Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, maja 5

Chwila przerwy, praca i radosna nowina

Witajcie.

Na samym wstępie chciałbym przeprosić was za obecną sytuację na blogu. W zasadzie przeprosiny to temat przewodni tego posta. Żaden z redaktorów nic nie pisze, nie organizuje. Pewnie domyślacie się, że to okres przejściowy. Już niedługo wszystko powróci do ładu.
Nasza nieobecność jest związana ze sprawami osobistymi. Każdy z nas aktualnie przez coś przechodzi (jak nie obowiązki, to brak weny czy włącza się leń :P). Rzecz jasna ogarniemy siebie, potem bloga, a jeszcze później Howrse ABC. Wydaje się, że o tej zakładce zapomnieli zarówno Bóg, jak i ludzie, ale nie!
Chcemy, abyście pomogli nam się zorganizować. Dlatego wkrótce ruszy nabór. Potrzebujemy kilku graczy do pomocy, podejrzewamy 2-3 osoby. Dużo nowego raczej nie wniesiemy, więc podczas przygotowań spoglądajcie na formularze z poprzednich rekrutacji. Liczymy na was (na siebie zresztą też)...

dudek7894

17 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę. Choć ja się pewnie nie zgłoszę, bo mam tyle lat, ile mam, rodzice, szlabany itp...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że będzie nabór - spróbuje się dostać
    ja nie mam za złe, że nie pisaliście, sama miałam bloga i czasem przez 2 tygodnie nic nie wstawiłam, brak weny mnie wykończył na długi czas :/ ale brakuje mi potrzeby zadbania o coś :)
    czekam na nowe posty :D
    ~Pati061101

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie trzeba sie zgłosić w sprawie naboru?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym pisała blog ale pisałam by o nowościach które są już na howrse ale mogłam by organizować konkursy FranczeskaPl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać nowych redaktorów! Może sama się zgłosze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można się zgłaszać?
    A co tam. Może się uda XD
    ~Hanialol05

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm zacznijcie od shire. Już gdzieś w komentarzach wstawilam linki.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam inne pytanko do kogo się zgłosić z reklamą w kolumnie bocznej ?

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie bedzie mozna sie zglaszac?
    ~ tophorse

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zgłoszę się do rekrutacji. Jeśli będzie coś więcej wiadomo poinformujcie mnie na howrse.
    ~WwwW

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmnm, mam już post. Ale nie wiem, czy taki bardzo kontaktowy styl pisania pasuje do tego bloga. I tak się zgłoszę.

    >Zillo

    OdpowiedzUsuń
  13. Devoted Indigo - http://i1228.photobucket.com/albums/ee447/neferka1/edit%20indigo_zpsswmvnc0i.png
    :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak można się zapisać, bo bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie: jakich znacie dobrych i w miarę tanich grafików?

    OdpowiedzUsuń