Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, czerwca 24

Dodatkowe sposoby zarabiania equus i powitanie

Witajcie!
Nazywam się Agnieszka (agulek.com) i w ostatnim naborze dostałam się do tego bloga. Możecie mi wierzyć albo nie, ale na howrse mam zaledwie 32 dni stażu! Oczywiście grałam w tą grę już wcześniej, ale nie będę opowiadać wam mojej historii, bo nie miałoby to większego sensu. Wystartowałam do tego naboru z myślą nic nie tracę. Byłam pewna, że redaktorzy nawet nie wezmą mnie pod uwagę ze względu na mój staż, ranking, ilość koni i brak znajomości języków obcych.Oczywiście znam podstawy angielskiego, bo tego wymaga od nas szkoła, ale nie będę przyznawała się do czegoś, czego nie umiem, a zarazem nie rozumiem na 100%. Ale udało się! Jestem ogromnie wdzięczna ludziom, którzy mi zaufali :) Mam nadzieję, że zostanę z wami na długo i nie przy nudzę was moimi postami. 
Może już skończę te "powitanie" :) W dzisiejszym poście, oprócz tego mojego przywitania, chciałabym przybliżyć dla was temat zarabiania equus na howrse. Jak pewnie wiecie najłatwiej, a zarazem najszybciej można zdobyć equus wymieniając kupony na "pieniądze", ale co zrobić jeśli takowych kuponów nie posiadamy albo chcemy je wydać na coś innego? 

1. Pierwszą podstawową sprawą jest zastanowienie się ile czasu możemy poświęcić na grę. Jeśli jesteśmy w stanie siedzieć przed komputerem, tabletem lub telefonem kilka godzin i mamy min.30 dni stażu lub posiadamy klucz biznesowy to sprawa jest prosta - handlujmy końmi! Na początku musimy zapoznać się ze sprzedażami. Dowiedzieć się po ile chodzą konie. Nie ważne czy zobaczycie konia ze ZJ czy bez, w wieku 2 miesięcy czy 20 lat, jeśli jest poniżej 1000equus od razu kupujcie, nie zastanawiajcie się, ponieważ ktoś może was wyprzedzić! Wiem, że może się to dla was wydać dziwne, że ktoś sprzedaje konie ze ZJ po 500equus, ale tak jest naprawdę. 

Widzę klacz ze ZJ na sprzedażach bezpośrednich za 500equus. Udaje mi się ją kupić. Co dalej zrobić? Za ile mam ją sprzedać? Najprościej po prostu zorientować się po ile chodzą konie tej rasy, z podobnymi UM i podobnym PG, ale skoro tych koni nie kupiono to znaczy, że cena jest ciut za wysoka...Oczywiście istnieje specjalny wątek do tego przeznaczony na wydarzeniach, ale zazwyczaj dosyć długo trzeba czekać na odpowiedź. Pokażę wam teraz kilka cenników opracowanych przeze mnie. 

PAMIĘTAJCIE: Zawsze przy sprzedaży obojętnie jakiego konia bierzcie pod uwagę PG, UM, CR, maść i rasę konia! 


Cennik UM: 
100 UM - 1500 equus
200 UM - 2000 equus
300 UM - 2500 equus
400 UM - 3000equus
500 UM - 4000 equus
600 UM - 5000 equus 
700 UM - 6000 equus
800 UM - 8000 equus
900 UM - 10 000 equus
1000 UM - 13 000 equus

Cennik PG:
350 PG - 1399 equus 
400 PG - 1399 equus
500 PG - 1499 equus
600 PG - 1599 equus
700 PG - 1599 equus
800 PG - 1899 equus
900 PG - 2200 equus
1000 PG - 3000 equus

Odnośnie CR:
ZJ - min. 35000tyś. equus 
5-ty żywioł - min. 250000tyś. equus

Jednorożce:
ogier - ok. 15-20tyś. equus
klacz - ok. 20-30tyś. equus

Po wystawieniu konia sprawdzajcie na której stronie sprzedaży się znajduję. Jeśli zszedł z pierwszej, drugiej obniżcie cenę o 500 equus. 

