Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, grudnia 29

Poznajmy Ubisoft!

Znalezione obrazy dla zapytania ubisoftWitajcie! Postanowiłem odpocząć trochę od moich serii i postanowiłem napisać dla Was jakiś inny post. Pisaliśmy już o Owlient - twórcach Howrse. Czas więc na przedstawienie Wam Ubisofta!



Ubisoft to korporacja produkująca gry. Założona została w Francji przez 5 braci. W ciągu następnych lat rosła w siłę, oferowała coraz to doskonalsze gry, zakładała swoje siedziby w wielu miastach świata. Obecnie firma zatrudnia ok. 10 tyś pracowników, jej dochód wynosi w przybliżeniu 109,8 mln€, a na rynku pojawiają się kolejne gry od wydawcy. Brzmi trochę nudno - tak samo działa kilkanaście innych firm, które produkują i wydają gry.
Niezwykłość Ubisoftu możemy odkryć jednak dopiero, gdy zobaczymy jakie tytuły wyszły spod loga firmy. Bez wątpienia są to gry, które trwale zapisały się na kartach historii gier, oraz które zrewolucjonizowały tę branżę.

Chociażby Rayman - któż z nas nie kojarzy tej postaci? Przygody ludka w Krainie Snów, a następnie szalone pomysły królików - to coś, czego prawdziwi fani nigdy nie zapomną.
Jak na swoje czasy seria Rayman była też bardzo dopracowana graficznie, muzycznie, oraz była rozbudowana.







Innych - współczesnych - tytułów nie muszę chyba opisywać:
serie: Assassin’s Creed, Far Cry, Prince of Persia,  
czy: Los:Zagubieni i Watch Dogs

 A od 2011 roku Ubisoft współpracuje z Owlient. Współpraca musi być owocna, skoro firmy pozostają razem aż do dziś.

Co więc zawdzięczamy Ubisoft? Jako współpracownik studio może ''udostępniać''(w zamian za zyski oczywiście) swoich pracowników - od grafików, fizyków aż po specjalistów od marketingu i reklamy. Jednak w takich ''związkach'' pomiędzy korporacjami bardzo ważne jest wspólne podejmowanie decyzji, więc i pewne zmiany na Howrse są współtworzone przez Ubisoft.

Tak oto w dużym skrócie przedstawiłem Wam Ubisoft.
Graliście już w jakieś gry z tego studia? A może dopiero zamierzacie kupić grę?
Adencjo

25 komentarzy:

  1. Dzisiaj chciałam kupić grę just dance ubisoftu na xboxa, ale wstrzymałam się z powodu zbyt wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - ceny gier Ubisofta nie należą do najtańszych :(

      Usuń
  2. Och, Ubi. Mój stosunek do tej firmy pozwolę sobie skwitować sucharem.
    Czemu Ubisoft nie jest najgorszą amerykańską firmą wydającą gry? Bo Ubisoft jest we Francji, hehe.
    Hehe.
    He.
    Dobra, wracam do Thedas zabić parę smoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeech, zepsułeś dobry kawał :P To było:
      Czemu EA jest najgorszą firmą w Ameryce? Bo Ubisoft jest we Francji.
      Swoją drogą - tylko pogratulować EA zdobycia Złotej Kupy drugi raz z rzędu xD
      Miłej gry w Dragon Age życzę.

      Usuń
    2. Oba suchary bardzo, bardzo dobre (i suche xD ), ale uważam, że zbytnia krytyka i Ubisofta i EA jest trochę naciągana. Ja na przykład uwielbiam kultowe gry EA - Fifa, Simsy, NFS.

      Usuń
    3. Szlag, masz rację, spaliłam. ,_,
      Cóż, do samych gier nic nie mam, ale do polityki ich wydawców już tak.

      Usuń
    4. Ughm...
      Podejście samego Ubisoftu do Howrse wykazuje jego niezainteresowanie. Błędy i wiele innych świadczą o tym, że firma nie jest zbyt udaną.

      Usuń
  3. Jak chyba jeszcze nigdy nie kupiłam od tej firmy gry, ani nie oglądałam filmu. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się obejrzeć jakiś film od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie post dobry, ale zbędny.
    Niedługo będą tu posty o Facebooku, bo Owlient się tam udziela...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wręcz przeciwnie. Warto poznać Howrse od zaplecza, chociażby po to, aby dowiedzieć dlaczego na Howrse.pl dzieje się tak, a nie inaczej.

      Usuń
  5. gry fajne grałam i mam spk :P

    OdpowiedzUsuń
  6. gry dobre grałam mam i gram a to jest spk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mój kolega ma asasina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu nie mozna edytowac -_-
      Jak dla mnie post zbedny, zasmiecjacy gre. Rozumiem, wlspopracuja z firma, ale to nie Howrse. Jesli nie macie o czym pisac, to lepiej poczekac lub dac post z serii, bo niedlugo ludzie naprawde przestna czytac bloga. Radze nad tym sie zastanowic (:

      Usuń
    2. Tu się nie mogę zgodzić - współpracują z firmą, więc ponoszą taką samą odpowiedzialność za wszystkie niepowodzenia jak Owlient. Posty z serii i tak będą, ale taka chwila ulgi i poczytania czegoś innego też jest ważna. Bardzo dobrze, że w Polsce mamy wolność wyboru i niezainteresowani czytelnicy mogą czytać tylko serie :)

      Usuń
  9. Ja chcę mieć Assasina - ale jestem trochę za młoda (patrzyłam na grę jest od 18 lat)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz widzę kogoś, kto na prawdę przejmuje się ograniczeniami wiekowymi. Większość zwyczajnie ma je gdzieś. XD
      Co do posta: dobry, ale tylko jako ciekawostka.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam. Ja grałam w Assasina, a nie mam 18 lat. Większość osób ignoruje od ilu co jest lat. Powinni chyba zmienić, bo ja grałam w gry od 16 w wielku 10 lat, więc widzisz... Trochę to dziwne...

      Usuń
    3. Haha, skoro jesteśmy w temacie wieku i gier, moja siostra chciała dać koledze na szkolne mikołajki grę o rycerzach, jakiś templariuszach czy coś. Prezenty rozdawała nauczycielka i nie omieszkała zajrzeć do torebki z prezentem, wręczając go koledze. I od razu wyjechała, że jak to, przecież to od 18 LAT! Taka wzorowa uczennica, a nie zauważyła, że z tyłu opakowania jest 'makabryczny' rycerz zabijający drugiego!
      Siostra musiała wymienić...;P

      Usuń
    4. Ja tam wszelkie ograniczenia wiekowe mam totalnie gdzieś...

      Usuń
  10. Taaa i jeszcze Testament Holmes'a! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam grę na Xboxa 360 od tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubisoft, takie gry fajne robiło, a teraz się sprzedało... Na rzecz howrse.

    OdpowiedzUsuń