Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, września 12

Spoiler: Piniaty!




Jak rozbić piniatę?
• dzięki klikaniu na pinatę
• dzięki kupowaniu dodatkowych kliknięć na Czarnym Rynku
• dzięki klikaniu na piniatę przez znajomych
• dzięki wykonywaniu zadań

Jak zdobyć ekwipunek Zaldi?
Ekwipunek Zaldi będzie jako nagroda na 8, 11, 14, 17 i 20 piniacie.

Zaldia
Dodatek dla „zwykłych” graczy: Może zostać uzdrowiona 2 razy dziennie. Gdy zostanie uzdrowiona 2 raz w ciągu dnia daje diament właścicielowi.
lub (wersja od konna136)
Kiedy zostanie uzdrowiona 2 razy w ciągu dnia pozwala właścicielowi na zakup przedmiotów za 9 diamentów (zamiast za 10). Możesz wykorzystać to tylko w tym samym dniu.
Dla VIPów: Możesz rezerwować boksy dla koni, które np.: mają ponad 800 umiejętności w galopie, 200 w kłusie i 500 w ujeżdżeniu. mam nadzieje, że mnie zrozumiecie 


Podczas promocji nie obędzie się bez dodatkowych punktów w Rogach Obfitości, ilość zależy od piniaty.





nadis
przepraszam za wszystkie błędy w tłumaczeniu, jeśli takowe się pojawiły
źródło: Equiedeow

36 komentarzy:

  1. W końcu piszecie coś sensownego

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę spytać kiedy ta promocja się zacznie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię Piniat...
    ♥Lola

    OdpowiedzUsuń
  4. Min um do OJ koniecznie w galopie, klusie i ujezdzeniu, czy moge ustawic np. skoki, wytrzymalosc i klus?
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mogła wszystkie 6 umek ustawić, ja podałam to tylko dla przykładu. (:

      Usuń
  5. No wreszcie piniaty
    itaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli 1 diament dziennie ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Piniaty - koszmar.
    Piniaty w których jest do wygrania wymarzony Legednarzec - podwójny koszmar! :s

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze przygotowany post, szczególnie od strony graficznej.
    Jeśli wszystkie posty będą tak dopracowane, myślę, że Wasi czytelnicy bardzo to docenią ;) I mam już ulubioną redaktorkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli będę mieć 2 części ekwipunku. Może być. No chyba, że zacznę otwierać RO. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do przekładu Zaldii to ja czytałam co innego. ,,Kiedy zostanie uzdrowiona 2 razy w ciągu dnia pozwala właścicielowi na zakup przedmiotów za 9 diamentów (zamiast za 10). Możesz wykorzystać to tylko w tym samym dniu,,

    To mój przekład, nieskopiowany z innych stron

    ~konna136

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyszło coś takiego, możliwe, że to ja się pomyliłam. Nie będziesz miała nic przeciwko, jeśli dodam Twoją wersję? (:

      Usuń
    2. Oczywiście, że nie ;). Tylko tam gdzie jest ,,uzdrowiona,, powinno być raczej oporządzona

      Usuń
  11. No i wreszcie sensowny post, przyczepić się można tylko do tego, że krótki. Chociaż ja już wole takie posty niż żeby ich wcale nie było.
    ~LP4eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co niby mogą jeszcze napisać na temat promocji ;v

      Usuń
  12. Na Piniatach nie ujadę dalej niż do 15 , wszystkie kupony które teraz nazbierałam mam zamiar wydać na karty tylko czekam aż będzie jakaś promocja...
    /Julien19

    OdpowiedzUsuń
  13. O fajnie, bardzo lubię Piniaty :).

    OdpowiedzUsuń
  14. pamięta ktoś ile wychodzi zwykle RO i kiedy najlepiej ich używać? jeśli można, napiszcie na pocztę
    filipt

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to znaczy "uzdrowiona 2 raz", gdzie jest ta opcja?

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki piękny koń w najgorszej promocji ever :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Taki piękny koń w takiej promocji :c
      No cóż... Mówią, że przeciwieństwa się przyciągają...
      konie są piękne

      Usuń
  17. A kiedy napiszecie co daje Bucefał i jak go zdobyć ?

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG, Zaldia jest śliczna.
    Chyba wreszcie wydam te kupony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa co będzie można kupić (wg. tej wersji konnej136) za 9 diamentów.Bo co niby?Chyba nie rzeczy z CR,bo to 10diamentów=1 kupon,prawda?
    Co do tej wersji z jednym diamentem,to widząc co piszą gracze o podwójnym piciu Altaira i znikaniu Amiry to zapewne zanim Zailda się odrobi...minie parę ładnych lat *-*
    jestem też ciekawa,jakie tym razem rzucą nam nagrody.Oby było coś porządnego.

    ~ Nina14!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to że normalnie płacisz 10 diamentów za coś wartego 1 kupon, a po tym płacisz 9 diamentów, czyli oszczędzasz 1.

      Usuń
    2. Ach,spoko.Dzięki za wytłumaczenie :)

      ~Nina14!

      Usuń
  20. NO NIE TYLKO NIE PINIATY -,-
    Te legendarne to P O R A Ż K A

    OdpowiedzUsuń
  21. Legendarne byłyby spoko, gdyby nie to że trzeba wydać pierdylion kuponów aby go zdobyć, zwłaszcza że nie jest to jakaś wielka rewelacja..

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodajcie proszę jak najszybciej treść zadań do piniat, żeby można się było przygotować :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mieć w zapasie jakieś championy, klacze w ciąży, klacze gotowe do przyjęcia pokrycia (w tym osła), konie, kuce, pegazy, jednorożce, skrzydlate jednorożce, te sprawy - słowem, wszystko, co zawsze jest potrzebne.

      Usuń
  23. Moglibyście przetłumaczyć kiedy tylko się pojawi Bucefała? Nie wiem czy opłaca się wydać kupony na Zaldię, już chciałam je wydać na Tormentę ale Zaldia ma lepsze bonusy

    OdpowiedzUsuń
  24. A kiedy te Piniaty się zaczną?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez problemu dam sobie radę :D Wciąż mam 19 RO które zdobyłem walcząc o Altaira

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko nie piniaty. :')
    Nienawidzę tej promocji główie przez to, że nagrody są słabiutkie zwłaszcza dla osób, które nie kupują RO. : ^

    ~Jenny

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dlaczego piniaty
    Nie mogło by być na przykład wędrowne konie
    bo są łatwiejsze i lepsze nagrody są
    A tak przy okazji wie ktoś jakie nagrody będą w piniatach??

    OdpowiedzUsuń