Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, stycznia 28

Pożegnanie

Witajcie!

Bez przedluzania, odchodzę z bloga.
Powodem jest brak czasu oraz to ze howrse juz mi się nudzi, nie mam pomyslow na posty wiec koncze grę kompletnie. Byc moze wroce na howrse w wakacje ale nie na stale.
Dziękuje wszystkim osobom które braly udział w tych trzech latach na howrse oraz wszystkim czytelnikom tego bloga za to ze jesteście!

(przepraszam za brak polskich znaków w niektórych słowach)

Pozdrawiam i zycze milej gry,
Nov

46 komentarzy:

  1. Znałyśmy się krótko, ale i tak bardzo mi przykro, że odchodzisz :c Mam nadzieję, że zobaczymy Cię jeszcze w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Novs, znałam Cię krótko, ale zrobiłaś na mnie wrażenie, pozytywne wrażenie. Mam nadzieje, że czasem będziesz wpadać, tutaj, na tego bloga, aby z nami porozmawiać na czacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda. Jeden z kolejnych najlepszych redaktorów odchodzi. No ale, w sumie to żadna niespodzianka. Ciekawe co się będzie dalej działo z tym blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Novusia była najlepsza :( (choć inni też dobrzy)

      Żegnaj Nov ! :(

      Usuń
  4. Na FB napiszę Ci takie ckliwe pożegnanie :P
    A tu napiszę tylko: dziękuję, że byłaś i mam nadzieję, że w pogadankach zostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra zostane ale trzeba by mnie dodac na nowo c:

      Usuń
    2. W sensie do konfy ^^ nie ma blog x

      Usuń
    3. Dobra wiemy Novusia

      Usuń
    4. O co Ci chodzi? Może niektórzy mieli nadzieje...

      Usuń
  5. Nova mam nadzieję, że na chacie i FB będziesz ze mną jeszcze pisać :{{

    OdpowiedzUsuń
  6. To w końcu się zdecyduj, bo robisz niepotrzebne zamieszanie. Jak masz odejść to odejdź (mnie też szkoda, ale jak jest taka Twoja wola)-zachowanie godne 10latka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbyś serio odeszła to dla mnie blog był by bez sensu. Praktycznie nie było by spoilerów, a dla mnie spoilery to najważniejsze artykuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoilery będą! Może i nawet więcej :P
      Poza tym nasza Lio będzie uzupełniać abc ;)

      Usuń
    2. A no to spoko. :)

      Usuń
  8. Piszesz posta a potem zmieniasz decyzję, to znaczy że nie traktujesz tego poważnie, no ale dobra twoja sprawa. Usuńcie tego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie zmieniam decyzji :0

      Usuń
    2. No najpierw "odchodzisz" wow a potem jednak wracasz

      Usuń
    3. Nie wracam, nie wiem o co Ci chodzi.

      Usuń
  9. Kiedy wyniki nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Żegnaj.
    Będzie mi brakowało Twoich postów: były naprawdę ciekawe i pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla wszystkich, którzy piszą, że "Novs odchodzi i powraca":
    http://scr.hu/1rxu/jdpi2
    Będzie mi brakowało naszych kłótni... I masz tu buziaka - :*

    Wyniki dziś/jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez bedzie brakowalo naszych klotni <3 :*

      Usuń
    2. A mi nie... no cóż ja cię nie lubiłem :o

      Usuń
  12. Rozpad blisko nas już czeka,
    chociaż czas ciągle ucieka.
    Nie zatrzymasz tu człowieka,
    gdy ekipa nam przecieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź idź z tym tekstem gdzieś indziej. Nie ma i nie będzie żadnego rozpadu.
      To, że jedna osoba odchodzi nie znaczy że będzie katastrofa i blog upadnie bo NIE upadnie

      Usuń
    2. Podstawą każdego bloga są spilery o grze, bo to najbardziej ludzi interesuje. A o ile wiem tylko Novusia je robiła. A reszta redaktorów... cóż. Przecież mają tyle "zajęć", że 1 konkurs, który mógłby trwać max. 2 tygodnie, ciągną już miesiąc. Ale całuski sypać i robić sarkastyczne obrazki "o pogadankach!!!!!" - na to czas zawsze się znajdzie.

      Usuń
    3. Komentarz - 1 minuta
      Obrazek - mi zajął ok. 2 minuty
      Post - 1 godzina

      Ostatni spoiler opublikowałem ja. Wyniki są gotowe, ale musimy się jeszcze postarać o prawa do używania nagłówka.

      Usuń
    4. To będzie robić ktoś inny co za problem. Tak zgadzam się z Tobą,że mógłby trwać 2 tygodnie i uważam za śmieszne że trwa miesiąc. Myślę, że jakby np. był plan działania, albo jakby Redakcja w międzyczasie przygotowała sobie szablony (ankiety, odnośniki itp.) byłoby łatwiej. Mają do tego prawo bo w jakiś sposób są związani ze sobą. Pewno Anonimie masz 10lat i ciężko Ci to zrozumieć więzy ludzi, którzy ze sobą współpracują i są jednością.

      Usuń
    5. Dudek ale przecież sprawdzaliscie juz prawa autorskie (Lio) skoro już sprawdzała to po co robić to po raz drugi?

      Usuń
    6. Ja jestem niezwykle ciekawa czemu Spanielci nie wypierniczyliście z tego konkursu. Belladone333 zdyskwalifikowaliście Spanielcie przyjęliście - autor obu artów ten sam. Zgody nie było na obydwa. A jednak 1 banner odrzucony, 2 uznany. Jakieś ulgowe po znajomości, czy po prostu Wasze zasady obowiązują tylko niektóre osoby? ; )

      ||
      Bla bla bla sratatata. 10 lat, niczego nie rozumiem, lalalala. Coś jeszcze, czy usłyszę tu coś ciekawszego i bardziej inteligentnego?

      Usuń
    7. Naprawdę? A ja słyszałem ze Belladonna333 miala zgodę tylko jej nie udowodniła.

      Usuń
    8. No właśnie, a skoro jedna miała to chyba druga tez co nie inteligencie?

      Usuń
    9. To pomylka, Spanielcia zostala dodana do ankiety przez przypadek a potem nie dalo sie jej usunac poniewaz kots juz na nia zaglosowal.

      Usuń
    10. I wychodzi na to, że Spanielcia zebrała chyba najwięcej głosów ; )
      I co? A wyników dalej nie ma...
      ~ Koniaraaaa

      Usuń
    11. Skoro pomyłka to znaczy,że Spanielcia jest zdyskwalifikowana i wygrał ktoś inny. Także chyba nie potrzebnie przedłużacie wyniki konkursu. No chyba,że Spanielcia ma pozwolenie które jest spreparowane (robota na 5min)

      Usuń
    12. Drodzy moi.
      Brak wyników jest czymś raczej spowodowana, nie sądzicie? Wiemy, że nie udostępniliśmy wyników, nie musicie nam przypominać.

      Usuń
    13. OMG MAM DOŚĆ JUŻ NIE CZYTAM TEGO BLOGA. PODZIĘKUJCIE HEJTERĄ!

      Usuń
  13. I odchodzi jeden z dwóch adminów, którym ufałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog ten będzie trwać,
    lecz admińska brać
    poszła dawno spać.
    Mało tutaj akcji,
    dużo czytelników reakcji,
    potrzeba nowej redakcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... powinni zrobić nabór

      Usuń
  15. Ale... JESTEŚ NAJ NAJ NAJ NAJ LEPSZĄ REDAKTORKĄ!

    OdpowiedzUsuń