Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, lutego 7

Spoiler: Konie pociągowe

Prawdopodobnie już w maju do gry zostaną wprowadzone dwie rasy koni pociągowych.
Będą one rozmnażały się na takich samych zasadach co osły - tylko 3 razy w życiu. Resztę działań mają podobne do innych koni (BLUP, zawody, lekcje...)

Ich zyski z wybranych akcji będą podwójne w porównaniu ze zwykłym koniem: będą zdobywać dwa razy więcej umiejętności, dwa razy więcej Equus i dwa razy więcej surowców w ośrodku jeździeckim.

Być może wkrótce możliwe będzie zaproponowanie projektów dla koni pociągowych w Przestrzeni Twórczej.

*Surowce są związane z przyszłymi nowymi opcjami ośrodków jeździeckich, które opiszę w najbliższym spojlerze.

Jak dla mnie zapowiada się to ciekawie.
A dla Was?
Lionette

34 komentarze:

  1. Zawiodłam się...

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm...
    ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, teraz byleby do maja xD

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 razy w życiu? Yh, cudownie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko 3 razy przecież to konie a nie osły

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne, że tylko 3 razy... fajne, tylko zależy czy będzie się dało je zdobyć bez używania 10 kuponów

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,już w maju"
    już?! nie to nie jest już, to jest dopiero...zapowiedzieli rok temu liczyłam że będzie w styczniu, zapowiadało się na luty... i.... maj..... ale... w marcu mam urodziny mam nadzieje że dadzą taki fajny prezent xD

    3 razy w życiu??? mogli by wymyślić coś nowego, oryginalnego...
    np. 5 razy w życiu? xD
    albo raz na ileśtam lat....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero w maju? Liczyłam na marzec, czy coś. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy? TRZY? T R Z Y ?
    Maj? MAJ? M A J ?
    Serio? Liczyłam na coś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie! Super! Czekałam na to chyba wieki:D Szkoda tylko, że będą pokrywane tylko 3 razy w ciągu życia:( Ale tak to super! Dobrze, że się pojawią:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekałam na konie lipicańskie i są ale jakoś ich zdobyć nie moge:-(

      Usuń
  11. Nie narzekajcie!
    Będą rzadkie i wyjątkowe ( 3 razy w życiu się rozmnażają)
    Dopiero w maju - zaostrzy się nam apetyt na nie ;)
    2x tyle umiejętności surowców itp. będą wyjątkowe!

    Pozdrawiam
    kasiasonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaostrzy. Ale później, znając Howrse wszyscy się zawiedziemy...

      Usuń
    2. Prawda. Znając życie wymyślą coś idiotycznego. Zapewne te konie będą cholernie trudne do zdobycia. Taa... już się nie mogę doczekać ;-;

      Usuń
  12. Oby graficy nie zawiedli mnie tak, jak z cobami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się zawiodłam.
    Fajnie, że będzie nowa rasa, ale...pokrycie 3 razy w życiu?To zaniża szanse słabszych graczy na rozwijanie dobrej hodowli.Jak zwykle nie będzie można równać się z czołówką rankingów.
    Aczkolwiek z drugiej strony te 3 pokrycia mają swój plus -będzie więcej czystych krwi.No bo kto by marnował pokrycie, żeby ostatecznie dostać zmieszanego, bezwartościowego chłystka?

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie! ale czemu dopiero w maju! no doprawdy, ni mogło być trochę wcześniej?!a ja co jetsem okropnie niecierpliwa, co ja zrobię?! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, tak, dwa razy więcej UM. A potem okaże się, że wszystkie inne konie będą do dupy xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam xD
      Ale i tak czekam niecierpliwie :D

      Usuń
    2. nie, bo 2 razy um tylko w zadaniach i lekcjach -_-
      dużo to na tym nie zarobią....

      Usuń
  16. O... M... G... ludzie! Gram w HOWRSE rok i do teraz jeszcze ani raz mnie nie zaskoczyło ( tak porządnie). Jak znam życie to się rozczarujemy... albo napiszą
    ,, Przepraszamy za błędy techniczne" i wprowadzą te konie w przyszłym roku!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam dość HOWRSE...

    OdpowiedzUsuń
  17. No w sumie to fajnie, że jakaś nowa rasa.
    Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko 3? ;-; No mogli dać np 5 ;-; Albo coś .v. Trochę smutne xD
    Tylko mam nadzieję że nie wypadnie tak że akurat będę na zielonej szkole :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze jestem tylko ciekawa PG, bo nwm, czy się będzie zmniejszać, jak u osłów, czy zwiększać, jak u koni... A co do 3 pokryć, to się rozczarowałam. Powinno być np. 1 pokrycie na 2 lata albo coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. I kolejne konie dla bogatych graczy. Założę się, że cena za jednego konia będzie się wahać w cenie 2 do 6 kuponów. : ]

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam urodziny koło 10-20 marca mam nadzieje że dostane prezencik szkoda że w maju za 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha, tylko znowu bedzie cos w stylu 'zestawowo', bo przeciez kase trzeba od geacza wyciagnac xD

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Dopiero w maju! 2. 3 razy w życiu! 3. nie ma grafiki tych koni! 4. Po pojawieniu da się zarobić na sprzedaży tych koni extra!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Będą moimi ulubionymi :3 /darkmyword

    OdpowiedzUsuń
  25. Maj już jest :D. Jeszcze ok 5 dni, i będzie promocja xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Pojawiły się, dziś o 8:00 , teraz na blogu napiszcie jak je zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń