Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, stycznia 26

Wiedza bezużyteczna: ciekawostki!

Witam!

Na samym początku chciałbym w imieniu całej redakcji przeprosić was za brak aktywności z naszej strony. Jest to związane z feriami, wyjazdami, czy zmianami w redakcji, o których dowiecie się wkrótce.

Przechodząc do rzeczy...
Ten post rozpoczyna nową serię bardzo krótkich postów. W każdym z nich zawarta będzie ciekawostka, odnosząca się do gry. Postaram się dla was dokopać do najgłębszych tajemnic Howrse. Post publikowany będzie co tydzień. Po ostatnim z nich mam zamiar zrobić quiz, który sprawdzi waszą wiedzę.

Jednak...

Postanowiłem utrudnić wam zdobywanie wiedzy bezużytecznej. Będzie to polegało na tym, że np. zamiast jasno podać link, będzie on zatopiony w jednej z liter, na które składa się cały post. Trzeba będzie poszukać więcej informacji w obrębie posta, tj. w komenatrzach, tle, a może nawet i w tytule.

Ciekawostka #1:
Na polskim Howrse są co najmniej 2 osoby o pogrubionym loginie (jak Ow)!

 Czy podoba wam się nowa seria?
Znaleźliście już ukrytą informację?
dudek7894



66 komentarzy:

  1. Pomysł fajny ;) proszę odpowiedzcie tylko kiedy będą wyniki nagłówków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super, rzeczywiście to wygląda na admina... Jak znalazłeś tego gracza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu drugi admin ma tylko 1 konia dziwne i to jeszcze zwykłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że jest to taki "testowy" admin. Nie wiem. Takie są moje domysły.

      Usuń
  4. Wy złe, sprytne knedle! XD Gdzie ten link? XD
    Cofam to, już znalazłam XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jest login drugiego admina?
    Tak, moje ogarnięcie XD
    ~ Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ktoś powiedzieć, gdzie ten link?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie jest ten link????

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam xD
    ~ Ethlenn

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie jest ten link???

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie ten link? jeśli więcej będzie takich postów, z linkami których nie da się znaleść, to ja chyba nie zaglądam tutaj:( bo po co szukać czegoś czego nie da się znaleść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro inni znaleźli, to myślę, że ty też dasz radę. ;)

      Usuń
    2. no dobra, poszukam, ale w tle? no weźcie, ale jeśli umieściliście ten link w tle, to naprawdę...

      Usuń
    3. nie! poddaje się, nie da się!
      wolę już tego nie znaleść, niż siedzieć tu godzinami!

      Usuń
    4. rzeczywiście, udało mi się, ale zobaczyłam przez przypadek xD

      Usuń
    5. Wystarczy przejechać myszą po całym tekście ;)

      Usuń
    6. Błagam cię, ja go znalazłam, gdy niechcący przesunęłam myszkę! Strasznie łatwo go znaleźć, po prostu źle szukasz ;-;

      Usuń
    7. Dokładnie, jest w takim oczywistym miejscu.

      Usuń
  11. Świetne! Co prawda jeszcze nie znalazłam linku ale pomysł jest genialny! Czekam na kolejne tego typu posty.
    Boratynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah znalazłam!
      Pewnie to jest testowy admin;) bo nawet oj ma nazwę test
      Boratynka

      Usuń
  12. Niestety nie rozumiem zupełnie ;( Gdzie tu niby ma być jakiś link? Żartujecie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem tego. Gdzie ten link?:/

    OdpowiedzUsuń
  14. *oh sory jednak mam xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę znaleść linku. Naprawdę :( Gapa ze mnie. :I

    OdpowiedzUsuń
  16. on rzeczywiście wygląda jak admin, nieograniczona karma i fundusze... ale ma tylko jednego konia! dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten pomysł z linkiem. :) Oczywiście znalazłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra, serio powiedzcie, gdzie ten link.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post:) link już znalazłam:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wy brzydkie stworzenia xD :D
    Jak żeście tego admina wytropili? Karma identyczna do Ow [ nieskończona] ranking tez, fundusze. Zadro sprytu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłam link, ale nie chce się wpisać ;-;

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł b. fajny :) Link znalazłam. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak on sie nazywa ? gram na tablecie bo nie mam kompa więc linku nie znajde, podajcie więc proooosze jego login

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na telefonie i znalazłam w 2 sekundy .
      po prostu tykaj palcem na oślep.

