Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, grudnia 24

Wesołych Świąt!

W imieniu całej redakcji, życzę wszystkim czytelnikom wesołych Świąt Bożego Narodzenia, wymarzonych prezentów oraz szczęścia w nowym roku!
Dziękujemy Wam za wszystko ponieważ bez Was, ten blog by nie istniał.

Świąteczna loteria została zakończona i mamy już zwycięzców! Wszystkie nagrody zeszły w 10 sekund! Jesli Wasz kod nie dzialam, oznacza to ze zostal wpisany ze spacja przed kodem, dlatego zostal uznany z nieprawidlowy.
Gratulujemy naszym 76 zwycięzcom!



Jeszcze raz wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku!
Redakcja ILH

22 komentarze:

  1. Również życzę wesołych świąt i wesołego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wesołych świąt! :)
    Nagrody rozeszły się w 15 sekund! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jak zwykle nic nie wygrałam...
    Dla mnie to było jak brać udział w Howrs'owej loterii...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też życzę wesołych i szczęśliwych świąt. Nagrodę udało mi się zdobyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wpisywałam kod, to brzuch z emocji mnie rozbolał. xD Niestety, z tych emocji nic nie wylosowałam... Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Także życzę zdrowych, spokojnych i wesołych Świat oraz szczęśliwego Nowego Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt c: Samo czekanie mnie przerazało :D
    /Julien19 C;

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero 1:00 a lipicany już w sprzedażach o.0

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że się nie załapałam :( Bo u babci święta MUSZĘ spędzać :/ A internet na telefonie BARDZO słaby :/
    Sis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam nawet w samochodzie z telefonu wchodzić, ale po tym, jak 5 minut ładowała mi się strona Howrse to odpuściłam.
      /Koniaraaaa

      Usuń
  10. Ja spóźniłam się po nagrodę 2 sekundy bo mi jakaś reklama wyskoczyła :( No cóż mam nadzieję że na Wielkanoc też coś takiego zrobicie bo to było świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo żałuję, że losowanie nie odbyło się np. 23 grudnia.
    Strasznie chciałam wziąć udział, jednak o godzinie 16 już musiałam wyjeżdżać do rodziny na wigilię.
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się denerwowalam a pisało , że ktoś użył mego kodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda...
      Zmarnowałaś czas i nerwy przez czyjś błąd...

      Usuń
    2. Zmarnowala czas i nerwy bo wpisala swoj kod ze spacja przed nim, dlatego nie dzialal.

      Usuń
  13. Spóźniłam się raptem jedną sekundę:( Tyle emocji, przerwa w pomocy do wigilii z pretekstem, że muszę do toalety na nic:( No szkoda. Ale popieram pomysł żeby zrobić coś takiego na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda tylko, że losowanie było gdy większość polakow siadadało do kolacji wigilijnej... Ale gratuluję nołlajfom, którzy siedzieli wtedy przy kompie.
    Kamila1005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrość przez Ciebie przemawia :')

      Usuń
    2. Hiena czyta mi w myslach :) Nic nie wygralas i zazdroscisz innym. To ze im sie udalo wyrwac na minute a Tobie nie to juz Twoj problem.

      Usuń