Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, grudnia 31

Wielkie podsumowanie 2014 roku!

Witajcie. Mimo, że nowy - 2015 powitamy dopiero za kilka godzin, my możemy już oficjalnie zakończyć naszą blogową pracę na 2014 rok. Jaki on był? Co się wydarzyło? Sprawdźcie!


W tym roku postanowiłem podsumować cały rok ogółem, a nie poszczególne miesiące :)

Cóż. Od czego tu zacząć? To był ciężki rok. Od ILH odeszło wielu utalentowanych redaktorów - Ewa242421, Hiena, Invisible. i redakcyjni koledzy z naborów. Często pod blogowym adresem padały gorzkie słowa krytyki (większość uzasadnionych i trafionych, ale zdarzały się typowe hejty). Bardziej jednak odczuliśmy nieprzyjemne słowa kierowane wprost do konkretnych osób. Może to i jednak dobrze - w ostatniej chwili wzięliśmy się w garść i aż do dzisiaj staramy się nie zaprzepaścić waszego zaufania (znów). Na chwilę obecną ja osobiście jestem zadowolony z działania bloga. Publikujemy optymalną (no dobrze - mogłoby być ich troszkę więcej :P ) liczbę postów, są one poprawne, a może nawet interesujące. Są poradniki, wywiady, konkursy. Pamiętajcie, my pracujemy zawsze - nawet gdy nie czytacie naszych postów.
Z tego miejsca pragnę też podziękować innym redaktorom, za ich pracę.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10904863_1533776363573207_782002419_n.jpg?oh=8042288994447b6bd88f009b746f147c&oe=54A5FBFC&__gda__=1420162844_80415033547eb9a93c76ac80319bd271
Największe dzięki składamy jednak  na wasze ręce. Napędzacie nas do działania. Kiedy się należy czytamy waszą krytykę, ale kiedy zasłużymy jesteście taką dobrą ciocią :P Po prostu dzięki - czuję, że z Wami pokonamy wszystko, że z Wami damy radę!




No właśnie... Damy?
Jeśli i Wy chcecie podziękować całej redakcji, lub poszczególnym osobom - piszcie
Szczęśliwego 2015 - Adencjo

18 komentarzy:

  1. Dziękuję całej redakcji . Nie przepuslilam ani jednego posta i nigdy nie opuszczę w c godz na bloga kilka razy dziennie aby upewnić się czy nie ma czegoś nowego . Życzę szczęśliwego Nowego Roku wszystkim oraz całej Redakcji oraz tym którzy już z niej odeszli .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę codziennie na Waszego bloga jest extra! Mam nawet go przypiętego do paska zadań by szybo Was znaleść. Postawiam Wam jednak zadanie noworoczne - więcej postów i konkursów :D
    Wesołego Sylwka i jego kolegi 2015 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie,zaraz po włączeniu komputera, wchodzę na waszego bloga, nawet jak przez około miesiąc nie wchodziłam w ogóle na howrse, to dzięki waszemu blogowi byłam na bieżąco i wracając do gry, jak to się mówi, nie byłam z ręką wiadomo gdzie :P
    Bardzo chętnie czytam poradniki dotyczące grafiki oraz spoilery zmian na howrse.
    Brakowało mi na zakończenie konkursu na zimowy nagłówek, ale pewnie było to uzasadnione. Loteria była super. Wszystkiego najlepszego, czytelników i wesołego 2015!
    >CC<

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba "Małe podsumowanie 2014 roku" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAWSZE gdy tylko idę grać w Howrse, najpierw wchodzę na waszego bloga. To dzięki wam odkryłam wiele tajemnic w Howrse! To dzięki waszemu blogowi nauczyłam się tyle o tej grze! Dziękuje wam bardzo, bardzo za to! Życzę wszystkim redaktorom, redaktorom, którzy byli tu na okres próbny, redaktorom, którzy odeszli, czytelnikom, w ogóle każdemu na Howrse i każdemu kto chociaż raz odwiedził tego cudownego bloga: Szczęśliwego roku 2015, zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń, sukcesów, wszystkiego co najlepsze! No i żebyście Picolo za dużo nie wypili, bo potem pisać nie dacie rady ;). Jeszcze raz dziękuje, tu dla was gif: http://i2.pinger.pl/pgr147/3e56efa500226b3451094129
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Damy radę do...... 2030? I wyżej :) Ja mam tylko proźbę: KONTUNUUJCIE SERIĘ CP!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje całej redakcji, życzę wam szczęśliwego nowego roku, ale chciałabym żeby było trochę więcej konkursów

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziękowania dla całej redakcji :) Mam propozycję - zróbcie konkurs na zimowy nagłówek ILH.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog jest super! Bardzo często czytam zamieszczone artykuły. dzięki niemu poznałam tajemnice Howrse. Wszystkie posty są ciekawe i można wiele się nauczyć z poradników. Życzę Całej redakcji szczęśliwego roku 2015. Mam nadzieję, że blog pociągnie jak najdłużej!
    Serdecznie wszystkich pozdrawiam! :D
    ZZuaZZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Happy New Year!!!! :D
    I nie odeszlam od ILH, tylko z redakcji. Na blog czasami wejde (kiedy mam czas wytchnienia od studiow i nauki) aby zobaczyc jak sobie radzicie. I mimo niektorych zbednych postow i serii uwazam, ze jakos takos leci :) Tak wiec nie klamczuchaj tutaj, Adek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi (nawet, jeśli nazwałaś mnie kłamczuchem :P ). Ale nie mogę się zgodzić, że posty są zbędne. Niektóre są po prostu ciekawostkami i nie należy ich porównywać z poradnikami, lub innymi postami.

      Usuń
    2. Zbędne posty...? Aha -_-

      Usuń
    3. Tak, NIEKTÓRE są zbędne. I nie rzucaj się Divergent, bo Ci żyłka pęknie (chociaż może to i lepiej), a ja tylko wyrażam swoje zdanie, bo żyję w wolnym kraju i mam prawo mieć własne zdanie oraz je wyrażać. Dziękuję i dobranoc.

      Oj Aduś, wiesz przecież, że Cię lovam ;p

      Usuń
    4. Mam pytanie warte grube hajsy- kim jest Divergent? ಠ_ಠ

      Usuń
    5. Ale się rzuciłam, straszne.

      Usuń
  11. Witam mam mały problem, wiem, że tutaj nie powinno być to umieszczane. Nie dawno dostalam piąty żywioł, miałam klacz o pięknej maści, niechcący go użyłam i jestem koniem z żywiołem Ziemi, chcę powrócić do poprzedniej postaci, jak to zrobić ? Liczę na odpowiedź :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sie niestety odwrocic dzialania 5-tego zywiolu chyba ze znowu dasz temu koniowi ZJ lub inny przedmiot zmieniajacy wyglad.

      Usuń