Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, marca 9

Wielkie Wyzwanie powróciło!

Witajcie.
Wielkie Wyzwanie zagościło dziś na polskim serwerze. Tym razem mamy do zebrania 1 050 000 podków. Oprócz tego mamy możliwość wygrania nowego boskiego konia - Izydy.

Czym jest Izyda?
Izyda jest boską klaczą płodności, stworzoną przez graczy, którzy wzięli z nami udział w World Equestrian Games 2014.

Dzięki Izyda, gdy pokryjesz klacz i jest to pierwsze pokrycie pierwszego dnia miesiąca, klacz może urodzić od 3 do 5 identycznych źrebaków.
Ten efekt nie sumuje się w przypadku posiadania kilku Izyda.
Ta klacz nie może zostać sprzedana.

Cieszycie się z powrotu Wielkiego Wyzwania?
Chcecie zdobyć nowego wierzchowca? 
Co o tym sądzicie? 
nadis

52 komentarze:

  1. Taki fajny bonus musi oczywiscie byc w WT :-\

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma WW

    OdpowiedzUsuń
  3. DLACZEGO ZNOWU TO WIELKIE WYZWANIE. Jest już na serio nudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Wyzwanie- powrót koszmaru xD

      Usuń
  4. http://i.imgur.com/kMmCtSd.png
    Jestem dumna, nawet chciało mi się znak wodny zrobić. :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta klaczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość opanowuje mnie.... A na serio to extra :D Tylko że na 99% nie bd mieć Izydy...

    kasiasonia

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie wiecie, czy ta klacz będzie mogła się rozmnażać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mitologii egipskiej Izyda poślubił Ozyrysa (który był jednocześnie jej bratem..,) i urodziła Horusa. Była też przyrodnią matką Anubisa (syna Ozyrysa i Neftydy która była żoną Setha - zabójcy Ozyrysa) Sądzę, że będzie to zachowane na Howrse.

      Usuń
    2. Pisze, że może być pokryta. Może przeczytasz jeszcze raz?

      Usuń
    3. Klacz nie może się rozmnażać.
      Oto dowód: http://scr.hu/5ndi/qo5o2

      Usuń
    4. Właśnie że może. W jej opisie jest to. Na howrse też tak pisze.
      Oto dowód: http://vlep.pl/6bcyl7.jpg

      Usuń
    5. Patu, przeczytaj opis jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.
      W tekscie nie ma słowa o tym, że Izyda może się rozmnażać. Tu chodzi o to, że dzięki Izydzie, pierwsza zapłodniona klacz w miesiącu urodzi od 3 do 5 źrebów.

      Usuń
    6. Patu nia, złotko, "na howrse pisze", że pierwsze pokrycie klaczy, nie Izydy daje 3 do 5-ciu źrebaków. Zwykłej klaczy. I proszę, przestań używać "tam pisze", bo oczy bolą, szczególnie jeśli już ktoś ci na to uwagę zwrócił...

      Usuń
    7. No to bardzo przepraszam, jeśli się pomyliłam. Wywnioskowałam z tego jeśli pisze, że daje od 3 do 5 źrebaków, to może się rozmnażać.

      Usuń
  8. "Pisze, że może być pokryta. Może przeczytasz jeszcze raz?"

    Jest napisane :3 a To, co jest w opisie konia nie zawsze jest zgodne z rzeczywistością. Jak dotąd chyba każda klacz na howrse mogła się rozmnażać, tę opcję mogą wprowadzić później.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzydki ten koń ;/
    ~ Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta promocja jest super! Ja kocham każdą promocję na howrse! I nie wybrzydzam jak niektórzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mi się podoba ?
    Mam dosyć, paranoja totalna !
    Ileż można ?
    Może jeszcze niech stanie się to obowiązkowe !?
    Proszę bardzo, zbierajcie dalej, beze mnie.
    ~ Littuś von LittleHorse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się. Jak zawsze, nic nie wygram, wyzwania są beznadziejne, więc tylko tracę.

      Usuń
    2. Tsa, kiedy nie ma WW to narzekacie, że nie ma, a kiedy już jest - zaczynacie gadać, że jest nudne.
      Brawo, brawo.

      Usuń
    3. Nie zbieracie podków i tym bardziej przyczyniacie się do przedłużania się WW. ;) Ja też go nienawidzę, ale chcę loterię więc cierpliwie zbieram i dokładam swoje 5 groszy. Na pewno jest wam miło, kiedy wygrywacie coś fajnego w loterii, ale dopóki my uzbieramy, to...

      Usuń
    4. Wydaje mi się,że Ci co biorą udział przyczyniają się do kontynuowania tego WW przez Administrację. Jakbyśmy zrobili bunt i przestalibyśmy zbierać myślę że zwrócilibyśmy na siebie uwagę

      Usuń
    5. Przestać zbierać podkowy ?
      O lol
      Never

      Usuń
    6. Tak! Zróbmy rewolucję na hfrsach! Napiszmy milion petycji, zmieńmy swoje avatary! W kupie siła! Wolność, równość, braterstwo!

      Usuń
    7. Ja już od 2 przestałam się interesować i mam to gdzieś. Bunt? A to by było nawet dobre. Zakładasz fałszywe konto i piszesz w godzinach ruchu na forum ten komunikat i usuwasz konto.

