Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, marca 30

Karty już na Howrse!

Dziś zagościły karty, a z nimi Falabella w WT. Falabellę możemy zdobyć udając się na szósty poziom. Wracając do kart - za zdobycie wszystkich kolekcji otrzymamy Luzacką Pomarańcz. Oprócz tego za ostatnią kolekcje możemy zgarnąć Czarującą Czerwień.
Pisaliśmy już na temat nowej promocji. Zapraszam: zapowiedź, a do wygrania w kartach...

Planujecie zdobyć te konie? 
Co ciekawego wygraliście?
Scathach

37 komentarzy:

  1. Fajnie, lubiam* karty ^^
    Ale... Czarująca Czerwień wygląda jak kucyk pony xD
    *błąd specjalny

    Pozdro,
    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Planujemy. Mam sporo boskich, ale jakoś nigdy mi się nie udało zdobyć żadnej kolekcji koni w całości. Może z tymi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarującą czerwień mam zamiar zdobyć :) Luzacka pomarańcza będzie za trudna. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, Luzacka będzie za trudna... ale Czerwień powinna się udać, jeśli szczęście do nas przyjdzie.

      Usuń
  4. Ale refleks xd
    agamon

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj w złotej karcie wygrałam OM ! <:D , zbieram na Czarującą Czerwień. na razie mam z niej biedronkę. Wątpię by udało mi się zebrać wszystko, co nie znaczy ,że nie będę próbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się rozwalona.
    "Ozyrys, Izyda, Rubin, Uran... LUZACKA POMARAŃCZ..."
    ~PeKa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, Luzacka Pomarańcz XDD
    ~ Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam karty. Oczywiście chciałabym zdobyć te konie, ale... zebrać wszystkie kolekcje i zdobyć Luzacką Pomarańcz(xD, pośmiałam się) to tak jakby niemożliwe... Ale będe próbować(i mam nadzieje) zdobyć Czarującą czerweiń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, zawsze można coś zgarnąć :)
    Jak na razie, to mam owijki j punkty dorastania "<3"

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję powalczyć. Jednak wolę trochę poczekać i kupić na zarezerwowanych sprzedażach wybrany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym najbardziej Czarującą Czerwień, śliczna jest :) Jeszcze nigdy nie miałam żadnego boskiego, nawet na poprzednim koncie na którym korzystałam nawet z DJ, więc... szczęścia do nich nie mam, może wreszcie mi się uda.
    ~Spanielcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka ciekawych rzeczy i Czerwień zamierzam zdobyć/ darkmyword

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wygrałam sporo rzeczy a moja znaj ma już czarującą czerwień

    OdpowiedzUsuń
  14. JA Chciałabym czarującą czerwień a cool carrot dziwnie przetłumaczyli

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wygrałam w WT falabelle :) mój pierwszy boski :) A jeśli chodzi o karty to planuję zdobyć czarującą czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, kiedy pojawią się zestawy kart na Czarnym Rynku? Z tego co pamiętam, w każdej edycji pojawiały się dwa lub trzy razy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie sie podoba Czarująca Czerwień. Mam jedną kartę, bo trafił mi się Joker :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Promocja może i byłaby fajna, gdyby gracze wiedzieli, jak licytować. Niestety nikt tego nie wie, i jak tylko pojawi się jakaś karta to wszyscy zaczynają podbijać cenę na hura, by w ostateczności z 5000eq zrobiło się 300000. I po co? By wygrać 50x piasek?
    Mam do wszystkich prośbę, nie utrudniajmy sobie życia :) Bądźmy mili nawet, jeżeli chodzi o piksele. Słyszałam już o akcjach, gdzie gracze specjalnie podbijają cenę, byle by tylko karta poszła drożej. Jeżeli widzimy, że do końca aukcji pozostało jeszcze trochę czasu to nie podbijajmy ceny na hura, by w ciągu minuty z 500eq zrobiło się 200000. To ułatwi życie wszystkim, a jeżeli komuś tak bardzo frajdę sprawia uprzykrzanie życia innym, no to to świadczy tylko o nim.
    Jak nie umiemy licytować to nie licytujmy. Karty na aukcjach nie są warte cen, za jakie są sprzedawane, a przypominam, że cenę ustalają sami gracze.
    Ja jeszcze nie kupiłam żadnej karty w ten sposób. To się po prostu nie opłaca.
    Ale długi wywód O.O Gratuluję wszystkich wygranych, życzę powodzenia w tej i następnej promocji :) Alphamare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ;) Większość licytuje cenę automatyczną, a przecież wystarczy podbić o jeden eq np. 100 zamieniamy na 101 ;c; To takie denerwujące...

      Usuń
    2. Zgadzam się. Wczoraj brązowa karta została sprzedana za 200tys. , to o czymś świadczy.

      Usuń
    3. Dokładnie, brązowe idą za 60000eq... i nie wiem po co. Czasami to mi się śmiać chce, jak patrzę za ile poszła karta. Dlatego kupiłam tylko jedną na błyskawicznych

      Usuń
    4. Licytowałam ostatnio brązową... Poszła za ponad 2 000 000 equus. Na serio nie wiem po co tyle kasy wyrzucać. Gdyby to była diamentowa, to ok, ale na brązową...

      Usuń
  19. Ja wygrałam takiego ludka i miałam kilka rzeczy do wybory słabsze i cenniejsze miałam problem co wybrać Objęcia Morfeusza czy Kamień Filozoficzny wybrałam OM Wygrałam także Róg Obfitości i był w nim Róg Obfitości....... ILUMINATI....................

    OdpowiedzUsuń
  20. A nie wiecie może, kiedy pojawią się zestawy kart na CR? Na forum mówią, że może w weekend...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za ile jest zestaw kart? Jeśli ktoś pamięta?

      Usuń
    2. Zestaw kart jest za 1 kupon ;)

      Usuń
  21. I w zestawie jest zawsze 5 kart, w tym jedna z tych cenniejszych, złota lub diamentowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3x brązowa, 1 srebrna, 1 złota lub diamentowa. ;)

      Usuń
    2. Może byc 3 brązowe 2 srebrne miałam kilka razy

      Usuń
    3. Ja dostałam dwie srebrne jako rzadkie, to chyba jakieś kpiny jak za kupon to powinny być chociaż 1 karta porządna!

      Usuń
  22. Zastanawiam się, z jakiego tłumacza korzysta Owlient, skoro oryginalnie koń to Fajna Marchewka, a na polskim serwerze znalazła się nagle Luzacka Pomarańcz. Ba, nawet z błędem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie ciekawi czemu zmienili nazwy boskich na angielskie... Czy jeśli zbiorę całą kolekcje, to później nadal będą pojawiać się karty z tej kolekcji w tych do zdrapania?

    OdpowiedzUsuń