Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 8

[Spoiler] Podwodne Wykopaliska!

Witajcie.
Po Labiryntach prawdopodobnie zagoszczą Podwodne Wykopaliska! Promocja polega na tym samym co Przeklęte Piaski. Będzie możliwość wygrania Devoted Indigo oraz nowa rasa konia - koń kanadyjski!

Jak przeprowadzić wykopaliska?
- Wybierz miejsce, w którym chcesz kopać
- Dowiedz się, co jest ukryte
- Poczekaj na nowe wykopalisko
- Wymieniaj swój sprzęt na bardziej wydajny.
- / ! \ Uwaga na pułapki!

Nagrody:




Czym jest Devoted Indigo?
Devoted Indigo jest jednym z koni tęczy.

Zapewnia Ci jeden diament co sobotę (po dziennej aktualizacji),
zakładając, że logowałeś się co najmniej raz w ciągu 3 poprzednich dni. 

Gra: 1x diament w każdą sobotę
VIP: dwa razy mniejsze zużycie energii w zawodach ujeżdżenie lub trail class w soboty.





 







 


Nowa rasa, koń kanadyjski. Niestety, ale graficy się nie postarali. Ten wierzchowiec ma taką samą grafikę jak koń luzytański czy andaluzyjski.











Co o tym sądzicie?
Lubicie tę promocję?
Scathach

35 komentarzy:

  1. Podwodne wykopaliska... Mnie tam się bardzo podoba(przynajmniej z nazwy i obrazku co wstawiliście) Devotet Indigo nie był taki, jaki myślałam że będzie. Co nie oznacza, że i tak nie jest fajny:P Koń Kanadyjski mnie zawiódł. Musiał mieć ten sam wygląd co andaluz i lipican, co? No, przynajmniej będzie promocja... Mam nadzieje, że nadejdzie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy wyniki o fk?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne , nowe konie na howrse . Mam nadzieje że będą .

    OdpowiedzUsuń
  4. Indigo ma złamaną tylną nogę :o Grafika w ogóle mi się nie podoba, anatomia leży...
    Wykopaliska mogą być ;)

    Pozdro,
    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  5. indygo- ładny. taka fioletowo- różowa perełka fajne pasemko na ogonie ^^
    Za to łeb i grzywa (zwłaszcza ta grzywka na czole) jakoś mi... nie pasują :/

    Nowy koń - kolejna powtórna grafika.... eh....
    Dobrze że nadrabiają cobami i shire bo uwielbiam konie ze szczotkami xD

    OdpowiedzUsuń
  6. http://nsa37.casimages.com/img/2015/05/07//150507075020149370.jpg

    nie mam czasu na tłumaczenie, ale to na pewno będzie jakieś ułatwienie do gry... już mi się nie podoba...


    P.S. podobno mają wejść Hafingery

    OdpowiedzUsuń
  7. CO TO ZA BRZYDAL? ;o
    A liczyłam, że piękna grafika promocji=piękny boski :<

    ~Olcia344

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie kiedy będą Shire?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy boski jest brzydki :/ Myślałam właśnie, że fiolet będzie najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już trzecia taka sama maść...Nie postarali się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem trochę zawiedziona nową rasą... Boskim zresztą też :/

    ~Maybe

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, fajny pomysł na promocję ale oczywiście skończy się na jednym - wydaj prawdziwe pieniądze, a będziesz miał piksela ;_;

    OdpowiedzUsuń
  13. Boszczak ładny, tylko ta grzywa.... NOŁ KOMENT. Tylko mi się kojarzy z conemarą?

    Kanadyjski... Konkurencja dla QH, jak dogonią pg. I to spora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny ten boski. Chciałambym go mieć

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten Indygo jest paskudny.
    - Lothi

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiadomo kiedy będzie ta promocja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzydki ten nowy boski. A graficy mogliby być bardziej oryginalni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o nowego konia to się zgodzę z Scathach, a ogółem wykopaliska powinny być fajne. Najbardziej podobają mi się nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No wreszcie jakiś śliczny boski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że grafikom się nie chciało :/
    Kiedy wyniki konkursu na wiersz o fortunie krezusa?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto chce hodować ze mną Kanadyjskie?
    Pisać do możewreszciesięuda
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest jednak irytujące, że grafika konia jest ciągle taka sama :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy tylko mi się wydaje, że ten Devoted Indigo wygląda jak kucyk z MLP? xD http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2012/164/5/a/profile_twilight_sparkle_by_evilturnover-d53ba22.png

    OdpowiedzUsuń
  24. Nwm. na ile jest to prawdą, ale jutro (11.05) będzie kwiatowa bitwa ☺
    Ja nie lubię promocji z ufo. Jak się nie siedzi 30/24 h 10/7 dni w tygodniu to więcej niż 4 nigdy nie dostaję. raz dziennie, a czasem i wcale.
    Heh, a jak nie jest z wysyłaniem do kogoś tylko np.
    Są CR w UFO i jakieś w ogóle lepsze rzeczy (np. jak były gwiazdki lub baloniki) to ja zawsze miałam.....
    Tam tam tam......
    Uwaga, szczenka opadnie.....
    bo nie ma nic lepszego niż......
    Jabłko!!!!!
    ale nie takie złote!
    nie! nie!
    Przecież obdarowywać graczy takimi śmieciami, to wstyd!
    złotego przecież nie zjesz...
    Nie?
    Ale takie....
    Krwiiisto...
    krwisto czerwone.
    To normalnie...
    Energia na cały poranek!

    Ale jak już kiedyś na forum powiedziałam, do osoby która tak jak ja, dostała tylko 5 zwykłych jabłek:
    ,,cieszmy się. Cieszmy się że w UFO nie latają łajna.... bo w tedy nawet jabłka byśmy niedostali...."
    i jak brzmiały słowa pewnej piosenki
    ,,cieszmy się z małych rzeczy bo w nich wspulne szczęście zapisane jest"
    heh
    Takie już są UFA....

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten z tęczy jest piękny, ale kanadyjski - po prostu kolejny koń :/

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy wyniki na FK?

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcieliście przywrócić bloga do życia, minęły 4 dni od dodania newsa, a wy nawet nie opublikowaliście komentarzy innych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podoba mi się Indygo, żarówiasty kolor i za duża, brzydka głowa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fiolet piękny... Ale zawiodła mnie nowa rasa. Żal mi tego Howrse. Kiedyś było lepiej...

    ~Cheyenne

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę mieć tego Indigo. On jest cudny i w dodatku fioletowy! <3 Niestety nie podobają mi się nowe promocje :(. Oby ten koń był też w WT, bo do tego mam szczęście xD.

    OdpowiedzUsuń
  31. ...Dlaczego komentarze się nie wyświetlaja?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ech, kanadyjski ma podobne geny do trakenów - wytrzymałość, galop, skoki. Przez co jest beznadziejny we wszystkim xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Howrse mnie zawiodło od strony graficznej :(
    Chyba każdy wie o co chodzi. Fioletowy koń przypominający Tłajlajt Sparkle (piszę tak, bo nie wiem jak powinno być poprawnie xd ) z za dużą głową i gumową nogą... No i andaluzy, luzytany, lipicany a teraz kanadyjczyki. Serio howrse? Serio?! Czy tylko ja myślę, że nasi graficy-gracze lepiej by to zrobili od tych zawodowych??? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  34. Nowy boski jest okej.A z tą rasą nową..
    . Jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten boski jest... taki, że aż głowa boli od widoku takiego brzydactwa.

    OdpowiedzUsuń