Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, czerwca 30

Wielki przegląd przedmiotów z CR! - Łzy Afrodyty



Autor - Siranes
Witajcie. Ostatnio były końskie ciekawostki, więc teraz czas na Wielki Przegląd przedmiotów z CR. Nie często dla Was teraz piszę, ale jest to spowodowane (uwaga, tym razem nie życiem osobistym :p ) niespodzianką, którą dla Was szykuję. Ale ciiiii.... to ma być... no niespodzianka.

Dzięki wielkie za niezwykły odzew w sprawie mini-konkursu. Choć nagroda była beznadziejna (no bo komu potrzebne FK), to dostałem od Was najwięcej wierszyków, odkąd prowadzę serię. Wszystkie te osoby mogą już brać udział w konkursach o bardziej wartościowych nagrodach. Z ponad 20 osób wybrałem jednak 2 najlepsze.

...................................................................................................................................................

.:Kamiza:.
Krezusie, Krezusie, Krezusie, czy bogactw było ci mało?
Krezusie, Krezusie, Krezusie, co ciebie opętało?
Na Persję z mieczem w dłoni się rzuciłeś.
O co chodziło? Ta świetlaną przyszłość zobaczyłeś?
Chciałeś, żeby mówiono o tobie: ,, To ten co zdobył dwa kraje"?
I co? I lipa, bo bitwa nic nie daje.
Już ogień trawi domy, wojsko się wycofuje,
ludność pali całuny, poległych opłakuje.
Fortuna i bogactwo zniknęły, kraje się wyludniają
i już masz nauczkę, że ,, Pieniądze szczęścia nie dają"
...................................................................................................................................................
strzała10
Krezus niezbyt mądry był,
Podbić chciał Persję,
Wielkie wojsko go zmiażdżyło,
Prawie wpadł w depresję.
W ogień chciał się rzucić,
Lecz mu coś nie wyszło,
Doradcą króla został więc,
Fortuny pilnować mu przyszło.
I chodź chciał sam nią rządzić,
Bogactwo go kusiło,
Niestety go zamordowali,
I tyle z tego było.

Gratuluję! Po nagrody (FK i Equus) zgłoście się do mnie na Howrse
...................................................................................................................................................
 Prz
Łzy Afrodyty
Łzy afrodytyNazwa: Łzy Afrodyty
Skrót: ŁA
Dostępne na CR: Tak
Cena:
1 kupon
Średnia cena na wymianach: ok. 100 tyś. za sztukę
Kategoria: Reprodukcja
Zastosowanie: Zwiększa wrodzone UM o 50% (np.: z 40UM na 60UM)
Opis na Howrse:
Łzy Afrodyty zapewnią następnemu źrebakowi Twojej klaczy zwiększenie wrodzonych umiejętności o 50%. Wybierz klacz ostrożnie, gdyż wrodzone umiejętności pochodzą od rodziców.
W połączeniu z Różdżką Płodności, Łzy Afrodyty będą miały wpływ na dwa kolejne źrebaki, które urodzi dana klacz.
Inne: Dostępny był Przywilej Afrodyty (ŁA za darmo przez 30 dni)
W mitologii: Przybliżę Wam dziś postać Afrodyty. Znamy ją jaką boginię miłości, piękna, wiosny. Jak na prawdziwą boginię przystało, narodziła się z wdziękiem, wynurzając się z morskiej piany. Jednak to tylko część historii. Tak naprawdę morze spieniło się tuż po tym, jak Kronos odciął swojemu ojcu (Uranosowi) genitalia, a część nasienia spadła do wody.
Zostawmy jednak tę sprawę :p. Wracając... Afrodytą zaopiekowały się Hory (boginie pór roku, a także takich cech jak pokój, czy sprawiedliwość). Po krótkim czasie najpiękniejsza istota poleciała na Olimp na rydwanie zaprzężonym w białe gołębie (ptaki, które są jej symbolem). Zeus oddał rękę najpiękniejszej dla... najbrzydszego boga (Hefajstosa). Małżeństwo jednak niezbyt udane - Afrodyta wolała zabawy, towarzystwo, piękno przyrody, spacery, natomiast jej mąż wolał swój cichy wulkan. Nieszczęśliwa szukała pocieszenia w ramionach innych mężczyzn - a było ich mnóstwo.
Afrodyta wygrała spór o Złote Jabłko, ale to już inna historia.

To co? Mini-konkurs
Zasady: napisz wiersz o Afrodycie i jej przedmiocie. Wiersz musi zaczynać się i kończyć jakimś pytaniem.
Termin: do 8 lipca 2015
Miejsce: pw u mnie (Adencjo).
Nagrody:
Łzy Afrodyy
 Dowiedzieliście się coś z postu? Mam nadzieję :)
Ciekawi co to za niespodzianka?
Adencjo 

17 komentarzy:

  1. Kim jesteś afrodyto ? No właśnie kim jesteś ? Nie wiem kim ale masz magiczny przedmiot na howrse którego użyłam . czemu życie tak chciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to jest zgłoszenie, to wyślij mi je na pw. Tych tu nie sprawdzam :) I jak coś piszesz, pamiętaj aby się podpisywać :D

      Usuń
    2. pomyła i nie dam

      Usuń
  2. Znowu wierszyk? Czekam z niecierpliwością na konkurs na opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :D
      Mimo to zapraszam do wzięcia udziału i w tym konkursie :)

      Usuń
    2. Wczoraj wysłałam.
      Jeśli niespodzianka będzie związana z serią WPPzCR, domyślam się, co to będzie ^.^

      Usuń
    3. Tym razem nie związane z żadną serią ;)
      A o czym myślałaś?

      Usuń
    4. Że będzie jakiś baaaardzo poszukiwany lub droższy przedmiot, np. OM, ZN, WT.... Ale chyba się przeliczyłam :P

      Usuń
  3. Ja czekam aż będzie ,,Przegląd przedmiotów z CR - Złote Jabłko" c: Tak wgl. podoba mi się ta seria na blogu. :D
    ~WarriorCat

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeśli ktoś nie brał udziału w poprzednim konkursie może teraz wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  5. He he, no to pierwszy konkurs zaliczony.. Zawsze chciałam spróbować , ale jakoś zawsze brakowało mi odwagi... Trzymajcie kciuki ;)

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedmiot ten powinien nazywać się Łzy Hery, bo to ona w mitologii była boginią płodności i macierzynstwa, gdzie Afrodyta, to bogini miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, nie chce mi się wiersza wymyślać :c
    Ale z chęcią zobaczę wyniki.
    A co do ŁA - przydatny przedmiot, jednak u mnie jest tylko, gdy wygram go w promocji. Wolę za ten kupon kupić konia, albo zbierać na boskiego ;)
    Emilk2004

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie dostałam nagrody w poszukiwaniu co zrobić ???? chociaż jest podświetlona w nagrodach że ją mam szukam jej i jej nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz troszkę poczekać. Nagroda może zostać nadesłana z pewnym opóźnieniem. Jeśli nadal nie będziesz jej miała - zgłoś to :)

      A ja proszę, błagam i ostatni chyba już raz przypominam - odpowiednie komentarze do odpowiednich postów. Tutaj zamieszczane powinny być dotyczące ŁA. twoje pytanie powinno być w dziale pomoc ;)

      Usuń