Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, lipca 17

Midas w sprzedaży zarezerwowanej oraz pracownicy w Rogach Obfitości!

Witajcie.
Jak wiecie wczoraj skończyła się Letnia Przejażdżka, więc dziś Owlient postanowił nam dać Midasa w sprzedaży zarezerwowanej za 15 kuponów. Oprócz tego mamy szansę zdobyć pracowników w Rogu Obfitości i jeśli się nie mylę również możemy zdobyć Dyplom Eksperta. Dla przypomnienia:

Midas jest boskim osiołkiem, który może raz na miesiąc zamienić jabłka w Zestaw Harmonii (liczba się kumuluje, jeśli posiadasz kilka osiołków Midas).
Pierwsze jabłko, jakie dajesz takiemu osiołkowi każdego miesiąca, zamienia się w Zestaw Harmonii dla tego osiołka. Osiołkami, które mogą go dostać, są te w wieku co najmniej 18 miesięcy i nie
posiadające specjalnej maści.
Gra: Zestaw Harmonii dla pierwszego osiołka, któremu dasz jabłko w danym miesiącu. 

VIP: Puszki Pandory może używać do wieku 30 lat (nie włączając ostatniego roku) zamiast 25. 
Nie można sprzedać tego osła.




Skorzystacie z oferty?
nadis

6 komentarzy:

  1. hmmm kupiłbym ale gdybym miał pewność że tęczowe będą np za miesiąc bo na pewno jak kupię Midasa to zaraz może tęczowe dadzą i klops :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stać mnie xD Zarabiam na legendarne konie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha.
    Nic a nic się nie opłaca.
    A jak weszłam dziś i przypadkiem kliknąłam w pracowników zobaczyłam midiasa i pomyślałam o jak fajnie-midias w ro. . Dobrze ze się skaplam na czas i nie otworzyłam tego r o.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skorzystam, bo zbieram na konie tęczy, które może kiedyś będą na sprzedażach ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem z midasa za jakiś rok można dałoby się wyciagnąć kasę z powrotem... Myślicie, że warto? chciałabym blue, ale teraz się spłukać, a tęczaki pewnie zaraz wejdą :D

    Die Symphonie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi nie mów!
    Na poprzedmin konie miałam midasa. Ale ja głupia podałam hasło, i domyślcie jak to się skończyło (zabranie koni itp..) Ja nie mogłam zmienić hasła (coś nie działało) i usunęłam je. Ale midas to był pierwszy, i chwilowo ostatni mój boski, ja rozpaczam. Ból mniejszy, minęły 4 miechy, ale jednak. (wygrałam midasia w loterii, może ktoś widział)
    Na howrse: Emilk2004 (dawniej: emilk2004)

    OdpowiedzUsuń