Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 13

Prawda czy fałsz?

Witajcie.
Prezentuję następny post z serii Prawda czy fałsz. Zdecydowaliście w komentarzach pod poprzednim postem, aby seria była kontynuowana przeze mnie. Wymienię dzisiaj następne dwa mity. Z góry dziękuję shaitan za podesłanie aż trzynastu mitów!

1. Gdy da się Krew Meduzy koniowi z 5-tym Żywiołem, nic się nie stanie/koń straci żywiołową maść.
FAŁSZ!
Koń otrzyma skrzydła. Nie straci swej maści czy nie dostanie skrzydeł.




 2. Nie można podawać loginów na forum.
FAŁSZ!
Oczywiście, że można, jeśli nie oczerniasz, nie obrażasz gracza i nie reklamujesz gracza. Jeśli się do niego zwracasz - możesz.

Co sądzicie o mitach?
nadis

13 komentarzy:

  1. A gdzie pozostałe 11?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym poście są dwa mity. Pozostałe pojawią się w innych postach z tej serii. :)

      Usuń
  2. Opowiecie coś o Archimedesie? Jakieś spoilery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Archimedesie było już tu:
      http://i-love-howrse.blogspot.com/p/konie-specjalne.html

      Usuń
  3. A gdzie następne 11?
    /kira.kira

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog... upada.
    Posty są krótkie i... niezbyt ciekawe, przykro mi.
    Brakuje już po prostu pomysłów.
    Rozumiem, nie jesteście robotami, ale no 1 post na np. 4 dni, to nie tak dużo (zwłaszcza, że są krótkie). Macie życie, naukę, rozumiem, ale jak nie wyrabiacie, to poszukajcie kogoś jeszcze do załogi. Kogoś, kto ma więcej wolnego czasu. 2 posty w tygodniu to nie tak dużo?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jeszcze co do samych postów, to... przyznam szczerze, że z tego bloga czytam tylko spoiley lub poradniki graficzne. Np. ten post: skoro shaitan podała 13 mitów to mogłaś dać z chociaż 4.

    ~ to tylko moje zdanie, nie musicie go uszanować, ale... pomyślcie nad tym, że blog powoli, pomalutku upada, aż w końcu przestanie istnieć

    ~Anonim


    PS. Nie, bycie anonimem to nie rodzaj tchórzostwa, po prostu nie chcę, by moja skrzynka na poczcie była zawalona wiadomościami, jak to ja zła i niedobra. Nie muszę się podpisywać nickiem, mam prawo być anonimowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego wszyscy piszą PS. Lub PS: ? PS piszemy bez żadnych kropek, nauczcie się ;-;

      Usuń
    2. Mam takie same zdanie na ten temat, chciałam nawet się dzisiaj wypowiedzieć, ale mnie uprzedziłaś. Podpisuje się pod tym, mam nadzieję, że się nie obrazisz c;
      ~ Koniaraaaa

      Usuń
  5. Mam mita. ^^
    Mogłabyś napisać o tym:
    Koń " Bubble " ma ŁA i kolorowy napis. Gdy dodamy na końcu kropkę, napis nadal będzie kolorowy.
    Prawda czy Fałsz ?
    ~ Litt [LittleHorse]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mozecie pisac wiecej i szybciej nowe posty

    OdpowiedzUsuń