Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, czerwca 29

Konie Legendarne

Niedlugo w grze pojawia sie konie Legendarne. Kazdy z nich pochodzi z jakiejs historii. Niestety nie mam czasu na tlumaczenie reszty tesktu tego spoileru dlatego dziele sie z Wami tylko ich grafikami.

Altaïr
Altaïr jest legendarnym koniem. Mozna go zdobyc poprzez wyposazenie konia w 5 legendarnych czesci sprzetu Altaïr'a lub dzieki zakupie zestawu Altaïr'a.
W niektore dni, Altaïr moze byc pojony dwa razy dziennie. Podczas pojenia go drugi raz w ciagu dnia, jego wlasciciel otrzyma 24-godzinna subskrybcje konta VIP. Dla graczy ktorzy posiadaja juz konto VIP, ich subskrypcja zostanie przedluzona o 24 godziny. 

Jesli zdobedziesz tego konia dzieki zestawie Altaïr, bedzie on pil dwa razy dziennie czesciej.


Amira
Obecnie brak informacji 


Tormenta
Obecnie brak informacji 


Zaldia
Obecnie brak informacji


Bucéphale (Bucefal?)
Obecnie brak informacji


Przepraszam za brak polskich znakow,
Novusia

36 komentarzy:

  1. Grafika zaskakuje, pierwszy koń również. Mogłabyś dać więcej informacji? Oczywiści3e kiedy będziesz je miała, bo wiem, iż wróżbitą nie jesteś.
    #kasiasonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś powiedział Altair? (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ https://31.media.tumblr.com/facede071119661351b43bc5ac8afd21/tumblr_mm588ziFt31s9hasno3_250.gif

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to jest jakie promocje

    OdpowiedzUsuń
  4. Są bardzo ładne, a Amira podoba mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze go mieć!!!
    Za miesiąc robie utarg na 60 kuponów i będe miał dziada!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się Zaldia i Tormenta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te konie to kiedy będą na polskim serwerze? Fajna strona w ogóle. Zapraszam na moją (w budowie): swiat-howrse.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo mniej więcej kiedy to będzie? Zestaw Altaïr'a pewnievbędzie do kupienia na CR? Wiadomo coś o cenie (raczej 10-15, czy 50-70k?)?
    Nie szkodzi, że bez polskich znaków, i tak jest czytelnie ;)
    Tamira jest śliczna, muszę ją mieć <3 Obstawiam, że będzie miała źreby...

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fajnie. Wiadomo coś więcej o tym pierwszym?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! A ile będzie kosztował ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne coś koło 5-20 kuponów... :P

      Usuń
  11. Musze mieć albo Zaldie albo Amire ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. heh te 3 ostatnie prze śliczne ^^ swłaszacza Zaldia i Tormenta.
    I wreszcie coś nowego w nagrodach - VIP....
    Może nie ideał bo tylko na 2 dni.... ale lepsze to niż kaloszki.... owijki.... czy czeprak...
    Muszę mieć choć jednego ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwww, czuję się dumna iż posłuchali moich porad co do grafiki boskich *,*

    ~Maybe

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się 2, 3 i 4 koń. Będę starała się je zdobyć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaldia i Amira muszą być moje! *-*
    Mam nadzieję, że nie trzeba będzię wydać dużo kuponów :))

    OdpowiedzUsuń
  16. A w jakiej promocji będą?

    OdpowiedzUsuń
  17. O, w końcu jakiś przydatny boski ;o
    W końcu coś, o co warto się starać ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Awwww, te trzy ostatnie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Supcio! Czekam na opisy reszty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wreszcie się postarali

    ~ jula239

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.howrse.com/member/forum/topic/1396018037-ft-spoiler-zone?selectedMessage=1402838378#anchor-1402838378

    2 spoiler od dołu

    OdpowiedzUsuń
  22. Te konie będą w promocji o nazwie wielkoe wyzwanie które zostało zmodyfikowany

    OdpowiedzUsuń
  23. zeby miec altara trzeba znaleźć wszystkie części ekwipunku altara w ZR ja na serwerze testowym wydałem 41k i zabrakło aby uzdy także sporo kuponów trzeba wydać i moim zdaniem to się nie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  24. [url=http://ifotos.pl/z/waeeheq/][img]http://s5.ifotos.pl/mini/capture-2_waeeheq.png[/img][/url]

    dla tych co ie wiedza

    OdpowiedzUsuń
  25. A czy te części ekwipunku, które się wygrywa, czy mogą się powtarzać? (bo co by mi było po setce siodeł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się nie powtórzyły i raczej się nie powtarzają ;)

      Usuń
  26. Weszcie się postarali *-*

    A imię Altaïr nosił główny bohater gry Assassin's Creed

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne!
    Chyba dali podwyszke grafikowi xd
    A tak an serio, to konie śliczne. Najładniejsze według mnie to Amira i Tormenta <3
    Pozdrawiam!
    Emilk2004

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaldia cudna. *-*
    Heh czyli znowu mogę się łudzić, że tym razem uda mi się je wygrać - oczywiście nie wypali. No cóż, Gullfaxi pozostanie bez towarzystwa...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wydałam 12kuponów na Altaira i mam go, a jeśli chodzi o Amire nie wydaje kuponów bo się nie opłaca.. A może już pare osób to wie ale napiszę koń Tormenta będzie do zdobycia w kartach(chyba) - karty kontynentów tzn. jego ekwipunek. Z resztą sami zobaczycie po 7 września ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. zaldia bendzie moja jest od wczoraj promocja piniaty

    OdpowiedzUsuń
  31. Bucefal i Altair najladniejsze sa :)

    OdpowiedzUsuń