Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, sierpnia 26

Katalog ras: shire


Cześć.
Postanowiłam zaktualizować Howrse ABC, skończyłam już konie boskie i dzikie to teraz nadszedł czas na rasy koni. Chcę, aby aktualizowanie poszło szybko i sprawnie, więc postaram się dodawać posty co około 2-3 dni. Na pierwszy ogień idzie shire.

Shire w świecie Howrse


Gatunek: koń pociągowy
Wzrost: od 165 cm do 210 cm
Data dodania na howrse PL: 29 czerwca 2015, Letnia przejażdżka
Ranking popularności ras: miejsce 29, na dzień dzisiejszy jest ok.  39 tys osobników

Najlepiej rozwinięte um.: wytrzymałość, ujeżdżenie, kłus
Najlepsza specjalizacja: western
Przoduje w: western pleasure

Koń o takim samym wyglądzie: brak
Liczba maści: 3
Najpopularniejsze maści: kara (82%)
Najrzadsze maści: skarogniada (8%), jasnosiwa (10%)

Wszystkie maści pokazane na dorosłych koniach:

A tutaj na źrebakach:


Najlepsze konie czystej krwi osiągają powyżej ok. 900 PG i ok. 1200 UM. Najlepsza hodowla tej rasy to na Honor Rycerza.


_________________________________________________________________________________

Również chciałabym ogłosić mały konkurs. Trzeba odgadnąć co to za rasę konia lub przedmiot. Dla dwóch najszybszych osób, które podadzą prawidłową odpowiedź otrzymają drobny upominek. 

> proszę wysyłać odpowiedzi na pocztę prywatną na Howrse [link], odpowiedzi napisane w komentarzach będą usuwane!
> wygrywają dwie najszybsze osoby



Co to za rasa konia?


nadis
Pierwsza osoba napisała już po 18 minutach, więc gratuluje karina1234567 wygranej. :)
O 9:20 napisała kolejna osoba, a jest nią Lukas Podolski - gratuluję. 
Odpowiedź to koń trakeński

6 komentarzy:

  1. Wiadomo już kto był drugi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałam odpowiedź. ;) Miałam wstać wcześniej i czekać, ale zaspałam. D:
      Stwierdziłam, że posty będą pojawiać się koło 14-15.

      Usuń
    2. o świetnie to ja wtedy już nie śpię xd może następnym razem będę pierwsza albo druga

      Usuń
    3. PILNE ! Jak mam sprzedac graczowi kupon za eq ? :( ps. Świetny blog , mnóstwo info ^_^

      Usuń
    4. Wystawiasz komuś konika za pewną sumę Equus, a druga osoba wystawia konika za cenę 1 kuponu.
      Na przyszłość błagam - takie pytania zadawajcie pod odpowiednim postem, albo w zakładce pomoc!

      Usuń
  2. Sorki że może nie na temat, ale już się nie mogę doczekać kolejnego posta z serii o CR :)

    OdpowiedzUsuń