami. O uszach Midasa wiedział tylko jego fryzjer; ten jednak nie mógł utrzymać tajemnicy i pewnego razu wykopał dół nad morzem i krzyknął ''Król Midas ma ośle uszy!''. Zasypał potem dół i odszedł. Po pewnym czasie na tym samym miejscu wyrosła kępka trzcin, które gdy powiał je wiatr, szemrały ''Król Midas ma ośle uszy!''. W ten właśnie sposób o sekrecie króla dowiedzieli się inni ludzie.

Kiedy pojawi się on w grze, Midas będzie przedstawiony jako pierwszy boski osioł w howrse! Oto on:

źródło: www.equideow.com

Podoba się Wam ten boski osioł?
novusia

31 komentarzy:

  1. (robię) xD
    Ciekawe co będzie dawał
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam na stronę główną i od razu pojawił się nowy post :D

    Osobiście nie mam jeszcze żadnego boskiego konia tym bardziej boskiego osła w grze.

    Midas wygląda ok ale inne boskie konie uważam, że wyglądają lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę przypomina mi Krezusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Zastanawiam się tylko czy dam radę go zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trolololo boskie osły!
    Howrse vs. rzeczywistość 1:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba a pomysł na stworzenie boskiego osła jest bardzo pomysłowy i orginalny

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba pomysł o stworzeniu boskiego osiołka

    OdpowiedzUsuń
  8. CO KURDE JEST!? Naprawdę chyba twórcą Howrse sie wyczerpały mózgownice...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że może Ci się nie podobać, ale nie musisz się aż tak wyrażać.

      Usuń
    2. Rozumiem, że może Ci się nie podobać, ale nie musisz od razu tak się wyrażać.

      Usuń
  9. super!już się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mają już czego wymyślać, to dają byle co... ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Fajnie by było ... Może uda mi się go zdobyć ... Tylko jak ? Ciekawe ... Pewnie będzie w WW

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam że prędzej czy później się pojawi ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny. Zapowiada się ciekawie :)

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny ♥ Muszę go mieć, po prostu muszę ♥
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa co będzie dawał i w jakiej będzie promocji jest bardzo fajny.Kiedyś myślałam czy będzie osioł boski na Howrse. Myślę że kiedyś będzie boska klacz osioł co będzie mogła się rozmnażać ile tylko się chce !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zróżnicowane komentarze... Mi osobiście się podoba, ale ostateczny werdykt padnie dopiero kiedy zobaczę go "na żywo" (czyt. w zakładce "boskie mitologiczne" u Ow'a)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem jest słodki :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam kiedyś w głosowaniu do CP podobnego osiołka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Konik ładny, a skoro są boskie rogi, konie, unipegi, pegazy... więc czemu nie osiołki?
    Kamila1005

    OdpowiedzUsuń
  21. A co z tym boskim co można głaskać? Skąd ma go już kilka osób?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest już boski osioł, czyli niedługo pewnie będą skrzydlate i osły-jednorożce

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie osobiście bardzo podoba się ta perspektywa. Teraz tylko czekam, aż pojawi się w grze, chociaż i tak go nie zdobędę . . .

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim skromnym zdaniem najładniejszy z boskich. Nie zdobędę go, ale i tak cieszę się na coś tak fajnego =D
    Ogiera
    Sea z howrse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go miałam na poprzednim koncie :c
      Emilk2004, dawniej emilk2004

      Usuń