      Usuń
  24. Kliknijcie wykrzyknik na końcu ciekawostki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwa czy jeden link?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest jeden link czy dwa? Bo jeden znalazłam ale nie wiem czy szukać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety błąd. To żaden dowód na istnienie drugiego admina, to zwyczajne konto testowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ograniam. Znalazłam, ale ja w Google wpisuję, to tylko ten post się pokazuje :C .

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma dwóch adminów. KAŻDE KONTO TESTOWE FIRMY OWLIENT MA POGRUBIONY LOGIN, z tego co wiem.

    OdpowiedzUsuń
  30. To tylko konto testowe. Nie dmin. Kont testowych jest na howrse bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Na forum właśnie zamknęli wątek, to konto testowe, jest ich min. 10...
    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=5 <- coś długo konta nie usuwają, poza tym nie ma konia startowego

    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=5 <- jak wyżej

    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=6 <-dawno sie nie logował, a konto nie usuniete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz na myśli mój post?

      ~Klaudia klaudia

      Usuń
  32. Może nie dotyczy bezpośrednio posta ale wydaje mi się że przydałaby się aktualizacja(przynajmniej w zakładce "Howrse ABC"). Błędy na razie znalazłam w: Boskich (nie ma wszystkich i są złe opisy [np. Ksantos ma napisane że go jeszcze nie ma.]), Specjalnych (one powinny być wg. mnie przeniesione do Boskich), OJ jest całkowicie do wymiany, Diamenty, powinniście też usunąć kategorię "Dokonania". Moim skromnym zdaniem powinniście też dodać coś o VIP'ach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To raczej komentarz do zakładki "Wasze sugestie". Aktualizacji Howrse ABC możecie spodziewać się już wkrótce, właściwie ją już skończyłam, tylko czeka na potwierdzenie przez resztę redakcji. Za resztę uwag dziękujemy, na pewno rzucimy na to okiem c:

      Usuń
  33. Nie ma dwóch administratorów w grze. Jest jeden : Ow.
    Pozostałe konta z WYTŁUSZCZONYM napisem są kontami testowymi.

    Gratuluję dudek, dzięki Tobie są spamy na forum Rozgrywka o dwóch administratorach. Radzę skasować tą informacje, ponieważ niepotrzebnie robisz z ludzi matołów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze są:
    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=3
    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=4
    I jest jeszcze więcej, wystarczy zmieniać ostatnią cyfrę.

    OdpowiedzUsuń
  35. PISZĄC "ADMINISTRATOR" MIAŁEM NA MYŚLI WYŁĄCZNIE RANGĘ.
    To, co kto zrobi z tą informacją - nie moja sprawa. Mogą sobie publikować, gdziekolwiek chcą. Odnośnie kont z id 3,4... Nie mają one wytłuszczonego loginu, dlatego nie uznaję ich jako administratorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba nadal nie rozumiesz, że WYTŁUSZCZONY login to nie od razu administrator tylko może być to np. konto testowe.
      Radzę zacząć odróżniać te dwa rodzaje konto, bo jak widać, słabo Tobie to idzie. Oczywiście rozumiem, że możesz co chcesz tutaj umieszczać. Najczęściej na blogach umieszcza się fakty a nie kłamstwa, prawda?
      Podsumowując : chodzi mi o to, żebyś zaczął odróżniać te dwa konta, ponieważ one mają zupełnie inną funkcję. Nie, nie mówię, że to jest rozkaz.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. U mnie są wytłuszczone. Może mam jakiś bład z przeglądarką? Sama nie wiem. c;

      Usuń
  36. To co to za konta?

    OdpowiedzUsuń
  37. Wywołałeś tym postem ogrom spamu na forum : P ale to na pewno nie twoja wina ...

    OdpowiedzUsuń
  38. To gracz Arios?

    OdpowiedzUsuń
  39. To wykrzyknik na końcu pogrubionego tekstu

    OdpowiedzUsuń