A teraz wróćmy do naszego przykładu. Klacz, którą kupiłam miała ZJ, ale miała też dosyć wysokie PG i UM. Jej PG wynosiło 1500, a UM aż 2000. Była też jednorożcem. Taki konik będzie warty min. 100 000tyś. equus. W ten sposób zarobiłam około 99 500tyś. equus w zaledwie kilka minut. 
Niestety może zdarzyć się tak, że choćbyśmy siedzieli na sprzedażach cały dzień i całą noc nie zobaczymy albo nie kupimy takiego konia. Wtedy kupujmy zwykłe konie w cenie poniżej 1000-1500equus. Zarobimy co prawda o wiele mniej, ale jednak coś :).Warto też zaglądać na aukcje.Jeśli macie pytania odnośnie wyceny konia możecie napisać do mnie na GG lub howrse :) 

2. Drugim sposobem na zarobienie equus jest OJ. Jak pewnie wiecie jakiś czas temu pojawiły się nowe funkcję w ośrodkach jeździeckich. Fundusze zostały połączone, dodano także warsztaty. Dzięki temu bardzo łatwo można zarobić spore ilości equus. Na ten temat pojawi się też osobny post, ponieważ w warsztatach można dużo zarobić, ale również dużo stracić. 
Podsumowując, najwięcej equus zarobimy na handlu końmi i wymianie kuponów, ale to pierwsze wymaga dużo czasu, a na to drugie niektórych nie stać. Jeśli nie mamy ani czasu, ani kuponów możemy rozpocząć różnego rodzaju produkcję w warsztatach lub uprawy na łąkach. Istnieją też inne sposoby zarabiania equus, ale ja przybliżyłam wam tylko te, na których rzeczywiście coś zarobicie.

Mam nadzieję, że zostanę z wami na długo :)
agulek.com

9 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie, ale dzis widzialam ze najtansze konie na sprzedazach byly po 2500 eq, zj po 55 tys... cennik sie zmienia, wiec mysle, ze zamiast tego powinnas dac kilka screenow jak wycenic konia... ale nie jest zle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się stworzyć cennika takiego, który będzie aktualny z dnia na dzień. Wiem, że konie po tyle chodzą, ale nie wiem czy zauważyłaś, że został on stworzony dla osób, które chcą szybko sprzedać konie ::)

      Usuń
  2. Bardzo przydatny poradnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, ok ale jest o wiele więcej sposobów i mogłaś trochę lepiej przemyśleć ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod słowami Love Muffin - Wszystko fajnie, ale cennik się cały czas zmienia C:
    Madazik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie da się stworzyć cennika, który będzie aktualny każdego dnia, ponieważ UM koni ciągle rosną, a co za tym idzie, również PG.

      Usuń
  5. Bardzo dobry post - poradnik. Należy jednak nadmienić, że ceny koni będą się zmieniać adekwatnie do wzrostu UM najlepszych koni w grze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ceny koni zmieniają się z dnia na dzień. Z tego też względu nie można stworzyć cennika, który będzie aktualny każdego dnia.

      Usuń
  6. Podoba mi się pomysł na post. Wielu nie doświadczonych graczy na pewno skorzysta, jednak ci co grają dłużej wiedzą, że jest parę drobnych błędów. Ja dzisiaj patrzyłam na jednorożce na sprzedażach bezpośrednich. I co? 40000eq to była za klacz cena minimalna. Poza tym nie każdy chcę mieć ośrodek jeździecki. Oczywiście, można przechytrzyć wszystkich i mieć ośrodek nie dla koni, ale dla equus. Z kuponami jest podobnie. Młodsi gracze (np 9-10 lat) nie będą wydawać rzeczywistych pieniędzy na jakieś pixele na komputerze. Ogółem mówiąc bardzo fajny pomysł, jednak trzeba go trochę dopracować. Przepraszam, że się tak rozpisałam, ale chciałam wszystko zawrzeć w jednym komentarzu.
    Na howrse- LP4eva

    OdpowiedzUsuń