Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, czerwca 4

Zmiany w administracji

We wtorek 2 czerwca 2015 r. stanowisko Ow objęła nowa osoba. To już druga zmiana piastującego stanowisko głównego administratora Howrse.
Ow nie napisał o sobie zbyt wiele. Oto treść jego wiadomości powitalnej:
Witajcie!

Mam przyjemność ogłosić, że w związku ze zmianami, które zaszły w naszym zespole zostanę Waszym nowym Owem. Na wstępie chciałbym podziękować mojemu poprzednikowi za całą pracę na rzecz naszej społeczności i zapewnić, że będę starał się równie dobrze służyć graczom i robić wszystko aby było u nas jak najciekawiej default smiley :)

Zastanawiacie się pewnie, kim jestem i skąd taka zmiana? Pozwolę sobie wpierw odpowiedzieć na drugie pytanie. Otóż niedawno znalazłem Róg Obfitości, a w nim kartę "zostajesz adminem"... Cóż, niezupełnie tak to było, ale brzmi ciekawie, prawda? No i z Rogami nigdy nie wiadomo, co się wylosuje. default smiley ;)

Prywatnie, jestem zapalonym graczem (nie tylko w Howrse!). Interesuję się także muzyką i mogę pochwalić się umiejętnością grania na różnych instrumentach. Mój ulubiony kolor to czerwony.

Na dobry początek mam też dla Was mały konkurs.

Chyba każdy gracz Howrse ma swoją ulubioną rasę, nawet jeśli się do tego nie przyznaje. Jak myślicie, jaka jest moja ulubiona rasa w Howrse?
Odpowiedzcie poniżej i wygrajcie 5-ty Żywioł

Zasady w skrócie:
- Liczyć się będzie jedynie pierwsza odpowiedź i pierwsza wymieniona rasa.
- Pierwsze trzy prawidłowe odpowiedzi zostaną nagrodzone.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do zabawy,
Wasz nowy Ow


Odpowiedź na pytanie konkursowe brzmi: Kuc islandzki.

Osobiście nie mogę się doczekać, co nowego wniesie praca nowego administratora.
Życzę także nowemu Ow dobrej współpracy z graczami i samych dobrych decyzji, z cichą nadzieją, że administrator przeczyta tego posta.
dudek7894

12 komentarzy:

  1. ja takiej wiadomości nie dostałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuc islandzki
    tygrys135567890

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs ogłosił Ow, a nie blog...
      Koniaraaaa

      Usuń
    2. Wow. Skąd ty to wiesz?
      alys15

      Usuń
  3. Słowo wpierw mnie dobija .-.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... Nowy Ow nowe pomysły ^^ tamtemu się chyba wyczerpały :(
    zobaczymy co wymyśli ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to jest prawda, że można w RO znaleźć tą kartę? Czy to kolejna ściema, po to aby ludzie wydawali kupony na RO?

    ~Cheyenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani ściema, ani prawda. To po prostu żart. ;)

      Usuń
    2. Przeczuwałam, lecz nie byłam pewna. C:

      Usuń
    3. Ah, rzeczywiście! :) Nie zauważyłam tego! http://screenshooter.net/102444599/hwjmojg

      Usuń