Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, maja 27

Brave Purple i... Secret Rainbow!

Panie i panowie doczekaliśmy się chwili, aby poznać grafikę Secret Rainbow. Tutaj zaznaczę, że mi się strasznie podoba. Naprawdę graficy postarali się. Choć Brave Purple też super. Chyba zostaną moimi ulubionymi końmi. :P



Prawdopodobnie już niedługo boskie konie z kolekcji Sekretnej Tęczy pojawią się na sprzedażach zarezerwowanych. Każdy po 15 kuponów, oprócz Lovely Blue, która będzie za 20 kuponów. Koszt wyniesie nas 95 kuponów. Niestety, ale jest to zła wiadomość dla tych, którzy wydali fortunę.


Podobają Wam się te konie?
Co o tym sądzicie? 
Scatty

47 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na nową kolekcję.

    ~Maybe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet jest prześliczny. Rainbow od biedy ujdzie, spodziewałam się czegoś lepszego.
    Damn, wydałam praktycznie wszystkie kupony na piniaty i bez skutku, a teraz akurat na zarezerwowane będzie kryzys.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, rozczarowałam się wyglądem Tęczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że oba są piękne! Ale chyba Brave Purple trochę ładniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki piękny ten ostatni tęczak! Już za nim szaleję! Skoro konie będą na zarezerwowanych to chyba sobię odpuszczę nadchodzące promocje, bo przepłacę sporo pewnie. Na Lovely Blue piszło mi 26 kupsów, na Shiny Yellow 22 ( co prawda mam jeszcze Graniego) a na Cool Carrot i Charming Red w sumie 11 więc tak źle nie jest. Dodając do tego nagtody z promocji to ładnie mi się z 70% zwróciło.

    Mam pytanie. Kiedy będzie wiadomo, kto został przyjęty do bloga? Wysłałam dzisiaj zgłoszenie i jestem ciekawa strasznie

    ~konna136

    OdpowiedzUsuń
  6. SR jest przepiękna ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. A fioletowy też będzie na sprzedażach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysk Brave Purple - masakra ;-;

    ~ Demonaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fioletowy jest piękny <3 Tia, jak zawsze jedyne co mogę robić na promocji to patrzeć jak inny się cieszą, że ich stać/mają lepiej, bo kuponów nie mam, kiedyś kupiłam na prom. w WT i wygrałam za przeproszeniem same śmieci, więc powodzenia życzę innym :c
    ~ Klara0906

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię na zarezerwowanych Lovely, Brave, Devoted . Koszt wyniesie mnie 50 kuponów.
    Eh, no nie wiem.
    ~Lothos

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego fioletowego rysował chyba ktoś kto nie ma bladego pojęcia o anatomii konia. Szyja grubsza niż tułów, brawo! Tęczowy już lepszy, ale też wygląda słabo, liczyłam na coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś taki mądry to narysuj lepszego -,-

      ~ hanna$cencora

      Usuń
    2. Kolejna mądra i wielce inteligentna. Kto zabroni mi komentować dzieła innych? Odpowiedzi typu "tak sądzisz?!?!?!! to narysuj lepiej!!!!!" są naprawdę godne pożałowania, aż mi się słabo robi, gdy widzę tak dziecinne wypowiedzi c8

      Usuń
    3. Odpowiedzi może dziecinne, ale i tak są lepsze od robienia z siebie dorosłego i krytykowania :v

      Usuń
  12. Cała kolekcja jest śliczna :). Mam nadzieję, że na prawdę będą na sprzedażach, bo zaczynam już zbieranie zapasów.
    Wiadomo czy Secret Rainbow będzie dawał jakieś korzyści ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech... czy tylko ja widzę, że BP ma strasznie małe ciałko w porównaniu do szyi i głowy? :/ Grzywa i ogon bardzo mi się podobają, ale nogi... No cóż, każdy ma inny gust.
    Co do SR... Te szare nogi jakoś mi nie pasują do konia tęczy. W ogóle ma chyba zanik mięśni xD Ale grzywa... xD Ta rozwiana czupryna i "spokojny" ogon rozwalają system xD

    Pozdro,
    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba naprawde wspaniale wypadły. Choć wolałabym Secret Rainbow aby miała jeszcze potargany ogon jak grzywe

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze? SR jest chyba najgorszym, jeśli chodzi o grafikę, koniem z Tęczowej Kolekcji. Fiolet pod tym względem jest na pierwszym miejscu, tuż za nią(prawdopodobnie "nią") plasuje się Niebieski. Choć coś mi się wydaje, że Purple od szyi w górę jest nieproporcjonalnie większa od reszty ciała.
    Takie moje skromne zdanie.

