Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, kwietnia 1

Śmieszne Howrse :P

Witajcie  Hejka (dziś tak niecodziennie :P ). Pamiętacie co dziś za dzień? Tak! 1 kwietnia.
Tego dnia w 1241r. odbył się pierwszy najazd mongolski na Polskę, w 1950r. założono Świętokrzyski P.N.
Ale to nie wszystko. Dziś jest także Prima Aprilis!

W związku z tym przygotowałem dla Was pokaz ponad 30 screenów z naszego kochanego Howrse.
Czy śmieszne? Oceńcie sami! Szukajcie w nich przede wszystkim szeroko rozumianego absurdu :)
Pokaz slajdów możecie zobaczyć na dole pod postami. Będzie on widoczny tylko kilka dni.


Na koniec dla ścisłości:
  1. Moje źródła to ogółem internet. Screenów szukałem na  blogach, forach, stronach www, a także na Howrse.pl
  2. Jeśli jesteś autorem petycji/wiadomości na forum możesz wysłać do mnie wiadomość z prośbą o usunięcie screena. Musisz mieć jednak niepodważalny dowód na to, że jesteś tym autorem.

Mnóstwa kawałów! 
Życzy Adencjo

24 komentarze:

  1. Fajne ;) /kira.kira

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha uśmiałam się z niektórych świetne :D
    ~ Spanielcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, bardzo fajne slajdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie rozumiem, gdzie te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dla wszystkich - pod postami ;) Zjedźcie na dół, dopóki nie zobaczycie pierwszego screena (z kotkiem) :)

      Usuń
  5. hahaha po niektórych padałam ze śmiechu xD niektóre widziałam podczas spamu na forum trochę temu xD np. siko - koń lub to z sedesem xD

    Nie chce mi się wytężać wzroku na frugusia - przepisze ktoś? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha Dobre xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwaliło mnie:
    - "Kupię klacz Grani za 60 tyś equus"
    - Podałam mu hasło a on nie dał prezentów czy zapomniał?
    - Gdzie jest napisane jaki mam login
    - Słyszałam, że Ow ma multikonto
    - "Słyszałam, że mnie obgadujesz"
    - Jak nakarmić konia
    Hahaa leżę i nie wstaje <3 Super <3
    ~ Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to rozbawiło xD
      I ten ''Promień Sedesa''

      ~kasiasonia~

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł, rozbawiło mnie, gratulacje dla moderatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie te screeny? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się nie wyświetla. 😢 Smutasiek

    ~Konisie112

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie nie wyswietla

      Usuń
    2. Może nie macie jakiejś wtyczki :/ Wyślijcie mi screeny jaki macie obraz - napisane jest, że błąd, czy coś innego.

      Usuń
  11. Hm. Ogolnie większość petycji jest stworzonych przez graczy chcących wyśmiać petycje np. o boskie knie co 50 dni. To z sedesem, obsraiuszem, banany z ro, piwoszem, Hanką, ... Ale frugo to kradzież praw autorskich-moj pies też jest Frugo ;)
    Hm, karmienie konia-spoko ;) Wadomość też...

    OdpowiedzUsuń
  12. Moderator-czemu nie? Z tym oginem rąbnęłam gową o dywan xD Multikonto Ow, Szczęśliwa 10...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre po prostu mega :'D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widze żadnych screenów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to spóźniony Prima Aprilis :P
      Jak nie to jedź w dół aż do zobaczysz blogowy czat. screeny są na północny-wschód :)




      Usuń
  15. emm śmieszne i to bardzo a komentarz po czasie też śmieszny

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw Afrodyty, Mięsny Jeż, banany w RO, basen, biblioteka do boksów, Snow za 2 dzień stażu i to z tym "czy on zapomniał" mnie rozwaliły.

    OdpowiedzUsuń