Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, sierpnia 3

Mój piękny, ostatni post z dobrymi wiadomościami

Witam Was, kochani.

Trochę mnie zdziwiło, co o mnie pisaliście w moim pożegnalnym poście... (<3) Tak więc, aby Wasze oczy się nacieszyły tym pięknym widokiem pracy tak super skromnego artysty, jakim jestem ja, postanowiłem napisać ostatniego posta. A to wszystko za namową Adriana.

Otóż post ten dotyczył będzie naboru, który odbył się niedawno, a raczej jego ostatecznych wyników. Zdecydowałem, że zostają dwie z trzech osób. Są nimi:
- jool11 - wspaniale pisze, bardzo zaciekawiła Was swoimi postami. Myślę, że bez dwóch zdań zasługuje na miejsce w redakcji,
- Fryzyjska - zna się na swojej specjalizacji (grafika) bardzo dobrze i wspomoże Was swoimi poradnikami i nie tylko. Uważam, że także bardzo zasługuje na byt w gronie, do którego jeszcze niedawno należałem, ale od którego trudno się odkleić. (Adrian, pokazałem to u nas na konfie, a ta aspołeczność to taki bonus. :D)


Chciałbym przeprosić także każdego czytelnika za to, że mój "ostatni" post był taki krótki, alo no cóż - brak weny. Do tego wszystkiego doszedł plan nieco żartobliwego zakończenia mej blogowohowrseowej kariery.
Chciałbym jeszcze raz podziękować Wam wszystkim za każdą chwilę... Nie zapomnę o blogu i o jego czytelnikach. na pewno zobaczycie mnie komentującego posty co jakiś czas.

Ostatni raz: ciao... <3
dudek7894

12 komentarzy:

  1. AHAHAHAAA
    Dudek, jednocześnie czuję żal, że odchodzisz i szczęście, że zostałam przyjęta.
    You ruined my mind!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jako Fryzyjska czy jool11 ?

      Usuń
    2. Ona to Fryzyjska. Ja jestem jool11, ale czuję się dokładnie tak samo c:

      Usuń
  2. Chcecie ze mna zrobić pożegnalną niespodziankę? Jak tak to zapraszam na pw. ROKI1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki Twemu inteligentnemu postowi niespodzianka przestała być niespodzianką 8)))

      Usuń
  3. Oj dud. Coś czuję, że to nie będzie twój ostatni post ;) Ty i blog jesteście zbyt dobrym małżeństwem, tylko potrzebujecie troszkę separacji. Zaufaj mi...
    A konfa oczywiście zostaje. Dzięki za wszystko i do następnego posta xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę to niemiłe wobec trzeciej osoby...
    Moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń