Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, lutego 7

Przedłużenie Uroczystości

Wczoraj (06.02.2015) Ow poinformował nas na forum Wydarzeń, że Uroczystości ze względów technicznych zostają przedłużone o 5 dni! Wiąże się to z większą ilością losowań i dłuższą promocją z Midasem w RO.

Cieszycie się z tego powodu?
Ja tak, ponieważ chciałbym mieć Midasa w swojej hodowli.
dudek7894

11 komentarzy:

  1. Nie korzystam z tego. Wiem, że na 99% go nie zdobędę.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już Midka, ale o drugiego powalczyć nie zaszkodzi =D A zawsze to jakiś sposób na wzbogacenie się ;)
    Pozdro,
    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. Bardzo się cieszę, że przedłużyli uroczystość. Dlaczego? Mogę zdobywać tyle CR... sprzedawać je i używać na koniach. Ostatnio jak była przerwa w WW, a tym samym w Loterii miałam straszliwie mało CR, a teraz mój CR pęka w szwach. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. To do kiedy konkretnie? Bo sama nie wiem do kiedy wcześniej miał być

    OdpowiedzUsuń
  5. WW kompletnie mnie nudzi. Mam go po prostu dość, nie biorę w tym udziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszę... , ale nwm ten blog się zmienił teraz się kłuci nawet o ortograficzny błąd: DLA MNIE CACY LUDZIE TO HEJTERZY ,ALE CO JA TAM WIEM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobicie nabór? Pytam , bo zostało 4 redaktorów z czego jeden na próbnym

    OdpowiedzUsuń
  8. yess, więcej losowań! ja dopiero co wygrałam ZHa:D Midasa pewnie nie zdobęde, ale nie poddam się, i będe próbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej denerwują mnie gracze, którzy w wątku informującym o tym piszą "Kocham Ofa 111111!1!!11!!11" lub "Ow mojim rzyciem!11!11!1!" (tak, błędy specjalnie).

    OdpowiedzUsuń
  10. JA WYGRAŁAM MIDASA W LOTERI!!! ALE MIAŁAM ZACIESZ :D.
    Ale po ok. tygodniu miałam włam, ktoś zmienił hasło, i bum czaka bum - straciłam konto.
    Teraz gram na koncie Emilk2004, A tamto, na którym wygrałam: emilk2004

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech... Minęło już pół roku xd ^^
    Emilk2004

    OdpowiedzUsuń