Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, września 16

Sekcja VIP rusza - Powitajcie nowych (starych) redaktorów!

Witajcie! Z kilkudniowym opóźnieniem, ale startuje nasza sekcja VIP! Nie wiecie o co chodzi? Już tłumaczę (a prostując - przeklejam z fanpage'a na FB) :

Taki blog, jak ILH nigdy nie daje o sobie zapomnieć. Przekonało się o tym kilkoro redaktorów, którzy chcieliby powrócić do naszej załogi. Niestety, mają też życie osobiste, a w nim mnóstwo... wszystkiego. Po powrocie nie mieliby odpowiednio dużo czasu, by pisać tyle postów i angażować się tak bardzo w życie społeczności, jak obecni redaktorzy.
Dlatego też stworzyliśmy "lożę vip" (nazwa ew. do zmiany). Mogą tam dołączyć wszyscy chętni byli redaktorzy. Będą oni robić wszystko co "normalni" redaktorzy - pisać posty, ustalać konkursy, moderować strony itp. Czy więc się różnią? wszystkie powyższe rzeczy robią kiedy chcą i mogą. Oznacza to, że np.: będą pisali posty co dwa miesiące, a konkurs co trzy. Wszystko robią kiedy mogą, ale najważniejsze, że są :)
U vipów nie będziecie mogli kupować reklam! :p

Tak więc miło mi ponownie powitać (fanfary proszę):


dudek7894
Witam!
Mimo że się już pożegnałem (i to nawet dwa razy!), chciałbym się przywitać. Powracam! Jak już pewnie napisał wyżej (lub niżej) Adrian, nie będzie to jednak taki super-powrót. Będę pisał wówczas, kiedy będę miał czas lub wyraźne chęci. Zobaczycie mnie niezbyt często, ale zobaczycie. Życzę sobie chęci i powodzenia, a Wam wielu dobrych postów z moich rąk i nie tylko! :D


Hindustani
Witajcie kochani, mam nadzieję, że nieco się stęskniliście za Waszą Hieną! Może i nie jest już tak zaciętym graczem Howrse jak kiedyś, ale to nie znaczy, że jej nie ma. Czemu postanowiłam wrócić? Przede wszystkim dlatego, że stęskniłam się za niektórymi redaktorami, naprawdę można tutaj zyskać świetnych znajomych. Zdałam na drugi rok studiów, tak więc będę miała też nieco więcej czasu (o ile praca mi nie pokrzyżuje planów ;p). Mam szczerą nadzieję, że uda mi się jeszcze coś wnieść do ILH i będziecie zadowoleni z mojej „pracy”. Pamiętajcie też, że zawsze służę pomocą dotyczącą nie tylko gry, ale również grafiki. Tak więc witam jeszcze raz ;)

Przywitajcie ich jak należy!
Aż jestem z siebie dumny, że udało mi się zaciągnąć do powrotu jednych z najlepszych :3
Adencjo

17 komentarzy:

  1. Witam i życzę powodzenia :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam gratuluje powrotu
    itaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciliście, ale najbardziej cieszy mnie powrót Hieny :3

    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiena wróciła! <3 Czekałam na ten moment jak na zbawienie!/~Wiktoria00~

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Nie znam was, bo czytam tego bloga od 3 miesięcy. Tak więc życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!!

    Mam taki problem ale nie na temat Mam pytanie jeśli dam koniu 5-żywioł ( zapomniałam dać mu przed tym Krew Meduzy ) jeśli dam mu KM nie staraci 5-żywiołu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiena wraca? Sugeruję post z top 5/10/15/20 czy ileś tam brushy (?) i czcionek, które musi mieć każdy grafik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy grafik jest inny. Mi podoba się to, a dla innego to coś, czego w życiu by nie chciał dodawać do programu. Ale zastanowię się nad propozycją i może uda mi się znaleźć u siebie coś, co można spotkać u większości grafików. Aczkolwiek proszę też mieć na uwadze to, że już jakiś czas nie bawiłam się w GIMPie, więc jestem też nieco zacofana w tych "trendach" :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł. Naprawdę pomysłowe i postów będzie więcej, bo ostatnio było z nimi kiepsko. Jednak pamiętajcie, że "gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść". Im więcej osób tym trudniej będzie wam się połapać. No... i nie wiem, czemu Vip? Można zrobić redaktorów nadrzędnych i podrzędnych. Podrzędni, by pisali posty rzadziej. Bo, w czym są lepsi ci redaktorzy co odeszli i powrócili, a potstów będą pisać mało? Sami pomyślcie. Nie będę wam niczego narzucać, ale weźcie moje sugestie pod uwagę.

    LP4eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adek przecież pytał, czy macie jakieś inne pomysły na nazwę owej sekcji. Pogadamy z resztą i na pewno omówimy Twoją propozycję ;) Poza tym, zrozumcie, że kiedy nie ma o czym pisać, to nie ma. Nie będziemy na siłę dawać czegoś, co jest oczywiste, żeby tylko uszczęśliwić tych, według których jest mało postów na blogu. Owszem, kiedyś było ich więcej, ale należy pamiętać, iż kiedyś Howrse wyglądało inaczej oraz było czymś zupełnie nowym, więc było mnóstwo tematów do pisania. Teraz co? Mamy pisać o kolejnym Wielkim Wyzwaniu, w którym chodzi mniej więcej o to samo? Według mnie takie coś byłoby bez sensu i tylko w kółko powtarzałoby się to, co już jest. Kolejna sprawa jest taka, że firma też nie zawsze zdradzi Nam sekrety nowej promocji, a szpiegów przecież tam nie mamy, to skąd mamy wiedzieć co będzie i czego trzeba się spodziewać? Staramy się Was informować na bieżąco, ale nawet w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu, więc nie rozumiem tego typu komentarzy poprzeplatanych z tekstami typu "blog schodzi na psy". Oczywiście postaram(y) się dodawać nieco więcej postów, ale jak jeden nie chce czytać o tym, a drugi o tamtym, to tak naprawdę NIGDY nie osiągniemy sukcesu w tej dziedzinie, o ile tam to mogę ująć. Nie da się wszystkich zadowolić. Mam nadzieję, że nie zrozumiałaś/łeś (wybacz, nie chcę obrazić) mnie źle. Moim celem nie było powiedzenie "weź się przymknij", ale chciałam w pewien sposób wyjaśnić, że mimo chęci czasem nie można czegoś zrobić :)

      Usuń
  9. Szczerzę to tak jakby wszyscy jesteście z loży VIP. Nawet stali redaktorzy. Chociaż "stali" z dużym dystansem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cieszę się z waszego powrotu i życzę powodzenia. :-)
    Mam pytanie skierowane do Adencjo, trochę nie na temat ale kiedy będą wyniki konkursu o Afrodycie?
    konie są piękne

    OdpowiedzUsuń