Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, maja 21

Podwodne Wykopaliska

Witajcie po długiej przerwie!
Dziś chciałabym Wam przedstawić dwie nowości związaną z promocją „Podwodne Wykopaliska”.
Otóż to, doszukałam się nagród. Okazało się, że będzie następna nowa rasa - haflinger! Jednakże w tej samej promocji ma się pojawić kanadyjski koń. Jestem ciekawa, która z tych ras zagości w tej promocji. :P Dla przypomnienia podaje jeszcze raz listę nagród, oto one:

 Haflinger



Podczas tejże promocji pojawi się dodatkowa pomoc.
W każdej kopalni do xxx można wykonać dodatkowe poszukiwania. Ponadto, pozwala w kopalni łatwiej znaleźć kości oraz prezenty. Można również uniknąć przykrych niespodzianek! 


Co o tym sądzicie?
Którą rasę wolelibyście zobaczyć na polskim serwerze? 
Scathach

25 komentarzy:

  1. Super, że będą haflingery i fajnie, że mają wyglądać inaczej. Zauważyłam, że praktycznie wszystkie kuce w porównaniu z końmi wierzchowymi mają inną grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Promocja zapowiada się ciekawie, natomiast haflingery według mnie będą się prezentowały najładniej ze wszystkich kuców na hołrs. ;} Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Haflingery wyglądają jak grube parówki na wykałaczkach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje wielu podstawowych ras koni... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A grafiki kanadyjczykow nie ma? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą wygląć jak Luzytatańskie

      Usuń
    2. Kanadyjczyki wyglądają bodajże jak luzytany i andaluzy :')
      Brawa dla grafików

      Usuń
    3. I lipicany...

      Usuń
  6. Halfingery są cudne. Super grafika konia .
    Loth.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrze na ich geny.
    Nie myle się że będą lepsze od Qatrów na przełaj? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd masz dostęp do testowej wersji howrse?

    OdpowiedzUsuń
  9. Haflingery przypominają mi Wyrwija ze "Zwiadowców" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także ♥

      Uwielbiam Wyrwija c:

      Usuń
    2. Ja sobie zawsze wyobrażałam Wyrwija jak starą wersję szetlandów XD

      Usuń
  10. Ale aż 952 kupony??? Kto tyle posiada??? Stave Jobs na howrse, czy co? :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te nowe konie. :) Wiadomo może, kiedy będzie następna promocja z Rogami Obfitości?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mi się dobrze wydaje czy te haflingery są przeróbką graficzną tinkerów? Ojj... Leniwi graficy, leniwi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Haflingery są przeurocze <3 Mam pytanie skad macie dostęp do tej testowej wersii howrse? czy to jakaś strona internetowa, program?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu serwerach istnieje wątek na forum o nazwie "Spoiler Zone". Właśnie stąd mam informacje. : )

      Usuń
  14. Haflingery naprawdę będą miały taki rozkład genów? U wszystkich ras suma procentów to 350, a tu wychodzi 420. Więc jakim cudem upchać te 420 UM w 350 PG.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z francuskiego serwera - francuskie startowe PG wynosi 420.

      Usuń
  15. Nowe rasy- super, tylko szkoda że haflinger ma dziwnie krótkie nóżki, a kandyjczyk wygląda jak 3 inne rasy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Skąd masz tyle equus i kuponów?! A co do posta konie ładne, ale jakbym je już na howrse widzała

    lady6

    OdpowiedzUsuń