Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, stycznia 19

Głosowanie czas zacząć!

Pamiętajcie, że wybieracie tylko jednego kandydata, a to, że jest na osobnej ankiecie nie oznacza, że na niego również musicie głosować.

Witam. Na bocznym pasku bloga możecie znaleźć już ankietę dotyczącą Zimowego nagłówka 2015. Zagłosujcie na swoich faworytów! Przypominam, że po raz pierwszy wprowadziliśmy system 50/50, więc oprócz Waszych głosów do ogólnej punktacji wlicza się także nasze zdanie.

Wielu z Was może mieć pretensje do Nas - "Czemu tak długo?" itp. Odpowiedź jest prosta. Chodzi o Prawa Autorskie. Każda praca, zanim dopuściliśmy ją do głosowania, musiała być sprawdzona pod tym względem. Tu wielkie podziękowania należą się Lionette. To ona wszystko ogarnęła i to dzięki niej możecie głosować dziś, a nie za tydzień, czy dwa :)

Więc jeśli nie widzisz swojej/ swojego faworyta pracy, to oznacza, że nie spełniłeś/aś pewnych prawnych wymogów np.: nie uzyskano zgody autora, lub nie odpowiadano na pytania Lionette.

Przepraszam też, że tyle czekaliście, ale po to właśnie nie napisałem kiedy będzie ta ankieta, żeby nie być ograniczonym czasowo. Jeśli komuś coś nie odpowiada zapraszam do kulturalnej rozmowy u mnie na priv - komentarze "prowokujące" itp. będą usuwane. Pozdrawiam wszystkich (nawet tych niezadowolonych) czytelników :)

Macie czas do piątku - 23.01.2015
Prace możecie zobaczyć tu -   
http://i-love-howrse.blogspot.com/2015/01/konkurs-na-zimowy-nagowek-2015.html

 Powodzenia!
Adencjo

46 komentarzy:

  1. Dlaczego nie ma mnie w ankiecie?
    Odpowiedziałam na wiadomość Lionette, która sprawdziła czy wszystko jest dobrze z prawami autorskimi -pozytywnie.
    Mogę dać screena.

    shavile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na liście, którą otrzymałem jesteś jako "nierozwiązana sprawa", ale ta lista jest sprzed paru dni. Wyślij mi na priv te screeny. Jak sprawdzę to dodam cię ;)
      Za problemy przepraszam :)

      Usuń
    2. Screen wysłany.
      Nie musisz przepraszać za problemy, mieliście spore zamieszanie. ;)

      Usuń
    3. Mnie też nie ma a Lionette powiedziała mi że wszystko w porządku.
      Też wyślę sceeny na wszelki wypadek bo wyjeżdżam na ferie.

      Usuń
  2. Już nie chciało się wam dodać obrazków do posta? Wiecie, jak utrudniliście życie głosującym? Teraz trzeba wchodzić w komentarze, ogarniać którzy gracze się dostali, kopiować linki i wklejać. Na serio brawo ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne, utrudniliśmy życie :/// skoro jesteście tacy, ze nie potraficie poczekać to teraz macie :*

      Usuń
    2. Widzę ten strach przed opublikowaniem moich postów. Prawda boli, rozumiem.

      Usuń
  3. A ja mam pytanie odonosnie prac.
    W podanym linku gdzie sa prace wlacza sie zgloszenie do konkursu - recznie mamy przegladac komentarze i kopiowac linki wyslanych prac? czemu nie ma jednej zbiorczej notki zeby bylo latwiej przegladac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie ma. Tak macie przeglądać ręcznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Proszę, następnym razem zróbcie listę tych prac, wolę czekać dłużej nić przeglądać komentarze i w ogóle :c

      Usuń
  4. to nie moja wina że autor zdjęcia nie raczył mi odpisać -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełniłam wszystkie wymogi i nie ma mnie na liście, czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze podałaś login

      Usuń
    2. Fajnie, że login masz napisany tam, gdzie każdy swoje pracę zgłaszał. Wszyscy muszą tam chodzić, żeby ogarniać prace, ale Ty już tego nie potrafisz, co nie, mój kochany Detergencie?

      Usuń
    3. Ambitna odpowiedź.

      Usuń
  6. To głosowanie jest nie fair, bo każdy może zagłosować w kilku ankietach. Co z tego, że napiszecie, że głosujemy na 1 osobę? Większość osób to zignoruje i zrobi jak chce. Ci, którzy są w osobnych ankietach pewnie wygrają. Mogliście opublikować listę, poczekać aż zgłoszą się wszyscy "pokrzywdzeni", spisać, opublikować ankietę. A tych, co narzekają że długo zignorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość jest wynikiem kilku zbiegów okoliczności - nieaktualna lista, brak możliwości kontaktu z Lionette, presja czasu ("kiedy ankieta?", "dacie w końcu tę ankietę?" itp), oraz jeszcze parę spraw sprawiło, że system zawiódł. Wierzę jednak (ba, jestem pewien), że nasi czytelnicy to mądrzy ludzie, którzy potrafią czytać, ze zrozumieniem i skumają co i jak :) Z resztą to co piszesz na razie się nie sprawdza.