      Usuń
    8. Łukasz jak chcesz to zbieraj jak sprawia Ci to frajdę, dla mnie jest to nudne i beznadziejne. 3 Anonimie, ja nie gram ani w WW ani w loterię bo mam po 40 losów a szajs wychodzi, także nie jest mi z tego powodu miło a raczej obojętnie. Anonimie ostatni godziny ruchu na forum tzn? Może i głupie pytanie, ale nie siedzę na forum i nie wiem a chętnie bym to napisała :)

      Usuń
    9. Spokojnie, to tylko moje zdanie, panie anonimie drugi od góry. :]
      Mnie nigdy nie cieszyło WW i nigdy nie darłam się, że chcę WW. ;)
      Bunt ?
      Bez przesady, co za dużo to niezdrowo. :3
      Ja się przestaję udzielać, jak komuś WW pasuje, to śmiało zbierać.
      Tak, macie rację, że przedłużamy WW niezbieraniem podków, ale w kółko to robić, to się w końcu znudzi. :]
      ~ Littuś von LittleHorse

      Usuń
  12. Czemu jest tak mało sposobów żeby ją zdobyć?��

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się już nie chcę zbierać tych podków... Ale Izyda jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to chętnie przyjmę niepotrzebne rzeczy.
      ~ Disco panda

      Usuń
    2. Co masz na myśli "Chętnie przyjmę niepotrzebne rzeczy"???!!! Nie powiedziałam, że kończe grę, że oddaje żeczy za darmo...

      Usuń
  14. Mi również. Mimo że jestem 4lata w grze przez Wielkie Wyzwanie i nowe zmiany gra zrobiła się nudna i bez sensu. Także kończę grać i planuje sprzedać konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według prawa Howrse, nie możesz sprzedać swojego konta. Możesz je tylko oddać.

      Usuń
    2. >do anonima w komentarzu<
      A co kogo obchodzi prawo hołrs, skoro kończy grę?

      Usuń
    3. Jakby co to jestem chętne na sprzedaż koni za grosze
      /Pufinka

      Usuń
    4. Kiedyś znajoma kupiła wypasione konto na portalu aukcyjnym. Kupiła, były właściciel dał passy, zmieniła hasło i od tamtej pory gra na takim koncie, Howrse nie wie bo i jak,dla nich konto zostało oddane innemu użytkownikowi. Pufinka warto wiedzieć, jednak wolałabym sprzedać całość bo niektórych bościaków nie da się sprzedać a szkoda kasować konto razem z nimi+ dobry ośrodek

      Usuń
    5. Boskie *-* Chętnie :D Ale ile by to mnie kosztowało?...
      /Pufinka

      Usuń
  15. Tak jak myślałam, koń nie dość że brzydki, to jeszcze mało użyteczny. Ciekawe czy przy klaczy z UH dałaby 5 jednorożców, ale obstawiam że nie ma tak dobrze, w ogóle ciekawe jak liczy bliźniaki, 10 źrebaków da?

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zahaczę o inny temat: zauważyliście, jak STRASZNIE podrożały konie na kupon? O 60%! Nie tak dawno można było staruszka kupić poniżej 100 tysięcy, a teraz chodzą po 150 - 160... ktoś wie, jaka moze być przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest większe zapotrzebowanie na kupony.

      Usuń
    2. Im większy popyt, tym droższe... nie wiem, czemu tak się teraz na nie rzucili. Nikomu się nie chce co miesiąc hodować 10 staruszków, więc kupują... a im mniej takich koni, tym większe ceny

      Usuń
    3. Też to zauważyłam i mnie to przeraża D: Był kiedyś czas, że konia na kupon można było kupić nawet za 75 tys, jeśli miało się szczęście - a teraz...?

      Usuń
    4. Ja czatuję na sprzedażach. Rano bardzo często trafiają mi się konie kuponowe. ;)

      Usuń
  17. Ostatnio administracja ma wszystkich graczy głęboko w.... tyłku. Nie ukrywajmy, 3/4 społeczności ma już dość WW, ale oni nic z tym nie robią. No nie wiem, może i się nie znam, ale czy nie mieli by oni większego zysku na zwykłych promocjach? Nie mogło tak zostać? To jest nudziarstwo to samo w kółko i w kółko.. gdyby chociaż boskie w WW były na poziomie KS albo wiatrów... Naprawdę, administracja powinna od czasu do czasu poczytać komentarze na forum.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą w 100%. Pytając ich na Kontakcie, twierdzą że graczom nie mogą udzielać takich informacji oraz,że o każdej promocji dowiemy się na forum.
    Belladona333

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja nie rozumiem tych co tak marudzą na WW, nie podoba wam się to nie bierzcie w tym udziału, proste. A kto chce to ma okazję zdobyć wartościowe przedmioty z CR. Gdyby nie było WW to nie byłoby też regularnych loterii, a więc nie byłoby możliwości wygrania kilku przedmiotów, bez większego wysiłku. Zamiast się cieszyć, że w ogóle jakieś promocje dają to wszyscy jeszcze marudzą. Lepiej nie będzie, Owlient ma zapewne coraz mniej gotówki, ludziom nie chce się w to już grać, bo ileż można hodować wirtualne konie. I tak howrse prędzej czy później padnie, takie gry nie mają świetlanej przyszłości, biorąc pod uwagę rozwój branży gier.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam lubię ww, zawsze wpadnie omka, czy wt, a w loterii jakieś crki, eq czy pd.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy nic nie wpada poza jakimiś badziewiami typu siodła i innymi niszowymi rzeczami z CR, tak też przestałam się w to bawić skoro dają coraz gorsze nagrody

      Usuń
  21. Ja z WW korzystać nie będę, wyzwania, cały czas te same - beznadziejne. Na Howrse gram od czerwca 2014, niby nie długo, ale WW może się znudzić. Natomiast w loterii udział biorę zawsze - coś ciekawego zazwyczaj wygrywam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi tam zawsze trafiają się super rzeczy w loterii, ale i tak mam tego dość... Mam wrażenie, że ta gra stała się już bez sensu... Gram w to tylko, by gadać z fajnymi osobami, i jeszcze zajmować się tymi końmi, które mi pozostały.

    OdpowiedzUsuń