Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 27

Prawda czy fałsz?

Witajcie.
Dziś prezentuję następne dwie informacje. Pamiętajcie, że możecie do mnie napisać z ciekawostkami. Jeśli będą miały ręce i nogi to wykorzystam w poście. =)

1. Za sprzedanie 10 000 łajna dostaje się kupon.
FAŁSZ!
Na Howrse jest już tyle sposobów na kupony. A 10 000 łajna bardzo łatwo zdobyć, więc kupony stałyby się bezwartościowe.


2. Im więcej masz losów na losowanie, tym lepsze nagrody wygrywasz.
Tutaj trudno stwierdzić, więc opinię pozostawiam Wam.
 Z tego co pamiętam kiedyś była taka zasada. Wydaję mi się, że teraz liczy się szczęście. W loterii miałam 23 losy, moja największa liczba. A wygrałam to...
 Chcielibyście, aby ciekawostki okazały się prawdą?
Scathach


16 komentarzy:

  1. Akurat drugie to nieprawda, ja mając 8 losów wygrałam nagrodę główną. Głupi stereotyp. A jak miałam 3 to było RO.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Bardzo dobrze to określiłaś- jeżeli za 10 000 sprzedanych łajna dostawałoby się kupon byłby one jak poprawnie stwierdziłaś- bez najmniejszej wartości.
    2. Ja myślę, że nie... tak po prostu. Miałam 30 losów np. i dostałam kaloszki i parę innych bzdur, a dzisiaj w losowaniu o 12:00 miałam 3 losy, a wygrałam ZH.
    ~Sweatie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś ,,tyle sposób,, ale to każdemu się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, kups za łajno fajna sprawa. Tylko gra byłaby za prosta... Jeśli jednak ilość łajna byłaby zależna od ilości koni i stażu, np. staż*konie*100, byłoby dość ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ciekawostki 2, u mnie zazwycza jest tak, że im mniej mam losów, tym lepsze rzeczy wygrywam. Czasami jednak, im więcej losów, tym lepsze rzeczy.
    Hmm... no było by fajnie, gdyby czasami ciekawostki okazywały się prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raz miałam 4 losy, a wygrałam KF.
    #magia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do ciekawostki 2:
    To nie jest prawda. Może u niektórych tak to działa, nie wiem.
    Widziałam dzisiaj na pewnym portalu Internetowych screen z konta jednej dziewczyny. Miała 5 losów i co- Izyda. Na forum, w wątku o WW (w którym jestem bardzo aktywna), widziałam osoby, które miały po 90 losów a najlepszą nagrodą było RO, co na taką ilość losów jest... Nie taką nagrodą, jakiej te osoby się spodziewały, powiedzmy sobie szczerze. A samą ciekawostkę wymyślił chyba jakiś gracz, któremu tak to działało, i teraz pół Hołrsa uważa, że jest tak naprawdę.
    Pozdrowienia dla czytających,
    Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Gra byłaby za łatwa
    2. Dziwna ta zasada, bo gracze z mniejszą ilością EQ nigdy by nie ciekawego nie wygrali :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej losów nie daje lepszych wygranych, miałam na pierwsze losowanie ponad 160 losów, a najlepsze co mi się trafiło to ZH, ogólnie to nie dostałam prawie nic z CR, tylko jakieś siodła, nauszniki, PD. Czasem człowiek jeden los kupi i trafia się RO, OM, także ilość losów nie ma tu kompletnie nic do rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po kupnie jednego losu wygrałam KF a po kolejnym OM, więc wszystko jest możliwe.
    Fryzyjska

    OdpowiedzUsuń
  12. nie gra by się nudna stała a ja raz na loteri kupiłam16 losów i wygrałam super rzeczy z CR i 3 wyzwania tytanów FranczeskaPl

    OdpowiedzUsuń
  13. To zależy
    1. Byłoby fajnie,ponieważ codziennie dostaje ok. 100- 150 łajna więc szybko bym uzbierała.
    2. Niezbyt. Raz wygrałam z 2 losami 5 kuponów a raz z 15 CO,WM i tym podobne śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba nie ten temat, ale czy nie wiecie, kiedy wejdą karty? Miały być dzisiaj, a tu zonk...

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tylko dwa mity :( Ale mam pytanie: Gdzie można zaproponować mit/prawdę i czy w ogóle można ? ~CzarnaCiemność

    OdpowiedzUsuń