      Przypominam też, że ankieta to nie wszystko - my mamy 50% głosów, więc możemy odwrócić ankietę do góry nogami.

      Sytuacja jest jaka jest, ale teraz wszystko zależy od Was. Albo RAZEM sprawimy, żeby zadowolony był KAŻDY, albo WY zgnoicie NAS i wtedy zadowolony będzie tylko NIKT. (ej! chyba znalazłem cytat, który napiszę nad łóżkiem :) )

      Usuń
    2. Haha, fajny cytat XD spoko rozumiem, nie szkodzi. Oceniajcie mądrze :) !

      Usuń
    3. Jak zwykle jakiś anonimek się czepia.Nikomu nie dogodzisz.

      Usuń
    4. Czepia? Nie, tylko wyraża swoje zdanie. To jest szczerość, ot po prostu.

      Usuń
  7. Leheheh D: Co wy macie do Anonimków? (;
    Tacy fajni jesteśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że głosowanie jest nie fair! Moje koleżanki zagłosowały w 3 ankietach, i co? Nic. Będzie to głos od JEDNEJ osoby -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaa, chcesz na kogoś zagłosować, to szukaj sobie w komentarzach prac graczy i porównuj nicki z tymi, które są w ankiecie. Cóż za profesjonalizm. Wyniki zapewne byłyby bardziej obiektywne, gdyby wszystkie prace na które można głosować zostały opublikowane w jednym miejscu a tak głosujący niektórych prac mogą nawet nie zobaczyć. Jednym słowem zrobiliście konkurs byle by był, bez jakiegoś większego wysiłku z waszej strony. Presja czasu ze strony użytkowników to słaba wymówka, lepiej robić coś dłużej, a porządniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To samo pisałam im już wcześniej, ale moich komentarzy boją się nawet publikować ;)

      Usuń
    2. "lepiej robić coś dłużej, a porządniej." - Co za zbieg okoliczności. Gdy my chcieliśmy to stwierdzić, mało co nie zostalibyśmy zasztyletowani. Czasem gubicie się w swoich argumentach. Mimo to zastosujemy się do pewnych rad na następny konkurs :)

      Usuń
    3. Kto się gubi w argumentach? To że kilka osób coś napisało nie znaczy, że każdy ma taką samą opinię. Dlatego uogólnianie jakiś komentarzy na cały ogół użytkowników jest chyba trochę nie na miejscu. Uleganie presji kilku osób nigdy nikomu nie wyszło na dobre, trzeba przedstawić stosowne argumenty i powiedzieć nie, kiedy trzeba, zamiast wykonywać polecenia, zapewne młodych osób, które o wielu rzeczach po prostu nie mają pojęcia.

      Usuń
  10. Mnie też nie ma w ankiecie, a dostałam pozwolenie na użycie zdjęcia i napisałam o tym Lio. Mój login to Together.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo twoja praca mi się najbardziej podobała... :(

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      No ale cóż... Kompletny brak organizacji, powinni pisać do grafików od razu po otrzymaniu od nich zgłoszenia w komentarzu, a nie tak na ostatnią chwilę... Teraz czekanie na wyniki i coś czuję, że ten nagłówek będzie krótko, bo zima się skończy...

      Usuń
    3. Nim oni ten konkurs doprowadzą do końca będzie lato.

      Usuń
  11. Nie czepiam się, tylko na przyszłość mówię co można by zrobić inaczej, żeby wszystko przebiegło lepiej i fair.
    Co do anonima - nie każdy ma konto na google+ czy gdzie to tam ma być :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie sie czyta Twoje notki. Ob tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak wyżej mnie też nie ma w ankiecie a dostałem zgodę i potwierdzenie od Lionette.

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogliście wkleić obrazki, bo niektóre antywirusy na komputerach blokują tinypica i nie można zobaczyć niektórych nagłówków. Jak ja weszłam na ten hosting to wyskoczył mi napis ,,zostało wykryte złośliwe oprogramowanie'' i wywaliło mnie na google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyłącz na chwilę blokowanie antywirusa albo zmień na innego :)

      Usuń
    2. Hm, a z jakiej przeglądarki/antywirusa korzystasz?
      --
      Ja posiadam avasta i wszystko działa jak należy.
      Na pewno nie skończyła Ci się licencja na antywirusa?
      /joshephine

      Usuń
    3. Ja mam AVG i też wszystko działa jak należy

      Usuń
  15. Hej mam pytanko, czy jak skończy się głosowanie to od razu będą wyniki, czy jak dzisiaj zamknie się ankieta to wy dopiero wtedy będziecie oceniać (jako redakcja)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy pojawią się wyniki? Czy do końca miesiąca się wyrobicie czy wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem może nie macie czasu zrobic posta ale chyba możecie odpowiedzieć? Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie za bardzo rozumiem... wy już wszystko zrobiliście, więc reszta to nie wasza wina? To kto jeszcze ma "coś" zrobić? XD Skoro już głosowaliście to wstawcie posta. Bo ten nagłówek naprawdę będzie tu sama nie wiem czy max miesiąc.

      Usuń
    3. Usunęłaś komentarz...nie no fajnie. Profeszjonal.

      Usuń