    Daw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej ludzie pomocy! Nie chcę już grać, ale konta też nie zamierzam oddawać. Raczej sprzedać. Żeby nie było konto rozwinięte, vip do lipca wkupiony, CR niezły jest, kupony 4, ale ponad 27 koni na kupon, bosaki są, no cud miód majonez, jeśli ktoś chce grać. I tu pytanie, gdzie można się ogłaszać, żeby nie zbanowali a znaleźć kupca? Chodzi mi doładowanie do orange.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz login?
      Czerwiec (tak to login)

      Usuń
  17. "Za niedługo", to w Waszym języku ile czasu mniej-więcej? .-. Bo dla mnie to czas kilku tygodni, chociaż patrząc na te promocje ostatni koń z kolekcji pojawi się sierpień -wrzesień + jeszcze krótka przerwa, między ostatnim eventem i wyprzedażą. A nie wiem, czy zbierać kupony w ekspresowym tempie, skoro "niedługo", czy mogę sobie powolutku gromadzić hajsy, bo mam jeszcze kilka miechów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak nie chcę cię martwić, ale wątpię, żeby dopiero we wrześniu lub sierpniu były. Raczej na sprzedażach pojawią się chyba czerwiec/lipiec, bo przecież wiekami jedna promocja nie będzie trwać, więc najlepiej zbieraj sobie kupony, ale nie musisz się śpieszyć C:

      Usuń
    2. Do końca kolekcji jeszcze dwa konie, indigo i fiolet, z czego każdy event będzie trwał mniej więcej miesiąc... Chociaż nie wiem, czy w to wierzyć. Rok temu Kamienie Szlachetne na innych serwerach były bodajże maj-czerwiec, a na polskim howrse pojawiły się dopiero we wrześniu, więc może z tęczami będzie tak samo. Oby xD

      Usuń
  18. Na tęczy się zawiodłam.
    ~Mas.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze? Rainbow pięknością nie grzeszy. Za to Purple jest śliczna! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak super :) Teraz tylko muszę nazbierać kupony i zastanowić się którego kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy wiadomo już coś na temat bonusu od Secret Raibow? Będzie dawać diamenty, jak inne konie? Cieszę się, że niebieska będzie za 20 kuponów. Pewnie wejdzie za jakieś półtorej miesiąca - bo najpierw muszą jeszcze indygo i purple wejść w jakichś promocjach. Chciałabym całą kolekcję, ale mam tylko pierwsze 2. Kusi mnie niebieska i indygo, a to już daje 35 kuponów. Są wartościowsze rzeczy za 15kuponów, niż ładne boskie ogiery :p ~Die Symphonie

    OdpowiedzUsuń
  22. Secret rainbow piękny.
    Brave purple też..

    OdpowiedzUsuń
  23. Jam czerwonego i pomarańczowego będzie niebieski i zielony i postaram sie o fiolet
    ~ Gracynetae

    OdpowiedzUsuń
  24. Secret Raindbow jest piękny <3 Za to Brave Purple... Graficy mogli się bardziej postarać i zrobić mu troszkę ładniejszą głowę... ale jej/jego grzywa piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś się zdobędzie ;* Od początku mi się podobały tęczaki ale SR jest najlepsza ;)
    Postaram się zdobyć chociaż 1 tęczaka :)
    By Julia.23042003

    OdpowiedzUsuń
  26. SR jest okej. Tylko te białe nogi.. Co do BP to postaram się zdobyć.. Niestety zgaduję, że bez kupsów się nie uda, a ja nimi nie dysponuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Konie są bardzo ładne zwłaszcza Raibow.
    Mam pytanie: co z ciekawostkami?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne ale nie najpiękniejsze... Dlaczego aż takie drogie?! To nie fair! Żeby kupić wszystkie trzeba mieć 95 kuponów! To jest mocno nie halo! A co daje Secret Rainbow? Nie mówcie że tylko 1 diament w każdą niedzielę... Najbardziej się opłaca Lovely Blue bo dostajesz 2 boskie za 20 kupsòw... Ale i tak lekko przesadzili!

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy SR jest samicą i jeśli tak to może się rozmnażać i jeśli tak to jakie ma dziecko?
    Czy da się zdobyć BP w jakiejś promocji?
    Proszę jeśli znacie odpowiedzi napiszcie do mnie na Howrse. Jestem Paulla. (kropka jest częścią mojego loginu)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiadomo w jakiej promocji będzie Brave Purple?

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzydka tęcza.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovley jest śliczna. Rainbow i Purple... już mniej. Forest też cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcale mnie nie wkurza fakt, że na labirynt poszło mi 40 K, a okazuje się, że teraz będzie Blue za 20... Wcale -.-

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli już to ja kupuje żółtego, wczoraj zgarnęłam Blue, w kartach oba boszczaki ;D
    Nwm jak będzie w podwidnych wykopaliskach z moim zapleczem finansowych, ale jakoś se poradze ;)
    Promocja labirynt przypadła mi do gustu nawet bardzo, wydałam coś około 30 kuponów, z czego 20 na samym początku na cukierki...
    Nyśka
    PS: Wie ktoś ile średnio trzeba wydać na te promocje z wykopaliskami?

    OdpowiedzUsuń
  35. tak latwo sie niektorym mowi - kupie na zarezerwowanch - taniej, moze , ale ida kupony - mnie poszly tylko diamenty na labirynt, moze troche wiecej niz 20 za niebieska, ale WT nie byly laskawe dla mnie, a za to jest pare fajnych CR , a tego na zarezerwowanych nie - tam latwizna

    OdpowiedzUsuń
  36. tak moze i taniej na zarezerwowanych , ale tam trzeba miec kupony, a w labiryncie tylko diamenty mozna uzyc no i sa rzeczy z CR, zarezerwowane to latwizna

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely Blue po 20 kuponów? O_O
    Już mi się jej odechciało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka droga, ponieważ dzięki niej mamy praktycznie za darmo Forest Green :) To tak jakby dwa konie w jednym.

      Usuń
  38. No cóż. Rainbow jest nawet ładnym koniem. Za to Brave... ogólnie ma śliczne kolory i ciekawą pozę, ale reszta leży i kwiczy. Strasznie boli mnie pysk tego konia - jest jakiś napuchnięty, a oczy są paskudne i malutkie, przez co bardziej przypomina mi kreta niż konia. I ta szyja... grubsza od tułowia .-.

    OdpowiedzUsuń
  39. UWAGA! treść zawiera spoilery!
    Brave Purple - śliczna.
    Kojaży mi się z Meridą waleczną (po angielsku tytuł Brave) i piosenką ,,i will ride i will fly"
    I to nie tylko z tego powodu!
    Merida jeździła na czarnym koniu z białymi szczotkami i... właśnie taki shire będzie do wygrania w tej samej promocji co Brave!
    http://gaia.preprod.equideow.com/media/equideo/image/chevaux/adulte/shire/normal/300/nr.png?1828806360
    a
    http://www.disney.pl/merida-waleczna/common/images/characters/angus.png

    a tu shire w innych kolorkach:
    http://gaia.preprod.equideow.com/media/equideo/image/chevaux/adulte/shire/normal/300/gr-c.png?1828806360

    http://gaia.preprod.equideow.com/media/equideo/image/chevaux/adulte/shire/normal/300/bai-b.png?1828806360

    I wiem że już to gdzieś dawałam ale tu są pegazo-rożce shire:
    http://gaia.preprod.equideow.com/media/equideo/image/chevaux/adulte/shire/licorne-ailee/300/nr.png?1828806360

    http://gaia.preprod.equideow.com/media/equideo/image/chevaux/adulte/shire/licorne-ailee/300/gr-c.png?1828806360
    Ale o jakiej promocji chodzi???
    A no właśnie. Jest tradycją... na boże narodzenie. Tym razem jednak howrse postanowiło zrobić nie zimową, a letnią przejażdżkę!
    Linki:
    http://img11.hostingpics.net/pics/185383trajet5bis.jpg

    http://img11.hostingpics.net/pics/624135trajet4bis.jpg

    http://img11.hostingpics.net/pics/552394trajet3bis.jpg

    http://img11.hostingpics.net/pics/200375trajet2bis.jpg

    http://img11.hostingpics.net/pics/809702trajet1bis.jpg

    Również mam do przekazania, iż w czarnym rynku pojawi się do kupienia pięta ahillesa. Jednak nie wiem jeszcze ile będzie kosztować.

    Jak zawsze spoiler w komentarzu od Nal
    (Nalka09)

    OdpowiedzUsuń